Administrators Michael Posted September 24, 2022 Administrators Posted September 24, 2022 Actualizare privind comunitatea - Septembrie 2022 Cuvânt înainte Salutare tuturor Suntem la o săptămână de când am redeschis server-ul de joc după o scurtă perioadă de câteva zile în care am reorganizat echipa administrativă în speranța că lucrurile se vor redresa înspre mai bine. Prin intermediul acestei postări, ne dorim să oferim informații de actualitate cu privire la evenimentele din această săptămână, dar și cu privire la evenimentele din această lună per general. Vom încerca să răspundem tuturor întrebărilor primite cu precădere pe Discord și vom adresa deciziile și schimbările ce au avut, au sau urmează să aibă loc în perioada ce urmează pe comunitate. Versiune pe scurt Aceasta este o versiune pe scurt a celor prezentate mai jos, un rezumat pentru cei pe fugă despre punctele importante discutate în această actualizare. Vă recomandăm tuturor să vă luați timp și să parcurgeți întreg materialul pentru a înțelege mai bine cele prezentate în acest rezumat! am (re)deschis server-ul de joc în data de 17 septembrie, ora 20:00, după o scurtă perioadă de reorganizare; am avut parte de mulți agitatori pe care i-am restricționat din comunitate și care nu vor mai deranja experiența membrilor; am identificat unele probleme tehnice și de balancing pe care le-am remediat, dar așteptăm în continuare și alte sugestii și propuneri: pentru a fi eligibil pentru payday, un jucător nu mai este nevoit să fie activ o oră întreagă, ci doar 30 de minute; jucătorii noi vor găsi de acum și biciclete de închiriat, care evident nu necesită un permis de conducere pentru a fi închiriate; prețurile de închiriere a vehiculelor a fost înjumătățit și variază acum între $15 - $225 în funcție de modelul de vehicul; jucătorii noi vor începe cu $550 în mână și $550 în contul bancar, având astfel posibilitatea de a încerca de două ori examenul pentru permisul de conducere până a fi nevoiți să aștepte un nou payday; radarele instalate în oraș nu mai acordă automat o amendă, ci doar anunță forțele de ordine despre încălcarea regimului de viteză; poziția de început a jucătorilor noi a fost mutată din LSX (Aeroport) în Unity Station. am avut parte de o sesiune de recrutare specială în care am acordat șansă tuturor celor interesați să devină Testeri; o parte dintre acești Testeri au fost excluși din echipă, ceea ce lasă loc altor persoane active și dornice de implicare: vezi aici mai multe detalii! Comunitatea Los Santos Roleplay își continuă misiunea de a oferi un mediu cât mai plăcut tuturor celor care doresc să facă roleplay la standarde cât mai înalte, într-o atmosferă relaxată și prietenoasă în care scopul și satisfacția supremă este distracția și bunăstarea. Vă așteptăm pe toți la roleplay! Despre (re)deschidere După închiderea temporară a server-ului de joc în data de 13 septembrie, acesta a fost repus în funcțiune în data de 17 septembrie, ora 20:00, cu o zi înainte de momentul anunțat și planificat de către echipă. Am procedat astfel în urma sugestiilor primite de către voi cu privire la faptul că, în această perioadă, ziua de duminică reprezintă adesea o zi scurtă în care se fac pregătiri pentru următoarea săptămână (școală, loc de muncă etc.) Am avut plăcerea să strângem un număr decent de jucători, ceea ce ne-a indicat faptul că încă există un interes pentru platformă și pentru ceea ce încercăm să oferim prin comunitatea Los Santos Roleplay. Totuși, mulți dintre voi ne-ați semnalat diverse probleme tehnice sau de balancing care, într-un fel sau altul, v-au determinat să luați o pauză (definitivă) de pe comunitate. Am avut parte și de mulți agitatori, a căror unic scop a fost să creeze instabilitate în rândul comunității: fie prin propagarea de informații false despre comunitate, fie prin exploatarea unor vulnerabilități (identificate și remediate încă din primele ore) sau pur și simplu prin comportamentul