Jump to content

Michael

Administrators
  • Content Count

    223
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Michael last won the day on April 14

Michael had the most liked content!

Community Reputation

12 Good

4 Followers

Informații Caractere

  • Caractere
    Jack Test
  • Facțiune
    Los Santos

Recent Profile Visitors

764 profile views
  1. Programul de recrutări a fost actualizat.
  2. SPRIJINĂ COMUNITATEA PRIN DONAȚII Înaintea de a continua, asigură-te că ești în locul potrivit: Dacă dorești să contribui la acoperirea unei părți din cuantumul cheltuielilor, atunci continuă să citești acest subiect și asigură-te că o faci în totalitate. Dacă dorești să contribui la îmbunătățirea comunității, însă nu în mod financiar, accesează acest subiect pentru a afla cum poți ajuta la dezvoltarea comunității în mod non-financiar. INTRODUCERE Ca orice comunitate, Los Santos Roleplay suportă lunar şi periodic o serie de cheltuieli necesare pentru a funcționa. Tocmai de aceea, apelăm la voi, cei dornici să ajute la creșterea frumoasă a acestui proiect. La voi, cei care vedeți potențial în ceea ce încercăm să facem și care vă doriți același lucru pe care ni-l dorim și noi pentru comunitate. Aceste cheltuieli sunt legate în principal de menținerea activă și îmbunătățirea constantă a comunității și, implicit, a serviciilor puse la dispoziția jucătorilor în mod gratuit. CUM POT SĂ DONEZ? Pentru a efectua o donație, vă rugăm să luați legătura cu Michael printr-un mesaj privat pe forum intitulat [DONAȚIE] Numele contului vostru de joc în care să vă exprimați dorința de a efectua o donație. În prezent, acceptăm donații doar prin PayPal. Pe viitor, intenționăm să integrăm și alte metode de efectuare a donațiilor. UNDE AJUNGE DONAȚIA MEA? Fiecare donație în parte, indiferent de cuantumul acesteia, ajunge să fie folosită pentru acoperirea cheltuielilor cu privire la: găzduirea aferentă server-ului de joc; prelungirea rezervării domeniului ls-rp.ro; găzduirea aferentă domeniului ls-rp.ro și a tuturor subdomeniilor aflate în cadrul acestuia; contractarea de personal auxiliar în vederea accelerării procesului de dezvoltare (nu este cazul în acest moment); alte cheltuieli neprevăzute strict aferente comunității; TERMENII ȘI CONDIȚIILE PENTRU EFECTUAREA UNEI DONAȚII Înainte de a efectua o donație, te rugăm să citești cu mare atenție termenii și condițiile de mai jos ce țin de efectuarea unei donații către comunitatea noastră. Asigură-te că ești de acord în totalitate cu toate prevederile menționate în termenii și condițiile noastre înainte de a efectua donația. Notă: Acești termeni și condiții vor suferi modificări neanunțate în următoarele 7 zile. Pentru a efectua o donație, trebuie să fii de acord cu toate prevederile din cadrul acestor termeni și condiții, inclusiv cu această prevedere. Prin Los Santos Roleplay se înțelege prezenta comunitate românească de roleplay (adesea cunoscută și ca Los Santos Roleplay România) de pe platforma Multi Theft Auto: San Andreas. Prin donator, se înțelege persoana care intenționează să efectueze sau a efectuat deja o donație către comunitatea Los Santos Roleplay. Prin Conducerea Los Santos Roleplay, se înțelege colectivul de persoane aflate în cadrul grupului de Management. Conducerea comunității Los Santos Roleplay poate aduce excepții de la aceste prevederi acolo unde și atunci când consideră necesar. Acești termeni și condiții pot fi modificați în orice moment fără a vă anunța în prealabil. Toate donațiile făcute către comunitatea Los Santos Roleplay se fac pe propria răspundere a persoanei care decide să efectueze o donație către comunitatea Los Santos Roleplay. Los Santos Roleplay nu returnează suma donată și nici nu este obligată să returneze suma donată. Conducerea Los Santos Roleplay poate face, după caz, excepții de la această regulă. Nu folosiți alte metode de recuperare a sumei donate decât metoda menționată mai sus. În caz contrar, veți fi restricționat permanent de pe tot ceea ce înseamnă comunitatea Los Santos Roleplay, fără posibilitatea de a mai reveni, juca și face parte vreodată din această comunitate. Donatorul înțelege și este de acord cu faptul că termenul de rambursare a donației efectuate este, în general, de 24h până la 72h, însă acesta poate depăși 72h. Donatorul înțelege și este de acord cu faptul că, în unele cazuri, rambursarea donației efectuate se poate face în tranșe, în funcție de disponibilitatea pe care comunitatea Los Santos Roleplay o are. Donatorul înțelege și este de acord cu faptul că rambursarea donației efectuate poate fi amânată sau chiar refuzată de către comunitatea Los Santos Roleplay în situațiile de forță majoră în care comunitatea Los Santos Roleplay nu dispune de fonduri suficiente. Efectuarea unei donații nu reprezintă un criteriu obligatoriu pentru a face parte și de a juca pe comunitatea Los Santos Roleplay. Comunitatea Los Santos Roleplay nu impune jucătorilor donaţii în schimbul bunurilor sau facilităţilor menţionate mai jos şi nici nu impune donaţii pentru alăturarea în cadrul comunităţii. Statutul de donator este valabil 30 de zile de la efectuarea donației. Bunurile și facilitățile nefolosite în această perioadă vor rămâne inactive în contul/pe caracterul jucătorului până la reînnoirea statutului de donator. Reînnoirea statutului de donator se efectuează prin realizarea unei noi donații echivalente cu unul dintre pachetele menționate mai jos. Excepție de la această prevedere o fac punctele de donator (vPoints), vehiculele și bunurile și facilitățile recompensate în regim 'OFF-SINGLE', care pot fi utilizate în continuare de jucător și care nu se subscriu în perioada de valabilitate de 30 de zile, fiind permanente. Donatorul se obligă să utilizeze bunurile și facilitățile recompensate conform regulilor și regulamentelor comunității Los Santos Roleplay. În caz contrar, bunurile și facilitățile primite drept recompensă vor fi înlăturate de către un Administrator. Rambursarea bunurilor și facilităților recompensate pierdute se face doar în urma unei erori din partea echipei administrative Los Santos Roleplay sau a unei probleme tehnice ce ține de partea de script a server-ului de Multi Theft Auto. Situațiile în care bunurile și facilitățile recompensate sunt înlăturate de către un Administrator sau sunt pierdute de către donator ca urmare a utilizării necorespunzătoare nu vor beneficia de rambursare. Rambursarea bunurilor și facilităților recompensate pierdute se face doar prin intermediul cererilor de înapoiere. Rambursarea bunurilor și facilităților recompensate pierdute ca urmare a unei situații de forță (exemplu: wipe la server), vor fi efectuate, însă doar în urma prezentării unor dovezi clare și concludente care să ateste deținerea respectivelor bunuri și facilități recompensate. Vehiculele șterse în urma inactivității nu vor fi rambursate. Conducerea Los Santos Roleplay își rezervă dreptul de a înlătura parțial sau total, temporar sau permanent, cu sau fără înștiințare prealabilă, bunurile și facilitățile acordate sub formă de recompensă donatorilor dacă aceasta consideră că utilizarea lor a fost realizată în mod abuziv de către donator. Donaţiile nu trebuie văzute ca un mod de a obţinute bunuri sau facilităţi pe server, ci ca un mod de a oferi o mână de ajutor în acoperirea costurilor necesare menţinerii comunităţii active şi de a ajuta la extinderea comunităţii pe toate planurile. Donatorii își exprimă consimțământul referitor la faptul că donația efectuată nu are ca scop obținerea de bunuri și facilități pe comunitatea Los Santos Roleplay , ci are ca scop ajutarea comunității Los Santos Roleplay să se întrețină din punct de vedere financiar și să se dezvolte pe toate planurile posibile. Donatorii își exprimă consimțământul referitor la faptul că bunurile și facilitățile acordate în urma efectuării unei donații sunt oferite de către comunitatea Los Santos Roleplay sub formă de recunoștință și își exprimă consimțământul referitor la faptul că înțeleg această prevedere și că nu au nici o așteptare din partea comunității Los Santos Roleplay pentru a fi recompensați. Sunteți de acord și înțelegeți faptul că statutul de donator nu vă acordă tratament special din partea echipei administrative Los Santos Roleplay și nici nu vă exclude, parțial sau total, temporar sau permanent, de la respectarea regulilor și regulamentelor ce guvernează această comunitate. Aici intră și sancțiune administrative. Bunurile și facilitățile recompensate nu se pot transfera de pe un caracter pe altul. Excepție de la această prevedere o fac bunurile și facilitățile acordate la nivel de cont (exemplu: vPoints) care oricum nu necesită transferul pentru a fi utilizate, cât și vehiculele de donator atunci când donatorul dorește să își folosească facilitatea de transfer al vehiculului de donator. Orice problemă sau nelămurire referitoare la efectuarea unei donații și la conținutul acestui documente pot fi adresate echipei administrative Los Santos Roleplay. CE POT PRIMI DREPT RECUNOȘTINȚĂ? Notă: Această secțiune este în curs de dezvoltare. OFF-SINGLE Schimbare de nume - 1 euro/per schimbare. Schimbare nume pe forum - 1 euro/per schimbare. Număr de telefon personalizat - 2 euro/per număr. Schimbare de nume și scoatere CK - 3 euro/per schimbare și scoatere. LOS SANTOS ROLEPLAY - APRILIE 2020
  3. ACCESORII VESTIMENTARE STADIU CURENT: BETA INTRODUCERE | LISTĂ DE ACCESORII | PANOUL DE EDITARE | COMENZI DISPONIBILE INTRODUCERE Din dorința de a oferi jucătorilor o gamă largă de opțiuni și posibilități de exprimare liberă, am decis să introducem o serie de accesorii care să vină în ajutorul acestora. Accesoriile pot fi purtate sau înlăturate printr-un simplu click pe obiectul din inventar. Sistemul oferă posibilitatea jucătorilor de a: Personaliza propria vestimentație prin adăugarea de accesorii vizibile pe corp. Modifica în detaliu accesoriile deținute prin schimbarea poziției, rotației și dimensiunii. Colecționa o gamă variată de accesorii care să completeze vestimentația acestora. Extinde aria de comerț prin tranzacționarea obiectelor sezoniere, limitate sau de valoare. STADIUL BETA: Țineți cont de faptul că sistemul se află în momentul de față în stadiul BETA și că existența problemelor tehnice, cât și a limitărilor tehnice, este foarte probabilă. LISTĂ DE ACCESORII Accesoriile, exceptând cele marcate cu steluță roșie, pot fi achiziționate de la secțiunea de accesorii din cadrul magazinului Binco aflat pe Grove Street, Ganton. Următoarele accesorii sunt disponibile în mod public spre achiziție: Sunglasses (Imagine) Aviator glasses (Imagine) Undiță. * (Imagine) Geantă Sport. (Imagine) Servietă. (Imagine) Backpack. * (Imagine) Umbrelă. (Imagine) Ceas auriu. (Imagine) Cască moto. (Imagine) Cască de protecție. (Imagine) Mască respiratorie. (Imagine) Santa hat. ** (Imagine) Vestă protecție. (Imagine) Chitară. Mască de dovleac. ** Pălărie vrăjitoare. ** * Se achiziționează, după caz, fie din magazine de tip 24/7, fie din magazine de unelte. ** Disponibil doar în perioada sărbătorilor. PANOUL DE EDITARE Panoul de editare a fost conceput cu scopul de a veni în ajutorul jucătorilor a căror accesorii nu se poziționează întotdeauna corect în conformitate cu skin-ul deținut, cât și în ajutorul jucătorilor care doresc o anume amplasare, rotație sau dimensiune a respectivului accesoriu pe corp. Pentru a iniția panoul de editare, jucătorul trebuie să tasteze comanda /editclothing [Accesoriu], unde câmpul [Accesoriu] reprezintă denumirea accesoriului așa cum reiese din /clothinglist. Odată inițiat, panoul oferă jucătorului posibilitatea de a modifica în detaliu poziția, rotația și dimensiunea, dar și de a reseta la valorile inițiale accesoriul specificat. Fiecare modificare a fost gândită în așa fel încât să permită jucătorilor o acuratețe și o finețe cât mai mare în modificare accesoriului. NOTĂ: Fiecare modificare se aplică în mod direct și automat asupra accesoriului. Nici o modificare, fie aceasta de poziție, rotație sau dimensiune, nu rămâne salvată după ce accesoriul a fost înlăturat, după relog sau după schimbarea caracterului. COMENZI DISPONIBILE /editclothing [Accesoriu] - inițiază panoul de editare al accesoriului specificat. /removeallclothing - înlătură toate accesoriile purtate de jucător. /clothinglist - redă o listă cu denumirea tuturor accesoriilor purtate de jucător. LOS SANTOS ROLEPLAY - DOCUMENTAȚIE OFICIALĂ - APRILIE 2020
