-
Posts
278 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
14
Michael last won the day on January 8
Michael had the most liked content!
Informații Personale
-
Discord
vinyard
Informații Caractere
-
Caracter
Jack Test
-
Facțiune
Los Santos
Recent Profile Visitors
1,941 profile views
Michael's Achievements
-
Actualizare privind comunitatea - Ianuarie 2025 Cuvânt înainte Salutare tuturor Dorim să vă urăm un an nou fericit, plin de bucurii și împliniri! A trecut ceva timp față de ultima noastră actualizare privind comunitatea (august 2023), însă ne dorim să oferim un status update pentru toți cei interesați legat de comunitate și de proiectele pe care le avem în derulare. Versiune pe scurt ne păstrăm abordarea și direcția asumată în ultima actualizare privind comunitatea (august 2023); până recent, am luat o pauză de la demersurile prezentate anterior, însă am început să punem bazele celor necesare pentru a începe dezvoltarea la nivel tehnic a sistemelor de bază; ne păstrăm ritmul organic de dezvoltare și tratăm în continuare acest proiect ca un demers realizat în puținul nostru timp liber - așadar nu avem impus un orizont de timp; pe parcursul dezvoltării, vom publica diverse actualizări (tehnice și administrative) și vom încerca să implicăm comunitatea astfel încât să găsim cele mai optime soluții pentru nevoile actuale ale jucătorilor; credem că încă există potențial pentru GTA:SA și platforma de multiplayer MTA, care s-a bucurat în ultima perioadă de îmbunătățiri semnificative și continue. Cuvânt de încheiere Ne menținem perspectivele exprimate în actualizarea privind comunitatea din august 2023 și anume: Spor la roleplay! LOS SANTOS ROLEPLAY - ACTUALIZARE PRIVIND COMUNITATEA - IANUARIE 2025 Copyright © 2025 Los Santos Roleplay. Toate drepturile rezervate. Acest material a fost scris și conceput de către Vinyard pentru comunitatea Los Santos Roleplay.
-
- 1
-
-
mtasa Ajută la testarea versiunii 1.6-beta de MTA!
Michael replied to Michael's topic in Anunțuri & Informații
Versiunea 1.6 a fost lansată recent! Mulțumim tuturor celor care au participat în mod activ la testarea versiunii 1.6-beta! Nu uitați faptul că puteți semnala probleme tehnice și nereguli în orice moment utilizând categoriile specifice din comunitate. Vă așteptăm cu drag să faceți tranziția dinspre versiunea anterioară 1.5.9 spre noua versiune oficială 1.6 pentru a rămâne la curent cu toate modificările de actualitate. Puteți descărca cea mai recentă versiune a platformei de pe pagina principală. Detalii suplimentare privind noua versiune 1.6 pot fi parcurse în cadrul anunțului oficial destinat segmentului internațional. Versiunea 1.6 este incompatibilă cu versiunile anterioare! Acest lucru înseamnă că nu veți putea accesa servere de joc care încă folosesc versiunea 1.5.9. Totuși, este important să cunoașteți faptul că puteți avea două versiuni de MTA instalate simultan (versiunea anterioară 1.5.9 și versiunea nouă 1.6), fiecare versiune instalată într-un folder diferit! În acest fel, puteți comuta cu ușurință în orice moment între versiuni fără să fie necesară o reinstalare sau modificare a fișierelor. Observație importantă pentru utilizatorii de Windows 7/Windows 8.x Dacă utilizați Windows 7 sau 8.x, vă recomandăm să vă actualizați sistemul de operare pe Windows 10 sau 11 cât mai curând posibil. Windows 7 și 8.x nu mai sunt sprijinite în mod oficial de către Microsoft (începând cu ianuarie 2020, respectiv ianuarie 2023) și nici de către majoritatea programelor (inclusiv Google Chrome și Steam), ceea ce înseamnă că utilizați un sistem nesigur. Multi Theft Auto va înceta, pe viitor, să sprijine Windows 7 și 8.x. CEF nu mai este actualizat pentru versiunile de Windows 7 și 8.x de MTA. Acest lucru se datorează faptului că CEF nu mai sprijină aceste versiuni de WIndows. Acest fapt pune în pericol securitatea, motiv pentru care insistăm să vă actualizați sistemul de operare la Windows 10+ și MTA la 1.6+. În prezent oferim două versiuni de client pentru MTA, una pentru Windows 10+ și una pentru Windows 7/8.x, ambele fiind accesibile pentru descărcare de pe pagina principală. Părți din cadrul acestei postări au fost preluate, traduse și adaptate din cadrul anunțului oficial pentru segmentul internațional. Toate meritele pentru aceste părți revin autorilor de drept. -
Salutări tuturor! Recent a fost lansată versiunea 1.6 (beta) pentru platforma Multi Theft Auto! Aceasta aduce schimbări substanțiale, unele incompatibile cu versiunile anterioare, motiv pentru care a fost luată decizia de a lansa noua versiune într-un stadiu beta. Vă invităm să luați parte la demersurile de testare a noii versiuni pentru a accelera această perioadă beta (estimată să dureze până în jurul lunii mai-iunie dacă toate condițiile necesare sunt întrunite). Cum puteți ajuta? Cel mai simplu și eficient mod este conectarea pe unul dintre serverele publice deschise provizoriu de către echipa MTA cu scopul de a facilita testarea noilor funcționalități. Puteți descărca și instala cea mai recentă versiune de MTA aici: https://nightly.multitheftauto.com/?mtasa-1.6-latest Puteți găsi detaliile de conectare pentru fiecare server în parte aici: MTA 1.6 Official Beta Server #1 Europe - IP: 57.129.0.210:22003 MTA 1.6 Official Beta Server #2 America - IP: 51.222.139.212:22003 Puteți avea două versiuni de MTA instalate simultan (versiunea anterioară 1.5.9 și versiunea nouă 1.6-beta), fiecare versiune instalată într-un folder diferit! În acest fel, puteți comuta cu ușurință în orice moment între versiuni fără să fie necesară o reinstalare sau modificare a fișierelor. Puteți citi mai multe în acest anunț: https://forum.multitheftauto.com/topic/140285-multi-theft-auto-san-andreas-16-is-ready-for-testing/ Distracție plăcută!