neadecvat față de ceilalți jucători și de munca depusă în comunitate. Aceștia au fost restricționați permanent din cadrul comunității. Prin acest gest, reiterăm ideea de bază prin care comunitatea Los Santos Roleplay nu este un loc în care toxicitatea și neseriozitatea își au locul. Nu ne sfiim să luăm acțiunile necesare, atunci când situația o impune, doar de dragul de a avea un jucător în plus în comunitate. Punem preț pe experiența de joc a fiecăruia în parte și dispunem de toleranță zero atunci când observăm rea-voință din partea anumitor indivizi. Nu îi vom considera niciodată o pierdere, căci interesele acestora nu au fost niciodată bine-intenționate, iar prezența lor în comunitate a fost legată strict de aceste acțiuni și comportamente malițioase. Despre probleme tehnice identificate Dorim să ne cerem scuze pentru neplăcerile provocate și să vă anunțăm că majoritatea dintre acestea au fost remediate la scurt timp după constatarea lor. Atunci când am început să lucrăm la partea de script, acum mult timp, testele efectuate asupra diverselor sisteme de joc s-au efectuat adesea într-un cadru restrâns, ceea ce nu ne-a permis să identificăm în totalitate și de la bun început anumite probleme sau situații, ori cum se comportă în realitate, într-un cadru cu jucători numeroși, sistemele de joc implementate. Cu ajutorul vostru, totuși, le-am identificat și remediat astfel încât experiența voastră de joc să nu mai fie afectată de aceste neplăceri tehnice, iar pentru asta vă mulțumim. Continuăm să actualizăm codul sursă, atât prin actualizarea și optimizarea sistemelor de joc existente, cât și prin introducerea de noi sisteme care să aducă noi oportunități de roleplay. Așa cum am procedat mereu, vă așteptăm sugestiile și vă invităm să raportați orice probleme tehnice identificați pe parcurs. Ne asigurăm că acestea sunt preluate și rezolvate cu promptitudine de către echipă. Vă puteți exprima sugestiile în secțiunea de sugestii de pe forum sau în noua secțiune tip forum de pe server-ul nostru de Discord @ https://ls-rp.ro/discord Puteți semnala probleme tehnice folosind secțiunea de Bug Tracker de pe forum sau în mod privat către oricare dintre membrii echipei administrative folosind căile oficiale de comunicare. Un lucru foarte important de notat cu privire la codul sursă, aspect pe care l-am observat recent ca fiind foarte des neînțeles sau asumat în mod greșit, este baza de la care am pornit. Nu folosim niciuna dintre versiunile Owl Gaming, ci o iterație proprie bazată pe vG 4.0.24 și modernizată în timp. Acest lucru înseamnă că, deși există multe sisteme adaptate după Owl Gaming, nu tot ceea ce se găsește acolo este automat disponibil (sub aceeași formă) și pe comunitatea noastră. Aveți în vedere, de asemenea, că suntem în continuare într-un stadiu beta. Acest lucru înseamnă că, în ciuda eforturilor noastre de a oferi sisteme complete și integre din punct de vedere tehnic, există posibilitatea ca anumite lucruri să ne scape. Profităm de stadiul beta pentru a primi eventualele impresii și sesizări din partea jucătorilor cu privire la anomaliile sau problemele pe care ajung, din nefericire, să le întâmpine în timpului jocului. În baza acestora, ulterior, investigăm, replicăm și rezolvăm aceste probleme. Despre problemele de balancing Am identificat multe sugestii și opinii din partea jucătorilor cu privire la progresul jucătorului începător. Atât de numeroase, încât credem de bun-augur să discutăm puțin despre ele. Atunci când structurezi o economie de joc, trebuie să ai în vedere, printre altele, evoluția acestui sistem pe termen lung. Să detaliem. 1) Facțiuni și joburile de la primărie Economia noastră este structurată cu preponderență înspre facțiuni și mai puțin înspre joburile standard găsite la primărie. Acest lucru este intenționat gândit pentru a determina jucătorii să se unească în facțiuni, unde să socializeze și să găsească acțiuni roleplay de interes comun. Plata și restricțiile de la job (cu excepția delivery driver) sunt gândite astfel încât să nu favorizeze fenomenul de farming. 