  4. DELIVERY JOB STADIU CURENT: IMPLEMENTAT  INTRODUCERE | DESCRIERE JOB ȘI AȘTEPTĂRI | RANGURI ȘI PERMISIUNI | VEHICULE | PRODUCĂTORI DE MĂRFURI | CUMPĂRĂTORI | PRECIZĂRI FINALE INTRODUCERE Prin intermediul acestui sistem, urmărim să înlăturăm rutina plictisitoare care limita posibilitățile jucătorilor de a face roleplay și care consta într-o cursă nesfârșită de la un punct la altul de pe hartă. Dorim să aducem diversitate și noi oportunități de roleplay care, până în momentul de față, nu au fost exploatate în domeniul de roleplay românesc de pe Multi Theft Auto. Sistemul oferă posibilitatea jucătorilor de a: Cumpăra, vinde și transporta supplies cu ajutorul unui vehicul personal sau public alături de prieteni. Manipula după bunul plac încărcătura transportată. Alege ce fel de supplies să transporte, cu ce vehicul să le transporte și la ce afaceri să le vândă. Planifica cele mai bune rute de transport, de a găsi cele mai profitabile tipuri de supplies și afaceri. Jefui alți transportatori și a le sustrage mărfurile. Organiza convoaie și alte evenimente specifice. În cazul în care acest ghid nu acoperă un anumit detaliu pe care doriți să îl cunoașteți despre acest job, nu ezitați să adresați întrebări Testerilor. Notă: Prezenta documentație poate fi regăsită detaliată asemănător și în joc folosind comanda /jobhelp. DESCRIERE JOB & AȘTEPTĂRI Munca de delivery driver poate fi atât o experiență distractivă, cât și o bătaie de cap. Ai de circulat prin întreg Statul San Andreas, iar în același timp trebuie să ai grijă să nu-ți pierzi sau distrugi marfa. Ce e sigur e că ești în permanență în mișcare - indiferent de situație. Acesta este un job scriptat care a fost creat pentru a oferi atât mai multe oportunități privind roleplay-ul de civil, cât și o sursă decentă de venit pentru jucătorii noi. Deși nu te putem forța să faci altceva, nici să te oprim din a farma acest job, trebuie să ne facem datoria morală și să te avertizăm în privința faptului că, deși la prima vedere nu pare, acest job nu este unul farm-friendly. Acest job, deși poate oferi o alternativă bună facțiunilor, nu ar trebui să fie realizarea ta cea mai mare. Ar trebui, la un moment dat, să te alături unei facțiuni și să te distrezi făcând tipul de roleplay care îți place, chiar dacă ceea ce îți place este trucking-ul. Atât acest job, cât și experiența ta pe acest server nu ar trebui să fie despre farming. Totuși, acest lucru nu înseamnă că nu trebuie să depui efort pentru ceea ce îți dorești să obții de-a lungul șederii tale pe Los Santos Roleplay. RANGURI & PERMISIUNI Acest job a fost conceput drept o carieră. Din motive de simplificare, există trei ranguri pe care le poți obține: Junior Driver, Driver și Professional Driver. Fiecare îți oferă atât câștiguri diferite, cât și acces la noi vehicule care să îți facă munca mai ușoară. Atunci când te angajezi pentru prima dată, îți este acordat rangul de bază de Junior Driver. Junior Driver îți permite să utilizezi Sadlers, Bobcats, Picadors și Waltons. De asemenea, oferă și un bonus multiplicator de x1.5 la plata finală. Driver necesită 12 ore ca și Junior Driver. Acest rang îți va oferi acces la Burrito, Yosemite, Pony și Berkley's Van, dar și un bonus multiplicator de x1.25 la plata finală. Professional Driver necesită 36 de ore ca și Driver. Acest rang îți va oferi acces la Benson, Boxville, Mule și Yankee. Nu vei mai beneficia de bonus multiplicator odată ce atingi acest rang. Notă: Ai în vedere faptul că, odată ce atingi un anumit rang, nu vei mai putea reveni la cel de dinainte, nici dacă renunți la job și îl iei iarăși. VEHICULE După cum ai putut observa anterior, există o serie de vehicule ce pot fi folosite pentru acest job. Aceste vehicule pot fi fie închiriate, fie personale - nu contează atâta timp cât e modelul corect. Următoarele vehicule pot fi folosite pentru acest job - te rugăm să iei în considerare că unele pot fi restricționate pentru un anumit rang: Sadler și Bobcat care au un spațiu de stocare de 3 cutii; Picador și Walton care permit până la 4 cutii; Burrito și Yosemite care permit până la 6 cutii; Pony, Berkley's Van și Rumpo permit până la 8 cutii; Boxville permite până la 10 cutii; Mule și Benson permit până la 12 cutii; Yankee care permite până la 15 cutii. După cum ai putut observa deja, fiecare vehicul are un spațiu maxim de stocare. Deși unele pot fi încăpătoare, sunt mult mai lente. Și deși unele au un spațiu mai mic de stocare, sunt cu mult mai rapide. PRODUCĂTORI DE MĂRFURI Odată ce ai înțeles ierarhia rangurilor și capacitățile vehiculelor, vei dori să începi să transporți mărfuri. Primul lucru pe care trebuie să-l cunoști este de la cine poți cumpăra mărfuri și ce fel de mărfuri poți cumpăra de la fiecare producător în parte. Bineînțeles, producători diferiți înseamnă mărfuri diferite. Asemănător, prețurile pot să difere de la un producător la altul, deci probabil că vei dori să faci o prospectare a pieții întâi. Ocazional, poți da peste diferite reduceri - cel mai frecvent de sărbători. Următorii producători de marfă sunt disponibil în Statul San Andreas: Whetstone Scrap Yard care vinde atât fier vechi, cât și piese auto; Angel Pine Sawmill care vinde numai mobilier; Doherty Textile Factory care vinde doar îmbrăcăminte; Shafted Appliances care vinde doar electrocasnice; San Fierro Chemicals Warehouse care vinde doar vopsele. Notă: Toți producătorii de marfă sunt marcați pe radar și pe harta F11 cu o iconiță de camion. CUMPĂRĂTORI Odată ce ți-ai achiziționat mărfurile preferate, tot ce mai ai de făcut este să le vinzi mai departe unui cumpărător de mărfuri. Fiecare cumpărător de mărfuri are propriile preferințe și obiect de activitate. Asemănător producătorilor de mărfuri, unii cumpărători vor accepta mai multe tipuri de mărfuri în timp ce alții vor accepta un singur tip de mărfuri. Un lucru e sigur, dacă ești într-un impas și dorești să scapi de mărfuri cât mai repede, îți recomandăm să dai o vizită la San Andreas Warehouse care este deținut de guvern. Deși profiturile vor fi mai scăzute, poți fi sigur că, față de alți cumpărători, acest warehouse va accepta non-stop orice fel de mărfuri decizi să transporți și să vinzi. Următoarea este o listă cu toți cumpărătorii legali din Statul San Andreas: Hex Tow 'n' Go și Dillimore, Idlewood & Vinewood Pay 'n' Sprays care acceptă vopsele și piese auto; Monetăria San Andreas acceptă doar fier vechi; Verona Mall (intrarea din spate) acceptă doar mobilier; Kevin Clone's (intrarea din spate) acceptă doar îmbrăcăminte; San Andreas Warehouse acceptă orice fel de mărfuri. Evident, fiecare cumpărător evaluează mărfurile la un preț diferit, așadar și plățile vor fi diferite. Notă: Toți cumpărătorii de mărfuri sunt marcați pe radar și pe harta F11 cu un punct galben. PRECIZĂRI FINALE În încheiere, sperăm că acest ghid a reușit să îți răspundă tuturor întrebărilor și ți-a oferit o bază informațională cu care să pornești acest job. Așa cum a fost menționat și la început, în cazul în care nu ești încă ai nelămuriri despre ceva anume legat de acest job, absolut orice, te rugăm să iei legătura cu un Tester folosind canalele de comunicare potrivite. Asigură-te că respecți atât regulile comunității, cât și legile IC. Chiar dacă nu te putem sancționa OOC pentru încălcarea legilor IC, ne dorim să accentuăm faptul că există consecințe atât IC, cât și OOC în cazul în care comportamentul tău este unul nepotrivit. Peste absolut toate, asigură-te că te distrezi. Acest job, chiar dacă este unul scriptat, ar trebui să îți ofere oportunități și situații roleplay nemaipomenite. Ține doar de tine dacă vei profita la maxim de acestea. Condu cu grijă! Notă: Te rugăm să iei la cunoștină faptul că atât acest ghid, cât și job-ul pot suferi modificări care nu sunt anunțate pe loc de către administrație. Este responsabilitatea ta să rămâi actualizat cu toate schimbările. LOS SANTOS ROLEPLAY - DOCUMENTAȚIE OFICIALĂ - APRILIE 2020
  5. Fie că este vorba despre poze roleplay, o reclamație, o cerere sau orice altă situație în care log-urile pot servi ca dovadă și sunt luate în considerare, făcând astfel o diferență, este bine de știut unde și cum le putem accesa atunci când avem nevoie de acestea. Pentru a realiza acest lucru, trebuie să accesați dosarul de instalare a Multi Theft Auto, iar mai apoi să urmați mods > deathmatch > resources în cadrul căruia ar trebui să găsiți un folder denumit 'lsrp_logs'. Odată ce ați identificat și accesat acest folder, accesați folder-ul 'logs' din cadrul 'lsrp_logs' unde veți găsi câte un folder pentru fiecare zi în care ați intrat pe server, spre exemplu: Mai mult, pentru o bună organizare și acces rapid, în cadrul fiecărui astfel de folder există subfoldere pentru fiecare oră jucată în parte. Să luăm ca exemplu primul folder, cel din 09 / OCT / 2019 care, odată accesat, va conține (în acest caz) următoarele: Acest lucru indică faptul că m-am autentificat și am accesat unul dintre caractere cel puțin o dată în intervalul 18:00 - 18:59 (6PM - 6:59PM), 19:00 - 19:59 (7PM - 7:59PM), 20:00 - 20:59 (8PM - 8:59PM) și așa mai departe. Dacă am nevoie, de exemplu, de log-urile unui eveniment ce a avut loc în jurul orei 18:30 (6:30PM), voi accesa direct fișierul '18' și nu mai sunt nevoit să caut prin zeci sau chiar sute de linii de text. Cea mai bună parte referitoare la acest sistem de salvare și înregistrare este că toate intrările în chatbox rămân salvate și stocate chiar și dacă te reconectezi. Prin urmare, în comparație cu modul în care se întâmplă pe alte platforme, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la pierderea tuturor informațiilor de care aveți nevoie permanent, deoarece toate aceste înregistrări rămân salvate până când decideți să le ștergeți.