-
Actualizare privind comunitatea - August 2023 Cuvânt înainte Salutare tuturor În actualizarea privind comunitatea din octombrie 2022 am precizat faptul că ne vom aloca un timp pentru a stabili o direcție convenabilă spre care să ne concentrăm eforturile comunitare. Prin intermediul acestei postări, ne dorim să oferim informații de actualitate cu privire la deciziile luate și schimbările ce vor avea loc în perioada următoare. Versiune pe scurt Aceasta este o versiune pe scurt a celor prezentate mai jos, un rezumat pentru cei pe fugă despre punctele importante discutate în această actualizare. Vă recomandăm tuturor să vă luați timp și să parcurgeți întreg materialul pentru a înțelege mai bine cele prezentate în acest rezumat! în vara anului trecut, cu precădere din nostalgie, am decis să încercăm o redeschidere pe platforma MTA (vezi aici anunțul inițial, așteptările și abordarea); din păcate, nu am reușit să stârnim interesul jucătorilor decât pentru o perioadă foarte scurtă de timp, motiv pentru care am luat o pauză în comunitate pentru a găsi o direcție potrivită (vezi aici anunțul); avem în vedere repunerea în funcțiune a server-ului de joc în perioada următoare - noua adresă de conectare va fi comunicată ulterior; toate celelalte platforme vor rămâne operaționale în forma lor curentă, cu excepția serviciilor de TS3 care vor rămâne provizoriu indisponibile; în ciuda acestei perioade de pauză, codul sursă și platformele comunității au fost întreținute și actualizate în mod continuu; vom adopta o abordare relaxată cu privire la dezvoltarea și funcționarea comunității, bazată pe atingerea unor obiective tehnice în detrimentul celor de popularitate; vom continua să lucrăm la demersul Inițiativa Școala Roleplay, având în vedere o reducere a timpilor de așteptare între fiecare episod; ne propunem să începem demersuri pentru realizarea unui gamemode nou (în sfera de roleplay) și luăm în considerare oferirea unei versiuni de bază open-source pentru cei interesați; mai multe detalii cu privire la acest gamemode vor fi furnizate pe parcurs, separat, odată ce demersul capătă mai mult contur - totuși vom detalia ideile preliminare și în această actualizare. Despre noua direcție a comunității Timp de mulți ani la rând am încercat să oferim un mediu propice și modern tuturor pasionaților de roleplay din comunitatea românească care au înțeles avantajele pe care o platformă precum Multi Theft Auto le poate oferi din punct de vedere tehnic în comparație cu alte platforme asemănătoare, cu precădere SA-MP. Poți vedea aici o comparație tehnică între cele două platforme, dar și o listă cu explicații asupra celor mai comune mituri despre MTA. Lumea evoluează și tendințele sunt mereu în continuă schimbare, iar trecerea timpului a dovedit faptul că, la un moment dat, chiar și cele mai bune lucruri ating un anumit apogeu și ajung la final. Se înțelege de la sine faptul că GTA: San Andreas este deja un joc clasic (nu mai este mult până când va serba 20 de ani!), iar apogeul erei de text-based hard-roleplay a trecut de mult timp. Noile tehnologii și sisteme din industria de gaming au făcut ca cei mai mulți jucători să fie concentrați pe noile jocuri (în speță, GTA V, dar nu numai) cu care intră în prim-contact sau către care decid să migreze definitiv din diverse rațiuni. Făcând abstracție de cei limitați de specificații tehnice, jucătorii care sunt încă prezenți în sfera de roleplay SA-MP/MTA sunt, în majoritate, cei care: simt o anumită nostalgie față de vremurile când toată acțiunea se concentra pe aceste două platforme și toată lumea era concentrată într-un singur loc; au acordat o șansă platformelor de multiplayer de pe GTA V, dar au concluzionat că atmosfera nu este aceeași; găsesc în continuare plus-valoare la nivelul comunităților de SA-MP/MTA, în contrast cu experiențele din sfera națională și internațională de GTA V. Indiferent de raționamentele jucătorilor, popularitatea în rândul comunităților de roleplay a scăzut, acestea fiind nevoite, în consecință, să se adapteze pentru a rămâne relevante într-un context care a devenit din ce în ce mai dinamic. Deoarece nevoia de adaptare a ajuns și la noi, am decis că cea mai bună opțiune pentru continuarea comunității este o abordare mult mai relaxată, bazată pe obiective de ordin tehnic în detrimentul celor de popularitate după care ne-am măsurat până nu demult succesul și progresul. De-a lungul anilor am pus foarte mult accent, ca orice comunitate obișnuită, pe modalități de a atrage jucători și de a forma un cadru numeros în rândul pasionaților de roleplay. În acești ani, cu fiecare încercare, ne-am propus diverse obiective legate de numărul de jucători în baza cărora am măsurat prosperitatea proiectului. De acum încolo, succesul proiectului va fi măsurat în baza altor indicatori, iar majoritatea resurselor vor fi îndreptate spre atingerea respectivilor indicatori. Aceasta va fi noua direcție a comunității, prin care vom încerca să ne concentrăm eforturile înspre partea tehnică și inovativă din comunitate. Această direcție se potrivește cel mai bine cu timpul liber pe care îl putem aloca proiectului, dar și cu interesele noastre pe mai departe. Cum am specificat și în trecut cu privire la subiectul mutării înspre GTA V, dată fiind situația noastră și efortul pe care o astfel de mutare îl implică, pentru noi nu este ceva realizabil în perioada ce urmează, așadar ne dorim să ne axăm pe ceva ce ne face plăcere și stăpânim suficient de bine încât să putem avea un impact notabil, chiar dacă acest impact este unul mai restrâns față de spațiul comunitar din jurul GTA V. Acest lucru nu înseamnă că perspectiva unui server de GTA V este exclusă în vreun fel din calcul, fie în regim propriu, fie sub formă de colaborare. Pentru a facilita aceste schimbări de direcție, vom avea în vederea luarea următoarelor măsuri: repunerea în funcțiune server-ul de joc - suntem interesați să oferim în continuare un mediu de roleplay propice pentru toți cei dornici și luăm în calcul ca, pe viitor, acest server sau un server conex să găzduiască un mediu de teste pentru ceea ce ne propunem să întreprindem în comunitate de acum înainte - nu avem încă o dată stabilită în acest sens. începerea demersurilor pentru realizarea unui mod de joc propriu - în principiu, vom încerca să păstrăm specificul de roleplay, însă ne dorim să realizăm ceva de la zero, într-un ritm propriu și un orizont de timp propice noii abordări din comunitate; detalii suplimentare pot fi citite în următoarea secțiune, unde vom intra în detaliu asupra ideilor preliminare ale proiectului. În ceea ce privește Inițiativa Școala Roleplay, ne propunem să ducem acest demers la bun sfârșit, prin revizuirea materialelor încărcate până în prezent și conceperea celor planificate anterior. Suntem de părere că, prin intermediul acestor ghiduri, există plus-valoare ce poate fi adusă în sfera de roleplay și intenționăm să împărtășim cunoștințele