Jump to content

Recommended Posts

Posted

Texturile sunt folosite pentru a diversifica interiorul respectiv din punct de vedere estetic. Texturile pot fi adăugate într-un interior deținut.

Pentru a adăuga o textură pe un obiect dintr-un interior ai nevoie de item-ul "Wallpaper" care poate fi preluat de la magazinul de unelte.

Odată ce veți obține acest item, va trebui să dați click stânga pe obiect. Obiectul va deschide o fereastră ce conține un link default. Link-ul trebuie înlocuit cu un link către adresa texturii. Aceasta trebuie să aibă terminația .png sau .jpg , altfel nu va funcționa. Atenție, pentru a putea textura un interior acesta trebuie să fie deținut de către voi, altfel nu veți avea acces la meniul pentru alegerea obiectului de texturat. Dimensiunea maximă este de 1000x1000, dacă depășiți dimensiunea, textura nu se va mai aplica, iar meniul nu va mai apărea.


Înlocuiți acel link cu link-ul de la adresa texturii respective și apăsați butonul "SalveazăDupă ce aceasta a fost salvată cu link-ul respectiv, obiectul în inventar se va colora, însemnând că este gata de utilizare. Pentru a utiliza obiectul, apăsați click stânga pe acesta și așteptați câteva secunde pentru procesare. Un meniu va fi vizibil în partea din stânga ecranului. Pentru a selecta obiectul pe care textura să fie aplicată (tavan, podea, obiecte de prin interior). Apăsați tasta "D" , pentru a ieși din meniu apăsați tasta "W", iar pentru a salva textura aplicată apăsați tasta "S". După ce ați confirmat textura aplicată, aruncați obiectul "Wallpaper" din inventar, pe jos pentru a finaliza procedura.


Pentru a scoate textura din interior accesați comanda /texlist. Dacă aveți întrebări legate de acest subiect, lăsați un reply.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
For more information, please read our Terms of Use & Privacy Policy.