  6. Salutări! După cum bine știi, comunitatea s-a deschis de curând. Fiind la început de drum și în contextul oferit de comunitatea de pe MTA, trebuie să ne unim forțele cu toții și să facem tot ce ne stă în putință în așa fel încât să ne facem cunoscuți și să dovedim de ce suntem capabili. Indiferent că ești jucător sau membru al echipei administrative, întotdeauna există modalități prin care poți ajuta comunitatea să se dezvolte și să crească, atât în numărul de jucători, cât și în standarde. Și nu, nu ne referim la efectuarea unei donații, lucru pe care oricum probabil l-ai auzit deja peste tot pe unde ai mai jucat anterior. Există lucruri mult mai importante decât banii. În continuare am alcătuit o listă succintă cu câteva din lucrurile pe care le poți face în mod simplu și rapid: Dă vestea mai departe prietenilor și cunoștințelor tale despre faptul că această comunitate există. Asigură-te că pui în valoare experiența ta pozitivă și lucrurile care te impresionează și fac această comunitate să fie diferită față de celelalte. Oferă detaliile de conectare și cele sociale. O metodă simplă și rapidă este să atașezi un link către prezentarea comunității noastre de pe forum-ul Multi Theft Auto. Aceasta conține toate informațiile necesare despre comunitate și poate fi găsită dând click aici. Nu recurge la spam și nu merge să faci reclamă pe alte comunități, indiferent de platforma de multiplayer și indiferent de locul și modul prin care o faci. Genul acesta de comportament nu face nimic altceva decât să te pună pe tine și pe comunitate într-o lumină proastă. Interacționează cu platformele noastre de social media. Dă-ne un follow pe pagina de Facebook și lasă o recenzie despre experiența ta. Acest lucru îi va ajuta pe jucătorii interesați de comunitate să își facă o părere și să decidă dacă vor sau nu să se alăture. Dă-ne un follow pe pagina de Twitter. Postăm aici în special cele mai importante informații despre comunitate. Dă-ne un subscribe canalului de YouTube. Plănuim să postăm videoclipuri cu acțiuni de pe comunitate și chiar și un trailer, iar un număr de abonați mai mare ne permite să deblocăm opțiuni în plus din partea YouTube. Vino cu o propunere de promovare/contact din partea unui YouTuber și ajută-ne să o transformăm în realitate. Realizează materiale care să ajute la dezvoltarea comunității. Realizează ghiduri și tutoriale originale pe care să le postezi pe forum. Deschide o facțiune care să ofere experiențe noi de roleplay sau care să acopere o lipsă pe respectivul domeniu. Alătură-te unei facțiuni deja existente și fă roleplay cu aceasta. Realizează un topic de character development în această secțiune și postează poze roleplay. Sugerează lucruri noi pe care ți le-ai dori să le vezi pe comunitate postând în această secțiune. Raportează erorile tehnice pe care le-ai întâlnit în timpul sesiunii tale de joc postând în această secțiune. Propune sau participă într-un subiect de dezbatere/discuție postând în această secțiune. Discută despre celelalte jocuri pe care le joci în timpul tău liber postând în această secțiune. Filmează-te în timp ce te joci pe server și postează în mediul online. Asigură-te că adaugi detaliile de conectare pe care le găsești dând click aici, iar titlul videoclipului tău începe cu [LS-RP Romania]. Intră și rămâi în joc pentru cât mai mult timp, atâta cât îți permiți. Nu e nici un secret faptul că pentru cei mai mulți, numărul de jucători online este principalul criteriu de alăturare a unui server. Deși considerăm că este un mod greșit de gândire, trebuie să ne adaptăm situației. Și asta nu este tot, orice consideri că ar aduce un beneficiu comunității, este primit cu căldură. Asigură-te doar că nu pui comunitatea într-o lumină proastă sau că nu încalci regulamentele comunității. Dacă nu ești sigur pe ceea ce dorești să faci, mai bine iei legătura cu un administrator înainte pentru o a doua părere. Fiecare lucru pe care îl faceți pentru a ajuta comunitatea este apreciat și luat în considerare, atât ca și criteriu de departajare, cât și de avantajare, în eventuale aplicații sau cereri de pe comunitate. Alte recompensări pot fi acordate după caz, în funcție de implicare și impactul pe care ajutorul tău îl are.
  7. INFORMAȚII DESPRE SUGESTII Înainte de a crea o sugestie, vă rugăm să vă asigurați că ați citit următoarele indicații de postare: Titlul sugestiei trebuie să fie sub forma: '[TIP] Denumire sugestie', unde [TIP] = FORUM/SERVER/DISCORD. Exemplu: '[SERVER] Adăugare job de pizza delivery' sau '[FORUM] Schimbarea banner-ului'. Asigurați-vă că sugestia pe care doriți să o postați nu este sau nu a fost deja postată și discutată. Dacă doriți să postați mai multe sugestii, asigurați-vă că postați fiecare sugestie într-un topic separat. Acest lucru ajută la organizarea secțiunii. Evitați postarea de mesaje vagi precum 'PRO', '+/-1', 'De acord', 'Contra' fără a oferi o explicație sau un motiv pentru care (nu) susțineți propunerea făcută. Aceste tipuri de postări vor fi sancționate conform regulamentului de forum MODEL DE POSTARE Nume cont de joc: Denumirea sugestiei: Descrierea sugestiei: Ce avantaje ar aduce această sugestie?: Există dezavantaje?: Imagini/videoclipuri sau alte surse (opțional):
  8. Următoarea este o listă cu persoanele pe care trebuie să le contactați atunci când vă confruntați cu o problemă specifică. Aspectele legate de: Management și dezvoltare trebuie înaintate către Head of Community & Development Michael Echipa de Administratori, alții decât Administratorii Seniori, trebuie înaintate către Head of Staff benzema100 Echipa de Administratori Seniori trebuie înaintate către Michael Echipa de Testeri trebuie înaintate către Head of Testers Diaz Faction Management trebuie înaintate către Head of Factions benzema100 Acest topic este în curs de actualizare.
  9. INFORMAȚII PRIVIND RECLAMAREA JUCĂTORILOR Puteţi întocmi o reclamaţie în această secţiune în cazul în care aţi fost implicat într-un incident cu un alt jucător al căror acţiuni au dus la încălcarea cu bună ştiinţă a regulilor şi regulamentelor comunităţii. Ţineţi cont de faptul că o reclamaţie nu trebuie să reprezinte prima acţiune luată de către dumneavoastră în momentul sau după încheierea incidentului şi că este recomandat să încercaţi să rezolvaţi problemele apărute adresându-vă jucătorului respectiv înainte de a vă decide să întocmiţi o reclamaţie. Totuşi, în cazul în care nu aţi reuşit să clarificaţi situaţia şi să ajungeţi la un numitor comun cu respectivul jucător, ori consideraţi faptul că abordarea jucătorului în cauză poate duce la escaladarea şi complicarea situaţiei, puteţi întocmi o reclamaţie. Aveţi obligaţia de a anunţa jucătorul dinainte despre faptul că intenţionaţi să întocmiţi o reclamaţie asupra sa pentru a oferi şansa acestuia de a se apăra. În cazul în care jucătorul respectiv nu poate fi contactat (ex. a ieşit de pe server/are PM-ul blocat), puteţi cere asistenţa unui administrator disponibil în joc sau puteţi aştepta ca administratorul care a preluat reclamaţia spre verificare să o facă. Această secţiune nu reprezintă un loc în care capacitatea jucătorilor să fie pusă sub semnul întrebării sau în care să se facă presupuneri nefondate pe baza celor întâmplate. În cazul în care aveţi dovezi concrete şi experienţa dumneavoastră sau a altor jucători a fost afectată într-un mod negativ, echipa administrativă va investiga şi rezolva reclamaţia dumneavoastră. În momentul întocmirii unei reclamaţii, vă rugăm să aveţi în vedere următoarele: Nu depuneţi o reclamaţie dacă evenimentele au o vechime mai mare de şapte zile. Nu contactaţi membrii echipei administrative pentru a prelua sau a da un răspuns mai rapid reclamaţiei dumneavoastră. Toate dovezile ataşate în cadrul reclamaţiei trebuie să vă aparţină. Toate dovezile ataşate trebuie să fie originale şi nicidecum modificate sau editate în vreun fel. Asiguraţi-vă că dovezile dumneavoastră sunt uşor accesibile şi nu necesită accesarea unor servicii care solicită crearea unui cont sau descărcarea anumitor programe sau a dovezilor propriu-zise. Folosiţi servicii cunoscute (precum YouTube sau imgur.com) pentru a încărca pe internet dovezile pe care le aveţi. Folosiţi link-uri directe în momentul în care postaţi dovezile şi nu folosiţi tag-uri de inserare imagini. RECLAMAŢII ADUSE JUCĂTORILOR DIN LSPD În cazul în care doriţi să întocmiţi o reclamaţie în urma unui incident neplăcut cauzat de către un membru din cadrul facţiunii Los Santos County Sheriff's Department bazat pe fapte In-Character, ori care nu respectă regulamentul intern al facţiunii, veţi fi nevoit să vă adresaţi liderului de facţiune. Pentru mai multe informaţii privind reclamarea ofiţerilor accesaţi acest link. Puteţi întocmi o reclamaţie în această secţiune doar în cazul în care jucătorul a încălcat strict regulamentul comunităţii. RECLAMAŢII ADUSE FACŢIUNILOR În cazul în care doriţi să întocmiţi o reclamaţie în urma unui incident neplăcut cauzat de către o anumită facţiune, veţi fi nevoit să vă adresaţi către Head of Factions. Pentru mai multe informaţii accesaţi acest link. MODEL RECLAMAŢIE Titlul reclamaţiei trebuie să fie sub forma: [Regula încălcată] Nume şi prenume jucător reclamat. Exemplu: [Deathmatch] John Doe sau [Off Topic] Joe. RECLAMAŢIE JUCĂTOR Numele tău în joc: Jucătorul pe care îl reclami: Unde a fost încălcat regulamentul? (server/forum): Regula încălcată: Data şi ora incidentului: O explicaţie a acţiunii: Dovezi (cu link direct): Martor(i):
  10. INFORMAȚII PRIVIND RAPORTAREA MEMBRILOR STAFF În cazul în care v-ați hotărât să reclamați conduita și comportamentul unui membru din cadrul echipei administrative, vă rugăm să trimiteți un mesaj privat lui Michael folosind modelul și indicațiile prezentate mai jos. INDICAȚII ȘI MODEL RECLAMAȚIE Titlul reclamației trebuie să fie sub forma: [Reclamație Staff] Nume forum membru staff reclamat Exemplu: [Reclamație Staff] Michael RECLAMAȚIE STAFF Numele tău în joc: Numele membrului staff în joc: Unde a avut loc incidentul? (server/forum/etc.): Regulă încălcată: Data și ora incidentului: Explicația incidentului: Dovezi (link direct): Martor(i):