noastre cu toți cei interesați. Un nou gamemode Luăm în considerare conceperea unui gamemode de la zero, prin intermediul căruia să adresăm nevoile și dorințele din prezent ale pasionaților de roleplay. Care este motivul pentru un nou gamemode? Încă de la bun început, când am deschis pentru prima dată comunitatea, ne-am concentrat asupra experienței de joc și a modului prin care putem aduce inovație la nivelul unui gamemode ajuns de mult timp la maturitate. Suntem de părere că există în continuare oportunități și sisteme care nu au fost încă explorate (în totalitate) și care merită implementate într-un cadru modern și ușor de dezvoltat. Am optat pentru această abordare deoarece, în ciuda multitudinii de sisteme și funcționalități prezente în moduri de joc precum Owl/vG și în ciuda modernizărilor aduse acestora, arhitectura lor este una învechită și care prezintă multe provocări de ordin tehnic. Dezvoltarea pe un gamemode precum Owl/vG este posibilă și poate fi facilă cu experiența necesară, însă eforturile necesare pentru a asigura diversele aspecte (buna funcționare, compatibilitatea între sistemele existente, evitarea unui cod de tip spaghetti ș.a.m.d.) crește exponențial cu fiecare nouă modificare adusă acestuia. Un lucru important de avut în vedere este faptul că un gamemode precum Owl nu este altceva decât o iterație îmbunătățită a numeroaselor gamemode-uri anterioare, toate având ca punct de plecare vG, adică un gamemode realizat în decursul anilor ~2009 - 2012, așadar acum mai bine de un deceniu. Arhitectura și modul de relaționare în baza căruia a fost construit acest gamemode, fundația propriu-zisă, este concepută pentru a acomoda nevoile din perioada anterior menționată, când lucrurile erau mai simple din foarte multe puncte de vedere. Acest lucru nu înseamnă că Owl sau orice altă versiune de gamemode bazată pe vG este o opțiune nepotrivită pentru un server de roleplay în zilele noastre, ci doar că ne este mult mai rentabil să pornim de la ceva nou, propriu și structurat conform nevoilor noastre pentru atingerea noilor obiective pe care ni le propunem. Ce sisteme va conține și cum va fi structurat? Ne dorim să realizăm un gamemode structurat în așa fel încât să permită un anumit nivel de flexibilitate din punct de vedere tehnic. Vom detalia aceste aspecte pe viitor. Vom acoperi cele mai comune și indispensabile sisteme deja consacrate într-un mediu de roleplay (înregistrare, autentificare, creare de caracter, obiecte & inventar, proprietăți etc.), dar vom introduce și elemente de noutate. Într-un scenariu ideal, experiența de joc oferită prin intermediul acestui gamemode va permite un progres individual, cât și unul cooperativ. Astfel, eventualul număr redus de jucători nu va mai influența atât de drastic interacțiunile dintre jucători, progresul acestora și valoarea pe care aceștia o caută într-un server cu specific roleplay. Când va începe munca și când se vor putea vedea primele rezultate? Ne propunem să începem dezvoltarea propriu-zisă în viitorul apropriat, acum că versiunea stabilă de 1.6 a platformei MTA a fost lansată și aduce anumite noutăți precum: introducerea de noi funcționalități la nivel de platformă; schimbarea modului de integrare a anumitor funcții în cadrul platformei. Cum am menționat și mai devreme, acest gamemode se va afla la baza schimbării de direcție a comunității și reprezintă un demers de anvergură. În special în etapele incipiente, preconizăm că progresul se va realiza într-un ritm lent deoarece ne dorim să alocăm tot timpul necesar pentru a fundamenta structura de bază pe care vom construi ulterior toate sistemele de joc. Acest demers este un maraton, nicidecum un sprint și va necesita timp. Timp pe care îl alocăm la rândul nostru din puținul timp liber de care dispunem. Cum se poate contribui la acest demers și în comunitate în general? Considerăm că un astfel de proiect, dată fiind anvergura acestuia, nu are decât de câștigat atunci când eforturile unei întregi comunități sunt concentrate spre un obiectiv comun, în speță realizarea unui gamemode de roleplay la standarde moderne, adaptat noilor nevoi ale membrilor. Suntem deschiși la sugestii, propuneri și discuții despre cum vedeți un astfel de proiect și ce anume ar trebui să acoperim în cadrul acestuia astfel încât să aveți o experiență plăcută de joc. Până când vom pune lucrurile în mișcare pentru acest demers, vom menține server-ul de joc în forma curentă, care necesită la rândul său supraveghere și implicare. Avem o serie de posturi libere pentru echipele administrative și auxiliare pentru care căutăm persoane interesate, serioase și dornice de implicare, care văd un potențial într-un astfel de proiect. Fiecare post necesită anumite aptitudini și competențe, așadar dacă te regăsești printre cerințele respective și ești dornic să oferi o mână de ajutor, haide să ne cunoaștem! Vezi aici pozițiile disponibile Vom reveni pe viitor cu o nouă postare individuală în care vom aborda toate aspectele importante cu privire la acest proiect și prin care vom adresa cele mai comune întrebări care pot apărea în comunitate. Rămâi în permanență la curent cu toate noutățile prin alăturarea pe server-ul de Discord @ https://ls-rp.ro/discord! Cuvânt de încheiere Dacă ai parcurs întreg acest subiect, îți mulțumim! Privim cu încredere și speranță noul demers legat de realizarea acestui gamemode și direcția generală înspre care ne dorim să îndreptăm comunitatea. Cel mai important lucru de înțeles este faptul că aceste schimbări sunt unele de anvergură și că, în concordanță cu noua noastră abordare mai relaxată, aceste modificări vor prinde contur într-un orizont de timp mai îndelungat. Ca întotdeauna, ne dorim să oferim experiențe și tehnologii calitative și inovative, iar acest nou cadru ne permite alocarea unui timp suficient astfel încât să nu facem rabat în proiectarea și realizarea obiectivelor stabilite. Avem foarte multe idei pe care dorim să le materializăm în așa fel încât să oferim o nouă experiență de joc, mult mai complexă din punct de vedere tehnic, însă în același timp mult mai prietenoasă cu jucătorii, mult mai accesibilă și intuitivă acestora. Suntem deschiși în permanență la propuneri și idei din partea membrilor comunității! Comunitatea Los Santos Roleplay își continuă misiunea de a oferi un mediu cât mai plăcut tuturor celor care doresc să facă roleplay la standarde cât mai înalte, într-o atmosferă deschisă și prietenoasă, iar de acum încolo printr-o abordare mult mai relaxată, concentrată pe noi obiective și, probabil, punând la dispoziție diverse instrumente celor interesați să își găzduiască propriile comunități. Spor la roleplay! LOS SANTOS ROLEPLAY - ACTUALIZARE PRIVIND COMUNITATEA - AUGUST 2023 Copyright © 2023 Los Santos Roleplay. Toate drepturile rezervate. Acest material a fost scris și conceput de către Vinyard pentru comunitatea Los Santos Roleplay.
-
Ce vă doriți să vedeți în comunitatea românească?