2) Progresul jucătorului nou, farming și accesibilitatea la bunuri de joc Nu există niciun motiv din punct de vedere al structurii economiei de joc pentru care jucătorii să fie nevoiți să apeleze la farming deoarece încă de la început avem următoarele sisteme de susținere financiară bazate strict pe activitatea jucătorului: ajutor de jucător nou acordat la fiecare payday, până la atingerea nivelului de joc 3: $2,000 până la level 2 (8 ore x $2,000, adică $16,000) $1,500 de la level 2 până la level 3 (12 ore x $1,500, adică $18,000) așadar un total de $34,000 primiți la atingerea nivelului de joc 3. happy-hour (Los Santos Hour) care oferă dublu beneficii la payday* în orele considerate de vârf (20:00 - 23:00) ajutorul de jucător nou nu este inclus în calculul acestor beneficii. Ambele sisteme recompensează jucătorii strict în baza faptului că sunt activi pe server. Un jucător care atinge nivelul de joc 3 ajunge lejer să își permită o locuință sau cel puțin 1-2 vehicule, toate acestea fără a lua în considerare banii primiți fie din job, dar mai ales din salariul de facțiune și fără a lua în considerare (printre altele) că: odată cu introducerea noului sistem de carshop, multe vehicule se găsesc și la prețuri de sub $15,000; există numeroase apartamente sau camere de hotel închiriabile; există sistemul de închiriere a vehiculelor, care sunt amplasate în puncte strategice din Los Santos, nu doar la aeroport. Considerăm că accesibilitatea la bunuri de joc este una bună, însă implică o anumită activitate din partea jucătorilor. Nu ne dorim să oferim acces rapid la extrem de mulți bani deoarece suntem de părere că o parte din farmecul unui character development reușit este creșterea financiară desfășurată în diverse etape. Ne dorim, de altfel, să nu provocăm inflație pe server și să ne trezim, de exemplu, că toată lumea are câte o colecție personală de mașini (scumpe) în curte (4-5 per persoană) pe care, raportat la clasa socială în care caracterul se regăsește, nu și le permit în mod realistic. Nu căutăm să ajungem în postura unui wipe economic la nivel de server. 3) Despre vehiculele de închiriat Atunci când am gândit sistemul de vehicule pentru închiriat, l-am conceput astfel încât acesta să fie dinamic, fiecare vehicul în parte să poată avea propriul tarif de închiriere, independent de celelalte vehicule (chiar cu același model sau marcă) și din acest punct de vedere suntem mulțumiți. Totuși, sumele cu care aceste vehicule puteau fi închiriate au fost mari raportat la câștigurile de început ale jucătorilor, iar accesul la aceste vehicule era condiționat de posesia unui permis de conducere. Ambele probleme au fost remediate. 4) Despre permisul de conducere Permisul de conducere a fost un alt punct de discuție controversat în această perioadă. Pentru mulți, permisul de conducere este o formalitate care trebuie făcută cât mai rapid pentru a putea face mai apoi job. O gândire cultivată de pe alte comunități care nu se aplică și pe comunitatea noastră. Fiind un server de hard-roleplay, examinarea auto este gândită în mod anume să fie realistică din toate punctele de vedere. Nu mai este suficient să te urci în mașina de DMV și să faci pe fugă, robotic, traseul în timp record, ci trebuie să fii atent la indicațiile examinatorului, la condițiile de trafic (vreme, perioada din zi), la semnele rutiere (semnul de stop chiar presupune oprirea vehiculului), la viteza de deplasare, echiparea centurii de siguranță etc. - exact ca într-un scenariu real. Majoritatea dintre acestea sunt aspecte de cultură generală sau sunt cuprinse tocmai în examenul teoretic. Examenul de permis este un eveniment, de obicei, unic pentru jucător și trebuie tratat ca atare. Acesta nu este dificil de parcurs dacă este tratat cu seriozitate și atenție, mai ales că examinatorul acordă un avertisment verbal plus alte trei avertismente scrise până la sistarea examenului practic și la eșuarea examinării. 