  11. INFORMAȚII PRIVIND CONTESTAȚIILE ADMINISTRATIVE Puteți întocmi și depune o contestație administrativă în cadrul acestei secțiuni în cazul în care un membru din cadrul echipei administrative v-a acordat o sancțiune administrativă pe care o considerați a fi nedreaptă sau nefondată și, implicit, considerați că acțiunile dumneavoastră din cadrul respectivului incident nu au încălcat regulile și regulamentele ce guvernează această comunitate. Înainte de a întocmi și depune o contestație administrativă, vă rugăm să vă luați timpul necesar pentru a reda întreg șirul narativ al incidentului în cauză pentru a vă asigura că nu ați încălcat, direct sau indirect, voit sau din greșeală, regulile și regulamentele acestei comunități. Încercați să luați legătura cu membrul echipei administrative care v-a acordat sancțiunea dacă aveți orice fel de nelămurire. În situația în care nu ați reușit să ajungeți la un numitor comun cu acesta și încă considerați că ați fost nedreptățit, simțiți-vă liber să înaintați o contestație administrativă. În momentul depunerii contestației administrative, vă rugăm să aveți în vedere următoarele: Dacă considerați că răspunsul acordat contestației administrative nu este unul favorabil dumneavoastră și în continuare sunteți de părere că membrul echipei administrative a greșit atunci când v-a acordat sancțiunea administrativă, puteți depune o reclamație împotriva acestuia accesând this link. Atunci când vă decideți să întocmiți o contestație administrativă, vă rugăm să vă asigurați că urmați toate cele de mai jos: Nu contactați membrii echipei administrative pentru a le cere sau pentru a-i ruga să vă preia sau să vă răspundă mai repede la contestația administrativă. Toate dovezile atașate în cadrul contestației trebuie să vă aparțină. Toate dovezile prezentate trebuie atașate în forma lor originală și nu trebuie, în nici un caz, modificate în vreun fel. Asigurați-vă că dovezile atașate sunt ușor accesibile și nu fac trimitere către servicii care necesită crearea unui cont sau descărcarea anumitor programe/dovezilor propriu-zise pentru ca acestea să fie vizualizate. Utilizați platforme sigure și cunoscute (precum YouTube și imgur.com) pentru a vă încărca dovezile. Utilizați link-uri directe atunci când atașați dovezile. Nu folosiți tag-uri de inserare media. În cazul în care doriți să contestați un Character Kill, vă rugăm să întocmiți contestația în sub-secțiunea 'Character Kills'. MODEL CONTESTAȚIE ADMINISTRATIVĂ Titlul contestației administrative trebuie să fie sub forma: [Sancțiune acordată] Nume complet caracter SAU [Sancțiune acordată] Nume forum. Exemplu: [Admin-Jail] John Doe sau [Forum Warn] Joe. Pentru discord se va aplica același model de postare, referitor la titlu, doar că în loc de nume caracter, veți înlocui cu numele de pe discord. Exemplu: [Ban] Nume discord. CONTESTAȚIE ADMINISTRATIVĂ Nume caracter în joc: Numele contului din joc: Numele membrului care v-a sancționat: Rangul membrului echipei administrative: Tipul sancțiunii (ajail/ban/warn etc.): Motiv: Durată: Data și ora incidentului: Explicația incidentului: Dovezi (link direct): Martor(i): CONTESTAȚIE ADMINISTRATIVĂ - DISCORD Numele de utilizator discord: Data incidentului: Tip ban (temporar / permanent): Membrul staff care a acordat sancțiunea (dacă banul a fost acordat automat, de către BOT, specificați): Motiv ban: Descrierea întâmplării:
  12. APLICAȚII TESTERI PERIOADĂ: VA FI ANUNȚAT. Trimiterea unei aplicații pentru funcția de Tester este primul pas pe care un jucător trebuie să îl facă pentru a deveni un membru al Administrației Los Santos Roleplay. Atunci când vă hotărâți să trimiteți o aplicație pentru funcția de Tester, vă rugăm să luați în considerare următoarele: ATRIBUȚII GENERALE Sprijinirea jucătorilor prin oferirea de răspunsuri la întrebările acestora referitoare la comunitate, termenii roleplay, regulile și regulamentele comunității, funcționalitățile gamemode-ului și, în general, la dificultățile pe care aceștia le întâmpină pe comunitate - fie în joc, pe forum sau pe alte platforme oficiale oferite sau utilizate de către comunitate. Moderarea pe forum pentru a asigura faptul că toți membrii urmează regulile și regulamentele acestui forum. Atunci când este necesar, se așteaptă din partea Testerilor să acorde, folosind instrumentele oferite de către platformă, sancțiuni administrative celor care încalcă regulile și regulamentele. Testarea de viitoare sisteme și raportarea sau confirmarea problemelor tehnice raportate de către alți jucători sau găsite chiar de dumneavoastră. CERINȚE STANDARD Trebuie să fiți capabil să înțelegeți și să scrieți corect în limba română. Trebuie să fiți capabil să lucrați într-un mediu de echipă și să fiți capabil să urmați instrucțiuni și indicații oferite de către superiorii din cadrul echipei administrative. Trebuie să aveți un comportament matur și respectuos, în special atunci când interacționați cu jucătorii. Trebuie să fiți bine documentat privind gamemode-ul, cultura comunității și regulile și regulamentele noastre. Să aveți un record administrativ lipsit de sancțiuni administrative grave în ultimele trei luni. INFORMAȚII ADIȚIONALE Aplicații trebuie trimise printr-un mesaj privat lui Diaz. Aplicațiile trimise sau postate altundeva nu vor fi luate în considerare. Titlul aplicației trebuie să fie Aplicație Tester. Asigurați-vă că tot ceea ce răspundeți și pretindeți este bazat pe adevăr și numai adevăr. Sinceritatea este preocuparea noastră principală, tocmai de aceea vă sfătuim să luați în considerare faptul că tot ceea ce specificați în cadrul aplicației dumneavoastre trebuie dovedit cu dovezi concrete în situația în care Administrația Los Santos Roleplay are dubii privind anumite aspecte legate de aplicația dumneavoastră. Ascunderea de informații față de Administrația Los Santos Roleplay va duce la respingerea aplicației dumneavoastră și la aplicarea de sancțiuni administrative. Asigurați-vă că depuneți efortul maxim și că dați tot ce aveți mai bun atunci când întocmiți aplicația. Ne așteptăm la răspunsuri cât mai detaliate. Aplicațiile care sunt vizibil făcute în grabă vor fi respinse. Ne așteptăm la oameni autentici și serioși care au un interes real în ajutarea comunității. Persoane care sunt dispuse să își sacrifice din timpul propriu pentru a-i ajuta pe alții și pentru a ajuta comunitatea să se dezvolte fără a avea așteptări prea mari în schimb. Vă rugăm să luați în considerare și să înțelegeți că nu sunteți, sub nici o formă, superior jucătorilor care nu dispun de funcții administrative. Vă rugăm să vă abțineți de la aplicare dacă plănuiți numai să vă folosiți de beneficiile pe care această funcție le aduce sau dacă intenționați să vă folosiți de această funcție pentru propriul dumneavoastră câștig/propria satisfacție - chiar dacă ajungeți să fiți acceptat, vă garantăm că nu veți rămâne pentru foarte mult timp în echipa noastră. Dacă aveți orice fel de întrebare legată de procesul de aplicare, simțiți-vă liber să contactați orice membru din cadrul echipei administrative, fie în joc sau forum, prin intermediul unui mesaj privat. MODEL APLICAȚIE Numele caracterelor din joc: Numele contului din joc: Numărul total de ore jucate: De cât timp jucați pe această comunitate?: De cât timp jucați MTA?: Atașați o poză cu /stats de la toate caracterele (în această sesiune nu este necesar) (link): Atașați o poză cu /mystats (în această sesiune nu este necesar) (link): Vârsta reală: Locație: Timezone (doar dacă nu sunteți rezident în România): Specificați trei calități și trei defecte pe care le aveți: Sunteți capabil să înțelegeți și să scrieți corect în limba română?: Alte metode de contact: Care este motivul pentru care ați aplicat pentru această funcție?: Ați adus contribuții comunității până în acest moment? Dacă da, vă rugăm să exemplificați: Cum puteți ajuta comunitatea?: Ați primit sancțiuni administrative pe comunitate? Dacă da, vă rugăm să explicația situația specificând momentul și motivul: Ați mai jucat pe alte comunități de roleplay? Dacă da, care, când și pe ce platformă de multiplayer? Ați mai ocupat poziții administrative în trecut? Dacă da, ce fel de funcție și pe ce comunitate?: Ocupați în prezent funcții administrative pe alte comunități? Dacă da, ce fel de funcție și pe ce comunitate?: Câte ore puteți aloca în medie, per zi și per săptămână, comunității?:
  13. APLICAȚII LIDERI FACȚIUNE: VA FI ANUNȚAT. PERIOADĂ: VA FI ANUNȚAT. Statutul de lider al unei facţiuni reprezintă mai mult decât o poziţie de conducere şi autoritate în respectiva facţiune. Reprezintă o modalitate de a arăta conducerii comunităţii faptul că eşti o persoană matură, de încredere şi responsabilă. În momentul în care decideţi să aplicaţi pentru funcţia de lider, trebuie să aveţi în vedere următoarele: ÎNDATORIRI GENERALE Coordonarea generală a facţiunii precum organizarea & supervizarea membrilor și a activităților zilnice și generale ale facțiunii; acordarea sancțiunilor administrative, angajarea, concedierea, promovarea, retrogradarea membrilor și, în general, menținerea și creșterea numărului de membrii în facțiune. Menținerea și îmbunătățirea calității/nivelului facțiunii prin exemplu propriu, reguli și regulamente, supervizare și and indicații etc. Reprezentarea facțiunii - se așteaptă din partea fiecărui lider să fie capabil să își asume rolul pe care îl deține și să reprezinte cât mai bine posibil facțiunea pe care o are sub conducere, indiferent de situațiile și împrejurările în care el, membrii facțiunii sau facțiunea ca întreg se află. Ca lider, veți fi nevoit să intrați în contact și să colaborați cu Head of Factions, membrii Faction Management, liderii altor facțiuni și comunitatea Los Santos Roleplay, motiv pentru care se așteaptă din partea dumneavoastră să aveți și să adoptați un comportament civilizat, matur și demn de un lider. CERINȚE STANDARD Trebuie să fiți capabil să înțelegeți și să scrieți corect în limba română. Caracterul cu care aplicați trebuie să aibă minim nivelul 2 și un cazier curat. Trebuie să aveți cunoștințe minime despre cum funcționează facțiunea pentru care aplicați. Trebuie să aveți aptitudini și calități organizaționale bine dezvoltate, cât și un plan de dezvoltare a facțiunii. Trebuie să aveți un record administrativ care să nu cuprindă sancțiuni acordate în ultimele 30 de zile. Trebuie să fiți capabil să lucrați într-un mediu de echipă și să fiți capabil să urmați instrucțiuni și indicații oferite de către superiorii din cadrul Faction Management. Trebuie să aveți un comportament matur și respectuos, în special atunci când interacționați cu Faction Management. INFORMAȚII ADIȚIONALE Aplicații trebuie trimise printr-un mesaj privat lui benzema100. Aplicațiile trimise sau postate altundeva nu vor fi luate în considerare. Titlul aplicației trebuie să fie Aplicație Lider - Facțiunea pentru care aplicați. (Exemplu: Aplicație Lider - Los Santos Fire Department) Asigurați-vă că tot ceea ce răspundeți și pretindeți este bazat pe adevăr și numai adevăr. Sinceritatea este preocuparea noastră principală, tocmai de aceea vă sfătuim să luați în considerare faptul că tot ceea ce specificați în cadrul aplicației dumneavoastre trebuie dovedit cu dovezi concrete în situația în care echipa Faction Management are dubii privind anumite aspecte legate de aplicația dumneavoastră. Ascunderea de informații față de Faction Management va duce la respingerea aplicației dumneavoastră și la aplicarea de sancțiuni administrative. Asigurați-vă că depuneți efortul maxim și că dați tot ce aveți mai bun atunci când întocmiți aplicația. Ne așteptăm la răspunsuri cât mai detaliate. Aplicațiile care sunt vizibil făcute în grabă vor fi respinse. Dacă aveți orice fel de întrebare legată de procesul de aplicare, simțiți-vă liber să contactați orice membru din cadrul Faction Management, fie în joc sau forum, prin intermediul unui mesaj privat. MODEL APLICAȚIE APLICAȚIE LIDER INFORMAȚII GENERALE Numele caracterelor din joc: Numele contului din joc: Număr total de ore jucate: De cât timp jucați pe această comunitate?: De cât timp jucați MTA?: Atașați o poză cu /stats de la toate caracterele (în această sesiune nu este necesar) (link): Atașați o poză cu /mystats (în această sesiune nu este necesar) (link): INFORMAȚII OOC Prenumele: Vârsta: Specificați trei calități și trei defecte pe care le aveți: Sunteți capabil să scrieți și să înțelegeți limba română corect?: Alte metode de contact: MOTIVAȚIE Care este motivul pentru care ați aplicat pentru această poziție?: Cum puteți ajuta facțiunea în situația în care sunteți acceptat ca lider?: Ce planuri aveți în privința facțiunii dacă veți fi acceptat ca lider?: Ați mai jucat pe alte comunități de roleplay? Dacă da, care, când și pe ce platformă de multiplayer? Ați mai ocupat poziții de lider de facțiune? Dacă da, în ce facțiune și pe ce comunitate?: Ați adus contribuții comunității până în acest moment? Dacă da, vă rugăm să exemplificați: Ați primit sancțiuni administrative pe comunitate? Dacă da, vă rugăm să explicația situația specificând momentul și motivul: Câte ore puteți aloca în medie, per zi și per săptămână, comunității?