Michael replied to Michael's topic in Discuții generale
Am scos din arhivă un subiect plănuit de mai demult, vă aștept impresiile tuturor! -
Actualizare privind comunitatea - Octombrie 2022 Cuvânt înainte Salutare tuturor În luna septembrie am făcut modificări asupra modului de joc în speranța că lucrurile se vor redresa înspre mai bine. Detalii cu privire la aceste modificări pot fi văzute aici. Prin intermediul acestei postări, ne dorim să oferim informații de actualitate cu privire la evenimentele din ultima perioadă, deciziile luate la nivelul comunității și perspectiva de viitor. Versiune pe scurt Aceasta este o versiune pe scurt a celor prezentate mai jos, un rezumat pentru cei pe fugă despre punctele importante discutate în această actualizare. Vă recomandăm tuturor să vă luați timp și să parcurgeți întreg materialul pentru a înțelege mai bine cele prezentate în acest rezumat! în vara acestui an, cu precădere din nostalgie, am decis să încercăm o redeschidere pe platforma MTA (vezi aici anunțul inițial, așteptările și abordarea); am plecat de la premiza că indiferent de ceea ce se întâmplă, rămânem împăcați că am mai încercat o (ultimă) dată să oferim valorile și calitatea în baza cărora comunitatea noastră a luat naștere acum mult timp; din păcate, nu am reușit să stârnim interesul jucătorilor decât pentru o perioadă foarte scurtă de timp, motiv pentru care punem capăt comunității în formula actuală; serviciile de TS3 și server-ul de joc se vor închide până cel târziu în data de 18 octombrie; toate celelalte platforme vor rămâne operaționale în forma lor curentă, cu mici excepții de ex. autentificarea în User Control Panel va fi limitată echipei de administratori; comunitatea ls-rp va continua să existe într-o formă sau alta - ne gândim la alte abordări mult mai de interes pentru jucători, nu neapărat în: sfera de roleplay, platforma MTA sau sub forma unui server de joc; la momentul oportun, vom anunța direcția înspre care ne vom concentra eforturile pe mai departe - cei interesați sunt sfătuiți să rămână pe discord și să se aboneze la newsletter pe forum; vom continua să lucrăm la demersul Inițiativa Școala Roleplay, însă timpii de așteptare între episoade sunt posibili să crească; mulțumim tuturor celor care și-au dovedit interesul față de proiect în forma lui actuală. Despre redeschiderea comunității pe MTA În vara acestui an, în baza unor semnale de potențial interes din partea pasionaților de roleplay și pe fondul nostalgiei, am decis să încercăm o redeschidere a comunității pe platforma Multi Theft Auto. Atunci când am luat această hotărâre, am plecat din postura unei echipe administrative restrânse, cu perspectiva dinainte stabilită că indiferent de ceea ce se întâmplă, știm că măcar am încercat să oferim valorile și calitatea în baza cărora comunitatea noastră a luat naștere acum mult timp - standarde și principii care, în ciuda a ceea ce doresc să creadă unii sau alții, nu există în prezent pe comunitatea românească de MTA. Cum am spus în anunțul de redeschidere din vară - vezi postarea originală aici: Din păcate, interesul jucătorilor nu s-a materializat decât pe termen foarte scurt (câteva zile) în ciuda eforturilor depuse la nivelul echipei în cele două repuneri în funcțiune a server-ului de joc - vezi aici modificările efectuate la nivel de server pentru a acomoda un număr mai divers de jucători, însă fără succesul preconizat. Acest lucru ne transmite un mesaj clar și ne convinge de anumite aspecte, printre cele publice putem menționa că: dorința unor standarde înalte de joc a rămas, cel puțin în rândul jucătorilor români, doar la nivel declarativ; în esență, se dorește un roleplay la standarde scăzute sau mediocre, standarde care au devenit în prezent noul 'hard-roleplay' în rândul comunităților și pasionaților (vezi aici parte din ce considerăm a fi hard-roleplay); mulți pasionați de roleplay au o adversitate față de platformă, bazată pe o serie de preconcepții sau mituri (vezi aici o analiză între SA-MP și MTA, dar și o listă cu cele mai comune mituri despre MTA); mulți jucători pleacă de la prezumția că toate comunitățile sunt construite în totalitate pe același gamemode (popularul Owl), iar atunci când sunt puși în fața unor abordări noi, prezintă adversitate; numărul pasionaților și cunoscătorilor români de hard-roleplay este în continuă scădere și nu prezintă semne de redresare. Cele enumerate mai sus reprezintă doar o parte din simplele constatări și impresii din această ultimă redeschidere. Nu punem în sarcina jucătorilor evoluția comunității, ci doar punctăm discrepanțele dintre ceea ce ne-am dorit să oferim prin acest proiect și ceea ce se caută cu adevărat, la acest moment, din partea jucătorilor. Prin comunitatea Los Santos Roleplay, ne-am dorit să oferim un cadru matur și profesionist de joc, cu standarde înalte, sisteme de joc unice (vezi o parte din ele aici) și abordări originale. A devenit din ce în ce mai clar faptul că această comunitate, în formula actuală, nu este pentru oricine, iar cei cărora ne adresăm sunt prea puțin numeroși, activează la nivel internațional sau sunt retrași cu totul din scena de roleplay. Din aceste considerente, dar nu numai, am luat hotărârea de a scoate din funcțiunile serviciile de TS3 și server-ul de joc pentru o perioadă nedeterminată. Aceste servicii se vor închide până cel târziu în data de 18 octombrie. Toate celelalte platforme vor rămâne operaționale în forma lor curentă, cu mici excepții de ex. autentificarea în User Control Panel va fi limitată echipei de administratori. Ca și oricare redeschidere, am învățat multe lucruri, am cunoscut oameni noi și am dezvoltat și mai mult infrastructura comunității, iar pentru toate acestea există o profundă recunoștință față de toți cei care au venit cu sugestii, critici constructive și interes legat de proiect. Despre inițiativa Școala Roleplay Atunci când am început demersurile pentru inițiativa Școala Roleplay, ne-am concentrat de la bun început să oferim explicații educative din experiența noastră de roleplay care să vină în sprijinul tuturor pasionaților în acest domeniu, începători sau veterani, de pe comunități low-roleplay până la hard-roleplay, de pe servere de voice-chat ori text-based. Ne propunem să continuăm această inițiativă, însă timpii de așteptare între episoade sunt posibili să crească. Evident, această inițiativă a fost integrată în jurul comunității, însă odată cu închiderea server-ului de joc, inevitabil va trece într-un plan secundar, dat fiind faptul că ne vom concentra eforturile în alte direcții. Perspective de viitor În perioada ce urmează vom începe să ne gândim înspre direcția pe care să ne concentrăm eforturile. Acest proces implică o reorganizare ce poate dura un timp îndelungat. Comunitatea ls-rp va continua să existe într-o formă sau alta. Poate nu neapărat în sfera de roleplay sau pe platforma MTA sau sub forma unui server de joc - suntem deschiși la sugestii și propuneri. Încă de la bun început proiectul a reprezentat mai mult decât un server de joc - a fost și va rămâne mereu un loc de inovație și de petrecere a timpului liber în mod plăcut pentru echipa curentă de administratori și, de ce nu, poate și pentru ceilalți entuziaști din jurul comunității. În orice caz, la momentul oportun, vom anunța direcția înspre care ne vom concentra eforturile pe mai departe - cei interesați sunt sfătuiți să rămână pe discord și să se aboneze la newsletter pe forum. Cuvânt de încheiere Dacă ai parcurs întreg acest subiect, îți mulțumim! Știm că este un material voluminos, însă considerăm că aceste explicații sunt binevenite, în special pentru a reprezenta un punct de încheiere la anunțul inițial: Comunitatea Los Santos Roleplay își continuă misiunea de a oferi un mediu cât mai plăcut tuturor celor care doresc să facă roleplay la standarde cât mai înalte, într-o atmosferă relaxată și prietenoasă în care scopul și satisfacția supremă este distracția și bunăstarea, însă în acest moment nu sub forma unui server de joc pe platforma MTA. Spor la roleplay! LOS SANTOS ROLEPLAY - ACTUALIZARE PRIVIND COMUNITATEA - OCTOMBRIE 2022 Copyright © 2022 Los Santos Roleplay. Toate drepturile rezervate. Acest material a fost scris și conceput de către Vinyard pentru comunitatea Los Santos Roleplay.