5) Ce schimbări am adus? În baza sugestiilor și opiniilor din partea jucătorilor, am decis să facem următoarele schimbări legate de experiența de joc și balancing: pentru a fi eligibil pentru payday, un jucător nu mai este nevoit să fie activ o oră întreagă, ci doar 30 de minute; jucătorii noi vor găsi de acum și biciclete de închiriat, care evident nu necesită un permis de conducere pentru a fi închiriate; prețurile de închiriere a vehiculelor a fost înjumătățit și variază acum între $15 - $225 în funcție de modelul de vehicul; jucătorii noi vor începe cu $550 în mână și $550 în contul bancar, având astfel posibilitatea de a încerca de două ori examenul pentru permisul de conducere până a fi nevoiți să aștepte un nou payday; radarele instalate în oraș nu mai acordă automat o amendă, ci doar anunță forțele de ordine despre încălcarea regimului de viteză; poziția de început a jucătorilor noi a fost mutată din LSX (Aeroport) în Unity Station. Suntem în continuare deschiși la propuneri, dezbateri și sugestii cu privire la cum să facem jocul cât mai bine echilibrat pentru a acomoda cât mai mulți jucători. Despre echipa administrativă Atunci când ne-am reorganizat, am atras mult interes din partea membrilor (fie prin recomandări, fie prin abordări directe din partea acestora) pentru alăturarea în cadrul echipei administrative sau ocuparea unei poziții de lider în cadrul unei facțiuni. Având în vedere contextul special, am decis să acordăm aproape tuturor celor interesați oportunitatea de a-și dovedi intențiile și seriozitatea față de funcție și proiect în sine. Acum, o săptămână mai târziu, am tras linie și am evaluat starea de fapt privind echipa administrativă și liderii de facțiuni. Comunitatea Los Santos Roleplay este un proiect care funcționează în baza voluntariatului liber exprimat și voit de către fiecare membru administrativ în parte. Ne bazăm pe o colaborare stabilită de comun acord în baza discuțiilor purtate cu fiecare în parte, colaborare fondată pe principii, valori și mentalități cât mai comune posibil, cât și pe potențialul și încrederea în ceea ce reprezintă și oferă acest proiect, inclusiv misiunea și viziunea pe termen lung. Mulți dintre cei cu care am decis să colaborăm în ultima săptămână s-au dovedit nepotriviți echipei, fie datorită lipsei de interes (intrând doar pentru titulatură), fie datorită nepotrivirii cu standardele cerute în rândul membrilor administrativi, fapt pentru care am făcut o triere în urma căreia am încheiat colaborarea cu aceștia. Prin această cale le mulțumim totuși pentru interesul inițial acordat și le dorim succes pe mai departe. Noi rămânem cu satisfacția că am oferit această șansă tuturor acestor persoane. Această triere lasă loc deschis altor persoane active și interesate de proiect, pe care le primim cu drag în echipa noastră începând de astăzi, aplicațiile pentru funcție de Tester fiind redeschise! Detalii cu privire la aceste aplicații și modelul de aplicare propriu-zis pot fi accesate aici. Cuvânt de încheiere Dacă ai parcurs întreg acest subiect, îți mulțumim! Știm că este un material voluminos, însă considerăm că aceste explicații sunt binevenite, în special pentru a reprezenta un punct de plecare pentru discuții, sugestii și dezbateri viitoare în comunitate. Comunitatea Los Santos Roleplay își continuă misiunea de a oferi un mediu cât mai plăcut tuturor celor care doresc să facă roleplay la standarde cât mai înalte, într-o atmosferă relaxată și prietenoasă în care scopul și satisfacția supremă este distracția și bunăstarea. Vă așteptăm pe toți la roleplay! LOS SANTOS ROLEPLAY - ACTUALIZARE PRIVIND COMUNITATEA - SEPTEMBRIE 2022 Copyright © 2022 Los Santos Roleplay. Toate drepturile rezervate. Acest material a fost scris și conceput de către Vinyard pentru comunitatea Los Santos Roleplay. 1 1
Recommended Posts