  14. Acest regulament este în curs de actualizare. Toate cele de mai jos sunt valabile. REGULAMENT SERVER Acest regulament a fost conceput cu scopul de a oferi o atmosferă cât mai plăcută şi un mediu cât mai confortabil membrilor acestei comunități. Prin intermediul prevederilor mai jos menționate, acest regulament doreşte să stabilească cât mai precis posibil modul de joc și comportamentul asupra cărora jucătorii trebuie să adere pentru a asigura un mediu corect, civilizat și primitor pentru toți jucătorii. Prin înregistrarea, accesarea și utilizarea server-ului de Multi Theft Auto: San Andreas al Los Santos Roleplay România, declarați pe proprie răspundere că ați luat la cunoștință și ați acceptat prevederile mai jos menționate referitoare la regulile de conduită și funcționare a acestei comunități și vă dați consimțământul în ceea ce privește sancționarea administrativă de către un Administrator, ori de o persoană împuternicită de conducerea comunității, în situațiile în care se dovedește că ați încălcat, cu sau fără bună știință, prevederile menționate mai jos. Totodată, vă angajați să respectați prevederile mai jos menționate pe toată durata sesiunii de joc de pe server. Sancțiunile descrise mai jos sunt cu titlu sugestiv, cu scopul de ghidare și nu reprezintă un standard pentru membrii echipei administrative. Acest lucru înseamnă că un membru al echipei administrative poate oricând să acorde o sancțiune mai severă sau mai puțin severă decât cele descrise la fiecare regulă în parte fără a fi tras la răspundere. Bineînțeles, sancțiunile vizibil exagerate pot fi oricând contestate și reclamate de către jucători pentru a evita abuzul de putere. Acest regulament poate fi modificat în orice moment fără ca modificările aduse să fie anunțate. Tocmai de aceea, fiecare jucător are obligația de a verifica periodic acest regulament pentru a rămâne actualizat în permanență. Prin 'membru al echipei administrative' se înțeleg Testerii și Administratorii comunității Los Santos Roleplay România. 1. Reguli de bun simț & Curtoazie comună Bunul simț și curtoazia comună vor prima în situațiile pe care prevederile de mai jos nu le cuprind. Administrația Los Santos Roleplay România își rezervă dreptul de a acționa așa cum consideră de cuviință atunci când situația o impune. Acest regulament poate conține vicii de procedură, lacune și inexactități. În astfel de situații, se așteaptă din partea fiecărui jucător să folosească bunul simț - dacă considerați că ceva anume poate fi de așa natură încât să încalce regulile și regulamentele comunității, atunci probabil că așa și este. În situația în care nu sunteți sigur cum să procedați într-o anumită situație, puteți oricând întreba un membru al echipei administrative folosind căile specifice de comunicare. Acest regulament trebuie respectat cu strictețe de fiecare jucător. Doar pentru că un alt jucător a încălcat regulile și regulamentele comunității, nu înseamnă că vă este permis să faceți același lucru. Totodată, dacă sunteți martorul unei situații în care un jucător încalcă regulile și regulamentele comunității sunteți obligat să raportați acest lucru fie în joc, folosind /report, fie pe forum, în secțiunea special destinată reclamațiilor. Se așteaptă din partea fiecărui jucător să aibe un comportament civilizat și respectuos atât cu jucătorii, cât și cu membrii echipei administrative pe toată durata sesiunii de joc. În cadrul acestei reguli intră și următoarele: Nu jigniți direct sau indirect alți jucători și nu recurgeți la acte de discriminare. Nu provocați și nu intrați în argumente doar de dragul de a crea haos sau de a jigni pe cineva. Păstrați un limbaj cât mai adecvat posibil pe toată durata sesiunii de joc. Este interzisă promovarea altor comunități, fie sau nu de roleplay, indiferent de platforma acestora. Încălcarea acestei reguli atrage de la sine ban permanent și restricție în cadrul comunității. Este interzisă crearea de servicii pentru comunitate fără aprobarea unui membru din cadrul Management. Deciziile administrative sunt finale. Jucătorii trebuie să respecte instrucțiunile acordate de către un membru al echipei administrative în orice situație, inclusiv atunci când li se cere să se oprească din a se contrazice cu alți jucători sau cu administratorii, indiferent dacă jucătorii sunt sau nu de acord cu aceste instrucțiuni. În situația în care considerați că un membru al echipei administrative a acționat în mod greșit, puteți depune o contestație administrativă și o plângere împotriva membrului echipei administrative în cauză atunci când situația o impune. Se așteaptă din partea fiecărui jucător să facă roleplay în permanență, fără să întrerupă, să întârzie sau chiar să anuleze o acțiune roleplay în desfășurare. Excepție de la această regulă o fac situațiile în care un membru al echipei administrative vă solicită acest lucru. Sunteți în permanență În Caracter (IC), așadar nu aveți dreptul să vă considerați sau să stabiliți, ca simplu jucător, faptul că sunteți într-un anume loc OOC și nici nu aveți dreptul de a pretinde celorlalți jucători să vă trateze ca fiind OOC într-un loc sau într-o situație roleplay. Excepție de la această regulă o fac situațiile în care un membru al echipei administrative vă solicită acest lucru. Membrii echipei administrative sunt considerați OOC atunci când sunt on-duty. Totodată, evitați următoarele: Să vă plângeți pe chat-urile OOC despre cum se desfășoară o acțiune roleplay; Să cereți motive și explicații pentru arestări prin chat-urile OOC sau să chemați un membru al echipei administrative deoarece considerați că acțiunea a fost abordată greșit. Indiferent de legalitatea arestării, această acțiune trebuie tratată In Character (IC) și reclamată prin căi IC. Minciunile OOC sunt interzise în totalitate. Indiferent dacă relaționați cu un jucător sau cu un membru al echipei administrative, aveți obligația să spuneți în permanență adevărul OOC. Având în vedere această regulă, nu aveți dreptul să cereți unui jucător promisiuni OOC pentru acțiuni IC (ex. că nu dorește să vă înșele) datorită faptului că o astfel de informație obținută OOC și folosită IC este considerată Metagaming (MG). Se așteaptă din partea fiecărui jucător să comunice în limba română, în special în chat-urile OOC. Pentru a vorbi în altă limbă IC, folosiți în fața propoziției/frazei un tag care să specifice limba în care conversați. Exemplu: Michael spune: [Spaniolă] Zachary, urcă în mașină repede! Excepție de la această regulă o fac frazele sau cuvintele scurte ce provin din alte limbi, atât în chat-urile IC, cât și OOC. Nu deranjați un eveniment IC aprobat de către un Administrator. Orice fel de acțiune care poate deranja evenimentul, fie prin a-l întârzia, încheia prematur sau boicota în totalitate, ori de a strica starea și cheful jucătorilor participanți va fi sancționată. Excepție de la această regulă o fac acțiunile aprobate de către un Administrator. Demiterea dintr-o facțiune guvernamentală nu vă mai permite să vă reintegrați în facțiune cu același rang sau cu un rang mai mare decât cel avut în momentul demiterii, chiar dacă vă schimbați numele. Nu folosiți nume cunoscute/faimoase pentru caracterul dumneavoastră. Aici intră, dar nu se limitează doar la, actori, cântăreți, politicieni, atleți etc. Dacă sunteți descoperit ca folosind un astfel de nume, nu veți primi schimbare de nume gratuită, iar caracterul dumneavoastră riscă să fie resetat pe lângă faptul că va fi pus în admin-jail până ce schimbarea de nume este efectuată. Nu puteți folosi caracterul dumneavoastră pentru a face roleplay ca animal. Puteți, în schimb, face roleplay că dețineți un animal. Nu conduceți într-o manieră lipsită de realism. Aici intră stunt-urile, off-road-ul cu un vehicul neechipat sau slab echipat, mersul pe trotuar, săritul de pe poduri, ignorarea/trecerea prin bariere etc. Excepție de la această regulă o fac situațiile în care caracterul dumneavoastră nu are motive solide pentru a respecta regulile de circulație (ex. atunci când este urmărit de poliție). Totuși, aveți în vedere faptul că trebuie să faceți roleplay-ul corespunzător pentru fiecare acțiune și să portretizați rănile/avariile sau repercursiunile care survin în urma unor astfel de acțiuni. Sancțiunile pentru aceste reguli pot varia de la avertisment verbal până la ban permanent. 2. Metagaming (MG) Metagaming (MG) reprezintă acțiunea de a folosi sau de a influența pe altcineva să folosească informații obținute Out of Character (OOC) în împrejurimi In Character (IC). Folosirea parantezelor rotunde "(( ))" în chat-urile In Character (IC) sunt interzise și intră sub această regulă. Închiderea chat-urilor OOC nu vă acordă dreptul de a folosi chat-urile In Character (IC) pentru a comunica în moduri Out of Character (OOC), indiferent dacă parantezele rotunde sunt sau nu prezente. Exemple: Michael îi citește nametag-ul lui Zachary și pretinde că îl cunoaște In Character (IC) în ciuda faptului că aceștia nu s-au întâlnit/cunoscut vreodată. Michael îl contactează pe Zachary prin metode OOC (/b, /pm, Skype/Discord/TS etc.) pentru a-i furniza informații obținute în mod In Character sau pentru a-l chema deoarece are nevoie de ajutor. Michael îi răspunde In Character mesajului OOC adresat de Zachary. Deoarece chat-ul /b este închis, Michael decide să transmită mesajul său OOC prin intermediul chat-ului IC. În loc să folosească comanda /me pentru a descrie zâmbetul de pe fața sa, Zachary decide să scrie ":D" în chat-ul IC. Nu folosiți programe externe de comunicare (precum Skype, Discord, TS) pentru a comunica IC. Excepție de la această regulă o fac canalele IC ale facțiunilor guvernamentale. Sancțiunea pentru încălcarea acestei reguli poate varia de la avertisment până la admin-jail. 3. Powergaming (PG) Powergaming (PG) reprezintă acțiunea prin care un jucător realizează acțiuni supraomenești sau lipsite de realism, specifică acțiuni imaginare care nu s-au întâmplat pentru a profita și a ieși dintr-o situație neplăcută, cât și acțiunea prin care un jucător acționează într-o manieră lipsită de fairplay, ce nu permite celorlalți participanți să răspundă. Exemple: Folosirea unui /me formulat în așa fel încât să nu permită celorlalți participanți să răspundă acțiunii. Portretizarea unei acțiuni prin care caracterul ridică un autoturism cu o singură mână și o aruncă într-un bloc. Refuzul de a recunoaște un obiect sau o sumă de bani aflată în posesia caracterului script-wise ca fiind In Character (IC) asupra caracterului. Michael deține asupra sa un pistol de tip Deagle și $50,000. În timpul percheziției, Michael nu recunoaște că ar avea cei $50,000 pe motiv că ar fi lipsit de realism, în timp ce despre pistol spune că a făcut roleplay și l-a pus în mașină/locuință. Michael deține un cazino. Acesta face roleplay prin care specifică faptul că afacerea sa este protejată de caractere non-jucabile (NPC). Zachary deține un 24/7 care tocmai a fost jefuit. Zachary, în ciuda faptului că nu a făcut roleplay-ul necesar instalării camerelor de supraveghere, îndrumă ofițerii de poliție să verifice camerele de supraveghere ale afacerii, pretinzând așadar că acestea există și că, la un moment dat, au fost instalate. Nu folosiți serviciul de anunțuri oferit de SANews pentru a promova/oferi servicii sau bunuri ilegale, indiferent de modul în care formulați respectivul anunț. În cadrul acestei reguli se regăsesc și următoarele acțiuni: Eșecul de a exprima frica/emoția caracterului în situațiile și împrejurimile necesare. Chicken-running - fuga în zig-zag pentru a evita capturarea sau rănirea caracterului. Schimbarea vestimentației fără a face roleplay. Olympic running - alergarea fără oprire pentru perioade lungi de timp fără a exprima oboseala caracterului. Olympic swim - înotul fără oprire sau statul în apă pentru perioade lungi de timp. Înotul fără îmbrăcămintea potrivită. Intrarea aleatorie în vehicule și locuințe și sustragerea bunurilor existente fără a face roleplay-ul necesar. Ignorarea efectului de taser, ridicarea și fuga după ce un ofițer de poliție a împușcat caracterul cu taser. Vindecarea rănilor (recuperarea HP-ului) în timpul unui shoot-out/brawl prin consumul de băuturi sau alimente, folosirea unei truse de prim-ajutor/drogurilor fără a face roleplay-ul necesar. Vă puteți schimba oricând armura atâta vreme cât faceți roleplay-ul necesar. Atunci când doriți să scoateți o armă voluminoasă/de dimensiuni mari (bâtă, lopată, tac de biliard, crosă de golf, katana, shotgun, combat shotgun, MP5, AK-47, M4, county rifle și sniper rifle) sunteți nevoit să faceți roleplay cum și de unde le scoateți. Toate celelalte arme nespecificate pot fi scoase prin scroll, fără a fi nevoie de roleplay. Excepție de la mențiune o fac situațiile în care arma este vizibilă pe corp. Nu se consideră Powergaming (PG) situația în care un ofițer de poliție împușcă un suspect înarmat cu un taser. În situația în care acest lucru se întâmplă, suspectul poate face roleplay cum arma sa se descarcă și, acolo unde este cazul, împușcă accidental alți participanți la acțiune aflați în raza sa vizuală. Aveți nevoie de un obiect vestimentar adecvat, care să vă acopere fața cel puțin pe jumătate pentru a putea folosi masca script-wise. Ochelarii de soare, pălăriile, șepcile și orice alte obiecte care nu vă acoperă fața suficient de mult nu pot fi utilizate alături de obiectul mască. În schimb, folosirea căștilor de motocicletă, bandanelor, măștilor, skin-urilor care acoperă din oficiu fața (ex. skin-ul de SWAT), cât și combinații de obiecte vestimentare (ex. ochelari de soare + șapcă) sunt permise. Aveți nevoie de consimțământul tuturor părților implicate în acțiunea roleplay pentru a face roleplay cu obiecte ce nu există script-wise. Excepție fac camerele de filmat ale afacerilor înregistrate în mod legal în Statul San Andreas și echipamentul agențiilor guvernamentale, cu excepția câinilor, Los Santos Police Department, Los Santos Fire Department și Guvernul San Andreas. În situațiile în care sunteți accidentat/rănit într-un shoot-out/brawl/o urmărire, puteți face roleplay cu rănile după ce acțiunea se termină datorită adrenalinei. Sancțiunea pentru încălcarea acestei reguli poate varia de la avertisment până la admin-jail. 4. Deathmatch (DM) Uciderea sau rănirea unui jucător fără a avea un motiv suficient de serios sau fără a avea un motiv anume. În cadrul acestei reguli se regăsesc și următoarele acțiuni: Car DM - folosirea unui vehicul pentru a ține un jucător sub roțile acestuia cu scopul de a-l omorî. Brawling - pentru a iniția un brawl, jucătorul trebuie să facă roleplay-ul necesar, iar mai apoi să decidă, alături de oponenți, forma de brawl pe care doresc să o adopte - prin roleplay (implică folosirea constantă de /me și /do) sau clasic (bătaie folosind fizica jocului cu pumni și picioare) Revenge Kill - uciderea, rănirea sau intrarea în contact cu un jucător care ți-a acordat Player Kill (PK) anterior. Odată ce caracterul tău primește PK, acesta își revine la spital în urma unei come/amnezii puternice/pierderii conștiinței, iar memoria acestuia referitoare la acțiunea respectivă dispare, astfel încât acesta nu va mai putea să-și amintească nimic despre moartea sa. Întoarcerea la locul acțiunii este interzisă pentru următoarele 20 de minute de la primirea PK-ului. În situația în care primiți Player Kill (PK) sau Character Kill (CK) și nu cunoașteți motivele din spatele acestor acțiuni, aveți dreptul de a întreba OOC atacatorul pentru clarificări. Acesta va fi obligat să vă răspundă într-un timp optim, în caz contrar, acțiunea va fi anulată și veți putea depune o plângere pe forum împotriva acestuia. Aveți nevoie de aprobarea unui Administrator Senior pentru a realiza o acțiune ce implică acte de terorism reale. Amenințările în formă de glumă/fără a avea nimic concret în spate, nu necesită nici o formă de aprobare. Sancțiunea pentru încălcarea acestei reguli poate varia de la admin-jail până la ban permanent. 5. Abuzul de script sau de fizicile și problemele tehnice ale jocului Se interzic cu desăvârșire următoarele acțiuni: Ninja-jacking - scoaterea forțată, fără roleplay, a jucătorilor din interiorul vehiculelor acestora; Bunnyhopping - apăsarea repetată a tastei ce permite să sari pentru a te deplasa mai rapid; Folosirea animațiilor pentru a evita rănirea caracterului, pentru a vă ascunde/pentru a ajunge în locuri în care în mod realistic nu ați putea ajunge. Vehicle surfing/Car surfing - staționarea pe acoperișul unui vehicul aflat în mișcare. Aici intră situațiile în care un jucător pretinde să se afle în portbagaj - dacă doriți să transportați o persoană în portbagaj, aceasta trebuie să ocupe un loc în interiorul respectivului vehicul. Excepție de la această regulă fac vehiculele care sunt prevăzute cu spațiu de depozitare deschis (Bobcat, Picador, Sadler, Walton), bicicletele (pentru a simula staționarea pe peg-uri/ghidon) și bărcile. Din toate aceste vehicule se poate trage cu arme. Sancțiunea pentru încălcarea acestei reguli poate varia de la ban temporar până la ban permanent. 6. Zone sigure (Safezones) Se interzice cu desăvârșire comiterea de ilegalități în zonele dens populate și în zonele supravegheate constant de către autorități: Aeroportul Los Santos. Primăria din Pershing Square. Rodeo Bank și East Los Santos Bank. (Excepție atunci când are loc un jaf de bancă) Couttz and Schoutz și Grotti Dealerships. Interiorul Verona Mall. Secțiile de poliție, spitalele și holul închisorii. Sediul Hex Tow 'n Go. Ammunation. Zonele de plecare/sosire a job-urilor. Clădiri guvernamentale per general. (exemplu: Area 69, K.A.C.C. Military Compound, San Fierro Jet Carrier etc.) Excepție de la această regulă o fac cazurile în care situațiile roleplay sunt începute în alte locuri decât cele menționate mai sus, însă desfășurarea evenimentelor duce într-o zonă sigură. În astfel de cazuri, acțiunea poate continua fără întreruperi. Situațiile care implică pătrunderea forțată în astfel de clădiri/zone cu scopul de a întreprinde acțiuni ilegale necesită aprobarea unui Administrator Senior însoțită de un motiv suficient de solid. Sancțiunea pentru încălcarea acestei reguli poate varia de la avertisment verbal până la ban temporar. 7. Roleplay dezgustător Acțiunile roleplay ce implică conținut dezgustător trebuie întreprinse în spații private, ferite de public și care să nu permită accesul ușor/accidental al altor jucători neimplicați în acțiune. Deși nu este necesar un consimțământ din partea părților, orice jucător implicat într-o astfel de acțiune poate solicit, în orice moment și sub orice motiv, ca acțiunea să fie sistată fără repercursiuni. Eșecul de a sista acțiunea în ciuda solicitării de sistare atrage de la sine sancțiuni administrative. În cadrul acestei reguli se regăsesc următoarele acțiuni: Viol; Canibalism; Pedofilie; Necrofilie; Mutilare/dezmembrare; Acțiuni perverse/sexuale nesolicitate. Sancțiunea pentru încălcarea acestei reguli poate varia de la ban temporar până la ban permanent. 