-
- 1
-
-
Actualizare privind comunitatea - Septembrie 2022 Cuvânt înainte Salutare tuturor Suntem la o săptămână de când am redeschis server-ul de joc după o scurtă perioadă de câteva zile în care am reorganizat echipa administrativă în speranța că lucrurile se vor redresa înspre mai bine. Prin intermediul acestei postări, ne dorim să oferim informații de actualitate cu privire la evenimentele din această săptămână, dar și cu privire la evenimentele din această lună per general. Vom încerca să răspundem tuturor întrebărilor primite cu precădere pe Discord și vom adresa deciziile și schimbările ce au avut, au sau urmează să aibă loc în perioada ce urmează pe comunitate. Versiune pe scurt Aceasta este o versiune pe scurt a celor prezentate mai jos, un rezumat pentru cei pe fugă despre punctele importante discutate în această actualizare. Vă recomandăm tuturor să vă luați timp și să parcurgeți întreg materialul pentru a înțelege mai bine cele prezentate în acest rezumat! am (re)deschis server-ul de joc în data de 17 septembrie, ora 20:00, după o scurtă perioadă de reorganizare; am avut parte de mulți agitatori pe care i-am restricționat din comunitate și care nu vor mai deranja experiența membrilor; am identificat unele probleme tehnice și de balancing pe care le-am remediat, dar așteptăm în continuare și alte sugestii și propuneri: pentru a fi eligibil pentru payday, un jucător nu mai este nevoit să fie activ o oră întreagă, ci doar 30 de minute; jucătorii noi vor găsi de acum și biciclete de închiriat, care evident nu necesită un permis de conducere pentru a fi închiriate; prețurile de închiriere a vehiculelor a fost înjumătățit și variază acum între $15 - $225 în funcție de modelul de vehicul; jucătorii noi vor începe cu $550 în mână și $550 în contul bancar, având astfel posibilitatea de a încerca de două ori examenul pentru permisul de conducere până a fi nevoiți să aștepte un nou payday; radarele instalate în oraș nu mai acordă automat o amendă, ci doar anunță forțele de ordine despre încălcarea regimului de viteză; poziția de început a jucătorilor noi a fost mutată din LSX (Aeroport) în Unity Station. am avut parte de o sesiune de recrutare specială în care am acordat șansă tuturor celor interesați să devină Testeri; o parte dintre acești Testeri au fost excluși din echipă, ceea ce lasă loc altor persoane active și dornice de implicare: vezi aici mai multe detalii! Comunitatea Los Santos Roleplay își continuă misiunea de a oferi un mediu cât mai plăcut tuturor celor care doresc să facă roleplay la standarde cât mai înalte, într-o atmosferă relaxată și prietenoasă în care scopul și satisfacția supremă este distracția și bunăstarea. Vă așteptăm pe toți la roleplay! Despre (re)deschidere După închiderea temporară a server-ului de joc în data de 13 septembrie, acesta a fost repus în funcțiune în data de 17 septembrie, ora 20:00, cu o zi înainte de momentul anunțat și planificat de către echipă. Am procedat astfel în urma sugestiilor primite de către voi cu privire la faptul că, în această perioadă, ziua de duminică reprezintă adesea o zi scurtă în care se fac pregătiri pentru următoarea săptămână (școală, loc de muncă etc.) Am avut plăcerea să strângem un număr decent de jucători, ceea ce ne-a indicat faptul că încă există un interes pentru platformă și pentru ceea ce încercăm să oferim prin comunitatea Los Santos Roleplay. Totuși, mulți dintre voi ne-ați semnalat diverse probleme tehnice sau de balancing care, într-un fel sau altul, v-au determinat să luați o pauză (definitivă) de pe comunitate. Am avut parte și de mulți agitatori, a căror unic scop a fost să creeze instabilitate în rândul comunității: fie prin propagarea de informații false despre comunitate, fie prin exploatarea unor vulnerabilități (identificate și remediate încă din primele ore) sau pur și simplu prin comportamentul neadecvat față de ceilalți jucători și de munca depusă în comunitate. Aceștia au fost restricționați permanent din cadrul comunității. Prin acest gest, reiterăm ideea de bază prin care comunitatea Los Santos Roleplay nu este un loc în care toxicitatea și neseriozitatea își au locul. Nu ne sfiim să luăm acțiunile necesare, atunci când situația o impune, doar de dragul de a avea un jucător în plus în comunitate. Punem preț pe experiența de joc a fiecăruia în parte și dispunem de toleranță zero atunci când observăm rea-voință din partea anumitor indivizi. Nu îi vom considera niciodată o pierdere, căci interesele acestora nu au fost niciodată bine-intenționate, iar prezența lor în comunitate a fost legată strict de aceste acțiuni și comportamente malițioase. Despre probleme tehnice identificate Dorim să ne cerem scuze pentru neplăcerile provocate și să vă anunțăm că majoritatea dintre acestea au fost remediate la scurt timp după constatarea lor. Atunci când am început să lucrăm la partea de script, acum mult timp, testele efectuate asupra diverselor sisteme de joc s-au efectuat adesea într-un cadru restrâns, ceea ce nu ne-a permis să identificăm în totalitate și de la bun început anumite probleme sau situații, ori cum se comportă în realitate, într-un cadru cu jucători numeroși, sistemele de joc implementate. Cu ajutorul vostru, totuși, le-am identificat și remediat astfel încât experiența voastră de joc să nu mai fie afectată de aceste neplăceri tehnice, iar pentru asta vă mulțumim. Continuăm să actualizăm codul sursă, atât prin actualizarea și optimizarea sistemelor de joc existente, cât și prin introducerea de noi sisteme care să aducă noi oportunități de roleplay. Așa cum am procedat mereu, vă așteptăm sugestiile și vă invităm să raportați orice probleme tehnice identificați pe parcurs. Ne asigurăm că acestea sunt preluate și rezolvate cu promptitudine de către echipă. Vă puteți exprima sugestiile în secțiunea de sugestii de pe forum sau în noua secțiune tip forum de pe server-ul nostru de Discord @ https://ls-rp.ro/discord Puteți semnala probleme tehnice folosind secțiunea de Bug Tracker de pe forum sau în mod privat către oricare dintre membrii echipei administrative folosind căile oficiale de comunicare. Un lucru foarte important de notat cu privire la codul sursă, aspect pe care l-am observat recent ca fiind foarte des neînțeles sau asumat în mod greșit, este baza de la care am pornit. Nu folosim niciuna dintre versiunile Owl Gaming, ci o iterație proprie bazată pe vG 4.0.24 și modernizată în timp. Acest lucru înseamnă că, deși există