Administrators Michael Posted October 2, 2019 Administrators Posted October 2, 2019 INFORMAȚII PRIVIND RECLAMAREA JUCĂTORILOR Puteţi întocmi o reclamaţie în această secţiune în cazul în care aţi fost implicat într-un incident cu un alt jucător al căror acţiuni au dus la încălcarea cu bună ştiinţă a regulilor şi regulamentelor comunităţii. Ţineţi cont de faptul că o reclamaţie nu trebuie să reprezinte prima acţiune luată de către dumneavoastră în momentul sau după încheierea incidentului şi că este recomandat să încercaţi să rezolvaţi problemele apărute adresându-vă jucătorului respectiv înainte de a vă decide să întocmiţi o reclamaţie. Totuşi, în cazul în care nu aţi reuşit să clarificaţi situaţia şi să ajungeţi la un numitor comun cu respectivul jucător, ori consideraţi faptul că abordarea jucătorului în cauză poate duce la escaladarea şi complicarea situaţiei, puteţi întocmi o reclamaţie. Aveţi obligaţia de a anunţa jucătorul dinainte despre faptul că intenţionaţi să întocmiţi o reclamaţie asupra sa pentru a oferi şansa acestuia de a se apăra. În cazul în care jucătorul respectiv nu poate fi contactat (ex. a ieşit de pe server/are PM-ul blocat), puteţi cere asistenţa unui administrator disponibil în joc sau puteţi aştepta ca administratorul care a preluat reclamaţia spre verificare să o facă. Această secţiune nu reprezintă un loc în care capacitatea jucătorilor să fie pusă sub semnul întrebării sau în care să se facă presupuneri nefondate pe baza celor întâmplate. În cazul în care aveţi dovezi concrete şi experienţa dumneavoastră sau a altor jucători a fost afectată într-un mod negativ, echipa administrativă va investiga şi rezolva reclamaţia dumneavoastră. În momentul întocmirii unei reclamaţii, vă rugăm să aveţi în vedere următoarele: Nu depuneţi o reclamaţie dacă evenimentele au o vechime mai mare de şapte zile. Nu contactaţi membrii echipei administrative pentru a prelua sau a da un răspuns mai rapid reclamaţiei dumneavoastră. Toate dovezile ataşate în cadrul reclamaţiei trebuie să vă aparţină. Toate dovezile ataşate trebuie să fie originale şi nicidecum modificate sau editate în vreun fel. Asiguraţi-vă că dovezile dumneavoastră sunt uşor accesibile şi nu necesită accesarea unor servicii care solicită crearea unui cont sau descărcarea anumitor programe sau a dovezilor propriu-zise. Folosiţi servicii cunoscute (precum YouTube sau imgur.com) pentru a încărca pe internet dovezile pe care le aveţi. Folosiţi link-uri directe în momentul în care postaţi dovezile şi nu folosiţi tag-uri de inserare imagini. RECLAMAŢII ADUSE JUCĂTORILOR DIN LSPD În cazul în care doriţi să întocmiţi o reclamaţie în urma unui incident neplăcut cauzat de către un membru din cadrul facţiunii Los Santos County Sheriff's Department bazat pe fapte In-Character, ori care nu respectă regulamentul intern al facţiunii, veţi fi nevoit să vă adresaţi liderului de facţiune. Pentru mai multe informaţii privind reclamarea ofiţerilor accesaţi acest link. Puteţi întocmi o reclamaţie în această secţiune doar în cazul în care jucătorul a încălcat strict regulamentul comunităţii. RECLAMAŢII ADUSE FACŢIUNILOR În cazul în care doriţi să întocmiţi o reclamaţie în urma unui incident neplăcut cauzat de către o anumită facţiune, veţi fi nevoit să vă adresaţi către Head of Factions. Pentru mai multe informaţii accesaţi acest link. MODEL RECLAMAŢIE Titlul reclamaţiei trebuie să fie sub forma: [Regula încălcată] Nume şi prenume jucător reclamat. Exemplu: [Deathmatch] John Doe sau [Off Topic] Joe. RECLAMAŢIE JUCĂTOR Numele tău în joc: Jucătorul pe care îl reclami: Unde a fost încălcat regulamentul? (server/forum): Regula încălcată: Data şi ora incidentului: O explicaţie a acţiunii: Dovezi (cu link direct): Martor(i):
Recommended Posts