8. Jafuri, furturi și înșelătorii Nu există limită pentru jafuri. Fiecare jucător își asumă riscurile ce pot surveni în urma deplasării cu o sumă mare de bani asupra sa. Este de datoria fiecărui jucător să își protejeze banii pe care decide să îi poarte asupra sa. Excepție fac jafurile care implică obligarea victimei de a retrage o anumită sumă de bani din contul bancar/de economii mai mare de $10,000. Excepție fac jucătorii sub nivelul 3 care nu pot fi jefuiți indiferent de abordare sau împrejurări. Jucătorii care doresc să inițieze sau să ofere sprijin în cadrul unui jaf trebuie să aibă cel puțin nivel 3. Jucătorii care doresc să inițieze un jaf nu se pot folosi de servicii/bunuri fictive în rubrica de anunțuri/licitații SANews pentru a atrage victime. Echipamentul membrilor agențiilor guvernamentale (PD, FD, GOV) nu poate fi furat decât cu acordul unui Administrator Senior. Nu puteți jefui un jucător aflat în timpul unui job script-wise fără permisiunea unui Administrator. Aici intră taximetriștii, șoferii de autobuz și sweeperii. Cei care fac delivery pot fi jefuiți. Totodată, nu puteți campa zonele de plecare/sosire/aprovizionare a job-urilor cu scopul de a jefui un jucător - aici intră și zonele de la delivery driver. Aveți în vedere faptul că fiecare acțiune în parte de acest gen necesită aprobarea unui Administrator. Jafurile bancare necesită aprobarea unui Administrator Senior, iar cererea trebuie să fie însoțită cu un plan detaliat și exact al desfășurării întregii acțiuni. Pe lângă plan, următoarele reguli trebuie acceptate: Pentru a demara un jaf bancar, trebuie să existe cel puțin 15 ofițeri de poliție online. Băncile nu au acces în interior de pe acoperiș. Odată ce o armă este scoasă în interiorul băncii, alarma silențioasă se declanșează. Puteți fura cheile vehiculelor și proprietăților unui jucător atâta vreme cât cunoașteți IC informațiile necesare despre vehicul/proprietate (printre care modelul, culoarea, numărul de înmatriculare, locația, respectiv adresa în cazul proprietăților). Nu puteți obliga jucătorul să vă dea /sell vehiculului sau proprietății doar pentru că i-ați luat cheile vehiculului. Nu există limită pentru înșelătorii. Fiecare jucător își asumă riscurile ce pot surveni în urma pacturilor complet IC făcute cu alți jucători indiferent de bunul care stă la baza acestor înțelegeri. Toate înșelătoriile ce implică vehicule/proprietăți trebuie să aibă la bază un contract IC. Nu puteți cere unui jucător OOC să vă vândă un vehicul/o proprietate pentru $1 ca mai apoi să-i plătiți cu /pay suma cerută. Comenzile pentru /sell sunt în așa fel concepute încât să limiteze astfel de acțiuni. În schimb, puteți convinge IC un caracter să vă pună bunul respectiv pe numele dumneavoastră cu promisiunea plății viitoare a contravalorii bunului respectiv. Afacerile legale de tip cazino/pariuri sportive/loterie nu pot înșela clienții, indiferent de tipurile de jocuri/servicii oferite. (raffle, blackjack, poker, pariuri pe meciuri de orice fel etc.) Dacă ați fost înșelat, aveți dreptul de a jefui jucătorul respectiv pentru a vă recupera banii și chiar sume în plus de bani existente asupra jucătorului respectiv. Împrumutarea bunurilor deținute altor jucători se face pe propria răspundere. Nu veți primi sprijin în situația în care vă împrumutați bunurile altor jucători, iar aceștia nu vi le returnează. Nu vă veți putea recupera bunurile nici în situația în care jucătorul primește ban permanent. Excepție de la această regulă o fac situațiile în care între cele două caractere se face un contract pe baza căruia cel împrumutat se obligă să-i restituie suma, alături de alte clauze cu garanția că dacă nu plătește, bunurile sale să fie transferate celui care l-a împrumutat. De aici, puteți da în judecată caracterul care nu v-a restituit bunurile împrumutate, iar dacă Statul San Andreas vă acordă câștig de cauză, un Administrator Senior vă v-a ajuta să transferați bunurile echivalente sumei împrumutate pe caracterul dumneavoastră. 9. Evitarea acțiunilor roleplay prin metode OOC Nu puteți părăsi sau evita acțiunea roleplay în care sunteți implicat sau urmați să fiți implicat fără consimțământul tuturor jucătorilor implicați în cadrul respectivei acțiuni sau a unui membru al echipei administrative. Se interzic cu desăvârșire următoarele acțiuni, indiferent că se desfășoară sau urmează să se desfășoare: /exit pentru a evita acțiunile roleplay. Schimbarea caracterului/logout pentru a evita acțiunile roleplay. Să te pui AFK/alt-tab pentru a evita acțiunile roleplay. Să îți dai force crash sau să intrerupi aprovizionarea cu internet prin oprirea conexiunii/router-ului/scoaterea cablului etc. Solicitarea unui Administrator să te teleporteze într-un anume loc pentru a evita acțiunile roleplay. Pentru a ieși din joc, a sta AFK sau a vă schimba caracterul după o acțiune roleplay care determină alte caractere să vă caute, trebuie să așteptați cel puțin 20 de minute înainte. Aici intră și urmăririle ofițerilor de poliție care, dacă v-au pierdut, doresc să vă găsească în continuare. Excepție de la această regulă o fac situațiile în care un Administrator vă permite să părăsiți jocul/să stați AFK. În situația în care vi se întâmplă să luați crash, să vă pice conexiunea la internet sau să suferiți orice alt tip de problemă tehnică care vă împiedică accesul în joc/vă forțează să ieșiți din joc, aveți la dispoziție 5 minute pentru a vă conecta din nou și de a continua acțiunea. În caz contrar, veți fi sancționat conform regulamentului, iar acțiunea va lua sfârșit. În situațiile în care o sentință IC ar fi trebuit atribuită caracterului dumneavoastră, respectiva sancțiune va fi acoperită în sancțiunea administrativă. În situația în care nu reușiți să reveniți după 5 minute, puteți oricând depune o contestație administrativă și discuta cu Administratorul care v-a acordat sancțiunea pentru a ajunge la un numitor comun. Aveți în vedere faptul că Administratorul nu este obligat să vă scoată sancțiunea. 10. Despre Character Kill (CK) Forțarea unui jucător de a accepta un Character Kill (CK) este strict interzisă. Totuși, de la această regulă fac excepție următoarele cazuri: Sinuciderea pentru a scăpa de o sancțiune acordată IC. Aici intră scoaterea unei arme sau încercarea de a scoate/apuca o armă pentru a riposta. Atunci când un jucător nu este mort script-wise, însă face roleplay că moare. Dacă caracterul are șanse vizibile de supraviețuire, însă faceți roleplay că acesta moare, caracterul va primi CK. Atunci când un caracter este condamnat la moarte sau la închisoare pe viață de către Statul San Andreas. În cazul în care un caracter este condamnat la închisoare pe viață, jucătorul poate alege dacă dorește să facă roleplay în închisoare sau dorește să primească direct CK. Majoritatea facțiunilor ilegale își rezervă dreptul de a oferi CK membrilor săi atâta vreme cât au un motiv IC. În astfel de cazuri, Administratorii nu vă pot ajuta să scăpați de CK datorită faptului că vă oferiți consimțământul de la bun început. 11. Despre AFK (Away From Keyboard) Puteți rămâne AFK timp de 10 minute fără a risca să primiți kick sau logout cu condiția să nu fiți implicat într-o acțiune roleplay activă, să nu fiți în cele 20 de minute de după o acțiune roleplay ce a determinat ceilalți participanți să vă caute și să nu fiți într-o zonă populată. Totodată, nu vă puneți AFK/alt-tab în mijlocul drumului sau în interiorul vehiculelor destinate job-urilor. Jucătorii care sunt AFK/alt-tab sunt considerați OOC. Nu intrați în contact cu aceștia decât după ce s-au întors din AFK/alt-tab. În situația în care nu puteți aștepta ca aceștia să revină sau considerați că aceștia nu vor mai reveni în joc și ați așteptat deja cel puțin 5-10 minute, sunteți obligat să îi considerați ca fiind OOC, însă puteți să îi reclamați în situația în care considerați că aceștia sunt AFK/alt-tab cu scopul de a vă evita sau a evita o situație roleplay anume. Pentru a evita orice fel de problemă sau confuzie, vă recomandăm să dați logout în meniul caracterelor accesând comanda /home și să stați acolo AFK. Folosirea tehnicilor de evitare a sistemului de detectare a jucătorilor aflați în AFK atrage de la sine ban temporar. Sancțiunile pentru această regulă pot varia de la avertisment la ban temporar. 12. Despre binduri Se interzic cu desăvârșire următoarele acțiuni: Folosirea unor binduri inclare din punct de vedere al acțiunii pe care o reprezintă; Exemple: Michael [scoate/pune] în toc pistolul său [9mm/Deagle]. Michael scoate din portbagaj un [Shotgun/MP5/AK-47]. Folosirea unor binduri care facilitează mai mult de o acțiune; Exemplu: Michael fuge la portbagaj, îl deschide, după care ia un M4 pe care-l încarcă înainte de a închide portbagajul. Sancțiunea pentru încălcarea acestei reguli poate varia de la avertisment la admin-jail. 13. Despre conturi Se interzic cu desăvârșire următoarele acțiuni: Comercializarea conturilor și a bunurilor caracterelor pentru bani OOC. Distribuirea informațiilor conturilor. Sunteți unic responsabil pentru securitatea contului dumneavoastră. În situațiile în care permiteți accesul altor pesoane în contul dumneavoastră, fie de bună voie, fie accidental, iar acestea din urmă aduc prejudicii contului dumneavoastră sau vă aduc în postura de a primi o sancțiune administrativă, chiar și permanentă, atunci veți servi respectiva sancțiune ca și cum a fost făcută de către dumneavoastră. Bunurile pierdute nu vor putea fi recuperate. Utilizarea mai multor conturi de joc. Fiecare jucător are dreptul la un singur cont de joc, iar dacă acesta devine inaccesibil, fie din cauza unei probleme tehnice, fie în urma unei sancțiuni administrative, nu mai aveți dreptul să vă creați unul nou. În astfel de situații, trebuie să depuneți o contestație administrativă pentru a vă debloca contul și a primi permisiune de a mai juca. În situațiile în care în locuința dumneavoastră se află mai multe persoane care frecventează comunitatea Los Santos Roleplay România și, implicit, joacă sub același IP, trebuie să cereți permisiunea unui Head Admin+. Aveți în vedere faptul că nu vom permite ca pe același serial să existe conturi multiple. Transferul bunurilor între caractere. Excepție de la această regulă o fac situațiile în care un Administrator Senior vă acordă permisiune și vă asistă pe tot parcursul desfășurării acțiunii, cât și donatorii care beneficiază de posibilitatea de a efectua transferuri de bunuri. Aveți în vedere faptul că transferurile de bunuri se fac întotdeauna printr-un Administrator Senior și nu prin alți jucători. Impersonarea altor jucători, fie aceștia membri ai comunității sau nu. Aici intră și cazurile în care un jucător decide să folosească un nume de cont similar cu cel al altei persoane cunoscute pe comunitate sau în general. Sancțiunea pentru încălcarea acestei reguli este ban permanent. 14. Despre texturări Se interzic cu desăvârșire următoarele acțiuni: Retexturarea interioarelor sau vehiculelor cu imagini ce denotă sau fac trimitere către toate instanțele enumerate în regula 7. Roleplay dezgustător, cât și către instanțele aplicabile din regula 1. Reguli de bun simț și Curtoazie comună, dar și nudism, atâta vreme cât respectivele interioare/vehicule sau spații/camere din respectivele interioare sunt accesibile publicului. Sancțiunea pentru încălcarea acestei reguli este poate varia de la avertisment la ban permanent.