multe sisteme adaptate după Owl Gaming, nu tot ceea ce se găsește acolo este automat disponibil (sub aceeași formă) și pe comunitatea noastră. Aveți în vedere, de asemenea, că suntem în continuare într-un stadiu beta. Acest lucru înseamnă că, în ciuda eforturilor noastre de a oferi sisteme complete și integre din punct de vedere tehnic, există posibilitatea ca anumite lucruri să ne scape. Profităm de stadiul beta pentru a primi eventualele impresii și sesizări din partea jucătorilor cu privire la anomaliile sau problemele pe care ajung, din nefericire, să le întâmpine în timpului jocului. În baza acestora, ulterior, investigăm, replicăm și rezolvăm aceste probleme. Despre problemele de balancing Am identificat multe sugestii și opinii din partea jucătorilor cu privire la progresul jucătorului începător. Atât de numeroase, încât credem de bun-augur să discutăm puțin despre ele. Atunci când structurezi o economie de joc, trebuie să ai în vedere, printre altele, evoluția acestui sistem pe termen lung. Să detaliem. 1) Facțiuni și joburile de la primărie Economia noastră este structurată cu preponderență înspre facțiuni și mai puțin înspre joburile standard găsite la primărie. Acest lucru este intenționat gândit pentru a determina jucătorii să se unească în facțiuni, unde să socializeze și să găsească acțiuni roleplay de interes comun. Plata și restricțiile de la job (cu excepția delivery driver) sunt gândite astfel încât să nu favorizeze fenomenul de farming. 2) Progresul jucătorului nou, farming și accesibilitatea la bunuri de joc Nu există niciun motiv din punct de vedere al structurii economiei de joc pentru care jucătorii să fie nevoiți să apeleze la farming deoarece încă de la început avem următoarele sisteme de susținere financiară bazate strict pe activitatea jucătorului: ajutor de jucător nou acordat la fiecare payday, până la atingerea nivelului de joc 3: $2,000 până la level 2 (8 ore x $2,000, adică $16,000) $1,500 de la level 2 până la level 3 (12 ore x $1,500, adică $18,000) așadar un total de $34,000 primiți la atingerea nivelului de joc 3. happy-hour (Los Santos Hour) care oferă dublu beneficii la payday* în orele considerate de vârf (20:00 - 23:00) ajutorul de jucător nou nu este inclus în calculul acestor beneficii. Ambele sisteme recompensează jucătorii strict în baza faptului că sunt activi pe server. Un jucător care atinge nivelul de joc 3 ajunge lejer să își permită o locuință sau cel puțin 1-2 vehicule, toate acestea fără a lua în considerare banii primiți fie din job, dar mai ales din salariul de facțiune și fără a lua în considerare (printre altele) că: odată cu introducerea noului sistem de carshop, multe vehicule se găsesc și la prețuri de sub $15,000; există numeroase apartamente sau camere de hotel închiriabile; există sistemul de închiriere a vehiculelor, care sunt amplasate în puncte strategice din Los Santos, nu doar la aeroport. Considerăm că accesibilitatea la bunuri de joc este una bună, însă implică o anumită activitate din partea jucătorilor. Nu ne dorim să oferim acces rapid la extrem de mulți bani deoarece suntem de părere că o parte din farmecul unui character development reușit este creșterea financiară desfășurată în diverse etape. Ne dorim, de altfel, să nu provocăm inflație pe server și să ne trezim, de exemplu, că toată lumea are câte o colecție personală de mașini (scumpe) în curte (4-5 per persoană) pe care, raportat la clasa socială în care caracterul se regăsește, nu și le permit în mod realistic. Nu căutăm să ajungem în postura unui wipe economic la nivel de server. 3) Despre vehiculele de închiriat Atunci când am gândit sistemul de vehicule pentru închiriat, l-am conceput astfel încât acesta să fie dinamic, fiecare vehicul în parte să poată avea propriul tarif de închiriere, independent de celelalte vehicule (chiar cu același model sau marcă) și din acest punct de vedere suntem mulțumiți. Totuși, sumele cu care aceste vehicule puteau fi închiriate au fost mari raportat la câștigurile de început ale jucătorilor, iar accesul la aceste vehicule era condiționat de posesia unui permis de conducere. Ambele probleme au fost remediate. 4) Despre permisul de conducere Permisul de conducere a fost un alt punct de discuție controversat în această perioadă. Pentru mulți, permisul de conducere este o formalitate care trebuie făcută cât mai rapid pentru a putea face mai apoi job. O gândire cultivată de pe alte comunități care nu se aplică și pe comunitatea noastră. Fiind un server de hard-roleplay, examinarea auto este gândită în mod anume să fie realistică din toate punctele de vedere. Nu mai este suficient să te urci în mașina de DMV și să faci pe fugă, robotic, traseul în timp record, ci trebuie să fii atent la indicațiile examinatorului, la condițiile de trafic (vreme, perioada din zi), la semnele rutiere (semnul de stop chiar presupune oprirea vehiculului), la viteza de deplasare, echiparea centurii de siguranță etc. - exact ca într-un scenariu real. Majoritatea dintre acestea sunt aspecte de cultură generală sau sunt cuprinse tocmai în examenul teoretic. Examenul de permis este un eveniment, de obicei, unic pentru jucător și trebuie tratat ca atare. Acesta nu este dificil de parcurs dacă este tratat cu seriozitate și atenție, mai ales că examinatorul acordă un avertisment verbal plus alte trei avertismente scrise până la sistarea examenului practic și la eșuarea examinării. 5) Ce schimbări am adus? În baza sugestiilor și opiniilor din partea jucătorilor, am decis să facem următoarele schimbări legate de experiența de joc și balancing: pentru a fi eligibil pentru payday, un jucător nu mai este nevoit să fie activ o oră întreagă, ci doar 30 de minute; jucătorii noi vor găsi de acum și biciclete de închiriat, care evident nu necesită un permis de conducere pentru a fi închiriate; prețurile de închiriere a vehiculelor a fost înjumătățit și variază acum între $15 - $225 în funcție de modelul de vehicul; jucătorii noi vor începe cu $550 în mână și $550 în contul bancar, având astfel posibilitatea de a încerca de două ori examenul pentru permisul de conducere până a fi nevoiți să aștepte un nou payday; radarele instalate în oraș nu mai acordă automat o amendă, ci doar anunță forțele de ordine despre încălcarea regimului de viteză; poziția de început a jucătorilor noi a fost mutată din LSX (Aeroport) în Unity Station. Suntem în continuare deschiși la propuneri, dezbateri și sugestii cu privire la cum să facem jocul cât mai bine echilibrat pentru a acomoda cât mai mulți jucători. Despre echipa administrativă Atunci când ne-am reorganizat, am atras mult interes din partea membrilor (fie prin recomandări, fie prin abordări directe din partea acestora) pentru alăturarea în cadrul echipei administrative sau ocuparea unei poziții de lider în cadrul unei facțiuni. Având în vedere contextul special, am decis să acordăm aproape tuturor celor interesați oportunitatea de a-și dovedi intențiile și seriozitatea față de funcție și proiect în sine. Acum, o săptămână mai târziu, am tras linie și am evaluat starea de fapt privind echipa administrativă și liderii de facțiuni. Comunitatea Los Santos Roleplay este un proiect care funcționează în baza voluntariatului liber exprimat și voit de către fiecare membru administrativ în parte. Ne bazăm pe o colaborare stabilită de comun acord în baza discuțiilor purtate cu fiecare în parte, colaborare fondată pe principii, valori și mentalități cât mai comune posibil, cât și pe potențialul și încrederea în ceea ce reprezintă și oferă acest proiect, inclusiv misiunea și viziunea pe termen lung. Mulți dintre cei cu care am decis să colaborăm în ultima săptămână s-au dovedit nepotriviți echipei, fie datorită lipsei de interes (intrând doar pentru titulatură), fie datorită nepotrivirii cu standardele cerute în rândul membrilor administrativi, fapt pentru care am făcut o triere în urma căreia am încheiat colaborarea cu aceștia. Prin această cale le mulțumim totuși pentru interesul inițial acordat și le dorim succes pe mai departe. Noi rămânem cu satisfacția că am oferit această șansă tuturor acestor persoane. Această triere lasă loc deschis altor persoane active și interesate de proiect, pe care le primim cu drag în echipa noastră începând de astăzi, aplicațiile pentru funcție de Tester fiind redeschise! Detalii cu privire la aceste aplicații și modelul de aplicare propriu-zis pot fi accesate aici. Cuvânt de încheiere Dacă ai parcurs întreg acest subiect, îți mulțumim! Știm că este un material voluminos, însă considerăm că aceste explicații sunt binevenite, în special pentru a reprezenta un punct de plecare pentru discuții, sugestii și dezbateri viitoare în comunitate. Comunitatea Los Santos Roleplay își continuă misiunea de a oferi un mediu cât mai plăcut tuturor celor care doresc să facă roleplay la standarde cât mai înalte, într-o atmosferă relaxată și prietenoasă în care scopul și satisfacția supremă este distracția și bunăstarea. Vă așteptăm pe toți la roleplay! LOS SANTOS ROLEPLAY - ACTUALIZARE PRIVIND COMUNITATEA - SEPTEMBRIE 2022 Copyright © 2022 Los Santos Roleplay. Toate drepturile rezervate. Acest material a fost scris și conceput de către Vinyard pentru comunitatea Los Santos Roleplay.
-
- 2
-
-
-
Am identificat două surse problematice care influențau performanțele de joc. Am aplicat un patch pentru acestea și ar trebui să se miște lucrurile mult mai bine. Dacă identifici probleme în continuare, nu ezita să ne anunți ca să investigăm.
-
Salut @Cozy Ai observat aceste scăderi de FPS într-o zonă de joc anume sau la nivel general? Ce setări grafice/video folosești pentru MTA și GTA? Ai moduri activate, dacă da, sunt cele din /mods sau moduri adăugate de tine prin sistemul de modloader? Mersi
-
Los Santos Police Department angajează!
Michael replied to Michael's topic in Los Santos Police Department
Programul de recrutări a fost actualizat. -
Salutare! O idee foarte bună cu acest topic. Am să sparg gheața din considerentul că în acest mod și alți membrii își vor împărtăși povestea! Până la urmă, toți începem de undeva, nimeni nu începe ca fiind as în ale roleplay-ului și evident nu trebuie să ne fie rușine sau să fim catalogați după primele experiențe (mai ales în facțiuni) pe care le-am avut. Mai mult decât atât, standardele (pentru cunoscători, cei mai veterani din comunitate) au fost cu totul altele la acele momente. Prima mea experiență într-o facțiune cred că a fost în SANews, undeva în jurul anului 2012 - 2013, pe un server internațional de MTA a cărui nume îmi scapă în acest moment (dar voi reveni cu edit când îmi amintesc! ) Respectivul server era destul de popular, însă nu era un hard roleplay în adevăratul sens al cuvântului, totuși întâmplarea a făcut ca CEO-ul facțiunii să fie tot un român, un băiat OctiSnooker888/Octavian, ceva în genul, care m-a integrat în facțiune după un lung proces de recrutare cu interviuri și tumbe specifice unor copii care poate aveau pentru prima dată o astfel de funcție de 'conducere'. După integrarea cu succes, a început distracția propriu-zisă. Pentru mine cel puțin, căci toată ziua făceam emisiuni și interviuri, dar mai puțin pentru jucători care, dacă nu erau donatori, aveau constant chat-ul colorat în clasicul mov de SANews de la acea vreme. Interviurile erau orientate spre diferite persoane care veneau la redacție pentru a-și transmite propriul mesaj sau spre acțiuni întâlnite ad-hoc prin oraș. În schimb emisiunile erau foarte caterincă, aveam ca sediu clasicul interior folosit de obicei și la primării, dar cu câteva îmbunătățiri la etaj pentru a ne putea desfășura în voie. (nimic ieșit din comun: o masă, câteva scaune, în limita posibilităților de atunci) În emisiuni aveam și interviurile de mai sus, dar aveam rubrici și pentru meteo, reclame sau știri propriu-zise. Nu toate emisiunile erau cu specific serios, multe dintre ele erau mai degrabă quiz show-uri de cultură generală sau discuții cu publicul (noi puneam o întrebare și așteptam răspunsuri via linia telefonică 7332 parcă). De multe ori, lucrurile escaladau și ne trezeam la sediu, peste noi în emisiune, cu diferite personaje care mai de care și se lăsa cu certuri, întreruperi ad-hoc, descinderi, exclusivități, luări de ostatici și nu numai! Din păcate cred că respectivul server nu a ținut decât o vară, ulterior s-a închis și am pierdut contactul cu toți cei de pe server, inclusiv acel român care era CEO-ul facțiunii. Asta nu e mare lucru, să vedeți experiența mea cu primul server de 'roleplay' și primii pași în acest domeniu Poate cu ocazia unui alt topic! Cheers
-
Model de aplicație De cât timp joci pe această comunitate?: De cât timp joci MTA?: Enumeră toate caracterele de joc deținute: Vârsta reală: Locație (oraș și județ sunt suficiente): Timezone (doar dacă nu ești rezident în România): Specifică trei calități și trei defecte avute: Alte metode de contact: Care este motivul pentru care ai aplicat pentru această poziție?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Ai adus contribuții comunității până în acest moment? Dacă da, te rugăm să exemplifici: RĂSPUNSUL TĂU AICI Cum consideri că poți ajuta la dezvoltarea facțiunii din poziția de lider, ce planuri ai cu facțiunea?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Ai mai jucat pe alte comunități de roleplay? Dacă da, care, când și pe ce platformă de multiplayer? RĂSPUNSUL TĂU AICI Ai mai ocupat poziții de lider în trecut? Dacă da, în ce fel de facțiune și pe ce comunitate?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Ocupi în prezent funcții administrative pe alte comunități? Dacă da, ce fel de funcție și pe ce comunitate?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Ocupi în prezent poziția de lider de facțiune pe alte comunități? Dacă da, în ce fel de facțiune și pe ce comunitate?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Câte ore poți aloca în medie, per zi și per săptămână, pentru a coordona facțiunea?: RĂSPUNSUL TĂU AICI
-
Salutare tuturor Aceasta este o actualizare cu privire la comunitate. Unde am fost Proiectul comunității Los Santos Roleplay a luat naștere din dorința de a oferi un mediu plăcut, serios și prietenos pentru toți românii pasionați de roleplay. Încă din 2016, atunci când am pornit pe acest drum, am avut o viziune clară despre cum trebuie să se desfășoare lucrurile din punct de vedere organizatoric și tehnic pentru a oferi experiența de joc dorită. Am avut parte de oameni buni, serioși și dedicați, care mi-au împărtășit această viziune și cu care am avut plăcerea de a forma o echipă administrativă unită. Contribuțiile acestora au jucat un rol important în ceea ce este acest proiect în prezent și prin această cale doresc să le mulțumesc. De-a lungul timpului, am avut diverse încercări de deschidere, în diferite perioade de timp, în urma cărora am tras concluzii care au devenit învățături, dar și motivații pentru a deveni mai buni. Cu fiecare încercare, am adus îmbunătățiri și am avut de-a face cu schimbări, bune sau rele. Unde suntem În acest moment, prospectăm viabilitatea unei redeschideri, dat fiind contextul pe care îl considerăm potențial favorabil. O facem din postura unei echipe restrânse, însă dornică de a se întregi. Căutăm administratori și testeri interesați să ofere o mână de ajutor. Vezi aici detaliile despre cum poți să aplici ca și tester, iar dacă aplicația ta depășește așteptările, există șanse mari să te integrăm direct ca administrator. Căutăm și lideri pentru diversele echipe organizatorice. Majoritatea atrag de la sine un rang administrativ, în funcție de complexitatea echipei. Vezi în spoiler pozițiile disponibile, iar dacă te consideri potrivit pentru vreuna, lasă-ne un mesaj! De la bun început ne-am concentrat pe platforma Multi Theft Auto și tot aici vom dori să redeschidem. Există multe motive obiective pentru care am ales această platformă în detrimentul SA-MP. Poți vedea aici o comparație între cele două platforme și să tragi singur propriile concluzii. De ce nu GTA V, dacă tot e așa la modă? Am luat în considerare și această variantă, dar am ajuns la concluzia că, dată fiind situația noastră și efortul pe care o astfel de mutare îl implică, pentru noi nu este ceva realizabil. Există multe proiecte în desfășurare care ne pot suplini prezența și, chiar dacă sunt multe plusuri comparativ cu GTA:SA, atmosfera generală ar putea avea de suferit într-un context GTA V. O precizare importantă, ne-am mutat pe un nou server de Discord! Acesta poate fi accesat cu ușurință @ https://ls-rp.ro/discord Încotro ne îndreptăm Dacă reușim să întregim echipa cu numărul minim de persoane pentru a putea funcționa în parametri optimi, și dacă vom vedea interes din partea jucătorilor, vom încerca o redeschidere. Nu știm cât ar putea dura acest lucru, așa că nu putem estima o dată calendaristică. La deschidere, avem pregătite o serie de noutăți despre care credem că vor fi pe placul tuturor jucătorilor. Pe de o parte, pregătim versiunea 1.0.9 a sistemului de joc (gamemode). Aceasta vine cu multe posibilități noi, dar și îmbunătățiri pentru ceea ce aveam și până acum. Pe de altă parte, vom lansa în stadiul beta, noul nostru User Control Panel, prin intermediul căruia ne-am dorit să aducem un plus la obiectivul nostru de a oferi o experiență cât mai completă în comunitate. Există multe funcționalități despre care așteptăm cu nerăbdare să auzim părerile și impresiile voastre! Concluzii În cele din urmă, reușita unei comunități depinde cel mai mult de interesul jucătorilor. Fără aceștia, lucrurile nu pot funcționa așa cum trebuie. Nici echipa administrativă, nici conducerea comunității, nici sistemele de joc sau diversele servicii puse la dispoziție nu pot suplini interesul jucătorilor, ci doar întregii o comunitate bună. Ne-am concentrat să oferim experiențe de joc cât mai plăcute, să facilităm prin sistemele noastre un roleplay cât mai divers și, prin organizarea noastră, să facem toate acestea dintr-o postură care să inspire încredere și seriozitate. Acum, ca și de alte dăți, vine momentul în care toate acestea trebuie întregite de către jucători, iar dacă acest lucru se va întâmpla, vom oferi din nou experiența de joc asumată.
-
- 1
-
-
Model de aplicație De cât timp joci pe această comunitate?: De cât timp joci MTA?: Enumeră toate caracterele de joc deținute: Vârsta reală: Locație (oraș și județ sunt suficiente): Timezone (doar dacă nu ești rezident în România): Specifică trei calități și trei defecte avute: Alte metode de contact: Care este motivul pentru care ai aplicat pentru această funcție?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Ai adus contribuții comunității până în acest moment? Dacă da, te rugăm să exemplifici: RĂSPUNSUL TĂU AICI Cum consideri că poți ajuta comunitatea?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Ai mai jucat pe alte comunități de roleplay? Dacă da, care, când și pe ce platformă de multiplayer?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Ai mai ocupat poziții administrative în trecut? Dacă da, ce fel de funcție și pe ce comunitate?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Ocupi în prezent funcții administrative pe alte comunități? Dacă da, ce fel de funcție și pe ce comunitate?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Câte ore poți aloca în medie, per zi și per săptămână, comunității?: RĂSPUNSUL TĂU AICI