  15. REGULAMENT FORUM Acest regulament a fost conceput cu scopul de a oferi o atmosferă cât mai plăcută şi un mediu cât mai confortabil membrilor acestei comunități. Prin intermediul prevederilor mai jos menționate, acest regulament doreşte să îi protejeze pe utilizatorii acestei platforme de aspectele considerate greșite, incorecte sau interzise în ceea ce privește conduita și comportamentul utilizatorilor, cât și în ceea ce privește buna funcționare a acestei platforme. Prin înregistrarea, accesarea și utilizarea acestei platforme, declarați pe proprie răspundere că ați luat la cunoștință și ați acceptat prevederile mai jos menționate referitoare la regulile de conduită și funcționare a acestei platforme și vă dați consimțământul în ceea ce privește sancționarea administrativă de către un Administrator, ori de o persoană împuternicită de conducerea comunității, în situațiile în care se dovedește că ați încălcat, cu sau fără bună știință, prevederile menționate mai jos. Totodată, vă angajați să respectați prevederile mai jos menționate pe toată durata utilizării acestei platforme de către dumneavoastră. 1. Reguli de bun simț Se interzic cu desăvârșire următoarele fapte: Hărţuirea, ameninţarea, batjocorirea, actele de rasism, discriminarea, sectarismul, actele de homofobie față de utilizatorii și administrația acestei platforme sub orice formă și în orice context. Injuriile aduse în mod direct sau indirect utilizatorilor sau administrației acestei platforme sub orice formă și în orice context. Moderarea din umbră a platformei, în mod public, ca simplu utilizator. Dacă doriți să ajutați un utilizator prin a-i explica unde anume greșește și unde anume încalcă prevederile din cadrul acestui regulament, vă rugăm să o faceți prin intermediul mesajelor private. Exploatarea și evitarea raportării imediate a problemelor tehnice întâlnite în timpul utilizării acestei platforme. Se încurajează următoarele: Respectarea și ajutorul reciproc între utilizatori, între echipa administrativă, cât și între utilizatori și echipa administrativă. Raportarea postărilor și utilizatorilor care, fie prin conținutul, respectiv comportamentul lor, încalcă prevederile din cadrul acestui regulament folosind butonul de raportare. Raportarea imediată a tuturor problemelor tehnice întâlnite în timpul utilizării acestei platforme. Folosirea unui limbaj respectuos și prietenos în relaționarea cu utilizatorii și administrația acestei platforme. Sancționările administrative în cazul încălcării acestor prevederi variază între avertismente verbale și interzicerea permanentă a accesării acestei platforme. 2. Reguli de postare Se interzic cu desăvârșire următoarele fapte: Publicarea și distribuirea ilegală de conținut ce deţine drepturi de autor (precum jocuri sau filme), ori publicarea de conţinut interzis, grotesc sau destinat adulților, ori care ar putea să aducă jigniri sau să afecteze într-un mod negativ experienţa anumitor utilizatori ai acestei platforme, fie prin intermediul postărilor, avatarului de utilizator, semnăturii de utilizator, conduitei, comportamentului sau atitudinii generale. Postarea fără rost, ori în situații de neimplicare, ori cu scopul de a face spam, off topic sau de a conduce discuția în altă direcție decât cea dată fie de subiectul postării, fie de autorul postării, ori de a face reclamă unui produs, serviciu, platformă, site sau server din exteriorul comunității Los Santos Roleplay România. Distribuirea de legături monetizate către servicii sau produse, indiferent de natura și destinația acestora. Distribuirea de legături nesecurizate, neverificate, care prin accesarea lor ar putea pune în pericol utilizatorii. Publicarea de conținut prin intermediul postărilor, avatarului de utilizator sau semnăturii de utilizator care să sugere, fie în mod direct sau indirect, schimbări în cadrul echipei administrative (precum promovări sau retrogradări). Utilizarea unor titluri vagi sau irelevante în raport cu subiectul postării. Publicarea, însușirea și distribuirea de conținut ce deține drepturi de autor fără a menționa sursa și autorul de drept. Utilizarea excesivă în cadrul postărilor sau semnăturii de utilizator de smilies, emoticoane, emojis sau orice alte creații de acest gen. Nerespectarea prevederilor speciale din cadrul secțiunilor sau sub-secțiunilor de pe această platformă în momentul postării. Se încurajează următoarele: Distribuirea legăturilor verificate, din surse cunoscute în mod general, fără monetizare atașată, care nu pot pune în pericol utilizatorii acestei platforme. Scrierea corectă din punct de vedere gramatical, ortografic, respectând semnele de punctuație. În special utilizarea de diacritice. Utilizarea titlurilor cât mai explicite, cât mai apropiate de subiectul discuției și cât mai concise în realizarea de noi postări. Limitarea utilizării de fraze și abrevieri din spațiul virtual. Apreciem atunci când desfășurarea comunicării în cadrul acestei platforme se realizează asemenea comunicării din afară spațiului virtual. Sancționările administrative în cazul încălcării acestor prevederi variază între avertismente verbale și interzicerea permanentă a accesării acestei platforme. 3. Reguli despre contul utilizatorului Se interzic cu desăvârșire următoarele fapte: Deținerea conturilor multiple. Fiecare utilizator are dreptul la un singur cont înregistrat în cadrul acestei platforme indiferent dacă acesta are sau nu accesul interzis temporar sau permanent pe această platformă. În situația în care accesul dumneavoastră a fost interzis temporar sau permanent pe această platformă și considerați că sancțiunea a fost nejustificată, așadar incorect acordată, veți fi nevoit să completați o contestație administrativă prin intermediul altui utilizator. Distribuirea informațiilor de autentificare și permiterea, cu sau fără știință, altor utilizatori, ori altor persoane externe, accesul la contul dumneavoastră de utilizator. Administrația acestei platforme nu vă va solicita vreodată informațiile de autentificare, ori alte informații cu caracter confidențial care ar putea duce la accesarea contului dumneavoastră de utilizator. În situația în care contul dumneavoastră de utilizator devine inaccesibil sau suferă modificări cauzate de persoanele terţe cărora le-aţi acordat informațiile de autentificare, ori de către acțiunile dumneavoastră abuzive, Los Santos Roleplay România nu vă va putea ajuta în procesul de recuperare al contului. Sunteți unic responsabil de securitatea contului dumneavoastră de utilizator. Utilizarea unei semnături de utilizator care depășește înălțimea de 250px. Videoclipurile YouTube depășesc această limită. Completarea în batjocură, cu date false sau cu date care aparțin altor persoane, fie acestea membre ale comunității sau persoane externe, a câmpurilor de informații din cadrul contului dumneavoastră de utilizator. Se încurajează următoarele: Utilizarea numelui de cont de pe server ca nume de utilizator pentru contul de pe această platformă. Utilizarea unei parole complexe, puternice, care să conțină cel puțin 8 caractere care să cuprindă atât litere (cu și fără majuscule) și numere, cât și simboluri sau caractere speciale. Pentru a vă verifica complexitatea parolei, vă recomandăm să accesați https://howsecureismypassword.net/. Stocarea sau notarea informațiilor de autentificare într-un spațiu în care dumneavoastră aveți acces unic. Sesizarea de urgență a Administrației acestei platforme în momentul în care sesizați imposibilitatea de autentificare, pătrunderea în mod ilegal într-un cont de utilizator, fie acesta contul dumneavoastră sau nu, ori modificarea nejustificată a informațiilor contului dumneavoastră. Utilizarea de conexiuni securizate și programe verificate care să nu aibă permisiunea de a vă culege informațiile de autentificare. Alte prevederi despre conturi: Obținerea a trei avertismente scrise va rezulta în interzicerea accesului contului dumneavoastră pentru o perioadă de șapte zile, în timp ce obținerea a șase avertismente va rezulta în interzicerea accesului contului dumneavoastră pentru o perioadă de paisprezece zile. Obținerea a nouă avertismente scrise va rezulta în interzicerea accesului contului dumneavoastră pentru o perioadă de treizeci și una zile, în timp ce obținerea a douăsprezece avertismente va rezulta în interzicerea permanentă a accesului contului dumneavoastră. În situația în care avertismentul dumneavoastră este mai vechi de treizeci de zile, iar în această perioadă nu ați mai fost sancționat administrativ pe această platformă în niciun fel, aveți posibilitatea de a solicita prin contactarea administratorului care v-a sancționat, scoaterea din evidență a respectivului avertisment. Țineți cont de faptul că verdictul solicitării dumneavoastră rămâne la discreția administratorului în cauză. Conturile de utilizator care nu sunt accesate într-o perioadă de nouăzeci de zile vor fi declarate inactive, iar accesarea acestora va fi suspendată pe o perioadă nedeterminată. În situația în care contul dumneavoastră de utilizator a fost declarat inactiv și doriți să îl recuperați, veți fi nevoit să luați legătura cu un Administrator. Conturile declarate inactive, nerecuperate, de mai bine de un an vor fi șterse. Excepție de la această regulă fac conturile care aparțin foștilor membrii ai echipei administrative, cât și alți utilizatori, la discreția Administrației acestei platforme. Sancționările administrative în cazul încălcării acestor prevederi variază între avertismente verbale și interzicerea permanentă a accesării acestei platforme. 4. Reguli despre contribuțiile pe comunitate Se interzic cu desăvărșire următoarele fapte: Ștergerea, înlăturarea, modificarea, ascunderea, deteriorarea sau periclitarea, cu sau fără știință, totală sau parțială, a tuturor materialelor, postărilor, informațiilor sau conținutului în ansamblu, deținut, ori creat sau nu de dumnevoastră, regăsit în întreg cadrul acestei platforme fără a avea consimțământul scris al unui membru din Management. Reproducerea contribuțiilor aduse comunității în cadrul acestei platforme pe alte comunități sau pe alte platforme, indiferent de natura, sfera de acțiune sau specificul acestora fără a avea consimțământul scris al unui membru din cadrul Management. Alte prevederi despre contribuțiile pe comunitate: Prin postarea pe această platformă, sunteți de acord cu faptul că orice conținut postat de către dumneavoastră va rămâne vizibil pentru o perioadă nedeterminată până la decizia unui membru din Management de a modifica, înlătura sau muta, temporar sau permanent, respectivul conținut, indiferent dacă acesta se află în secțiunile publice ale acestei platforme sau nu. Odată ce vă decideți să aduceți o contribuție, indiferent de natura sau importanța acesteia, sunteți de acord cu faptul că respectiva contribuție nu poate fi ștearsă, înlăturată, modificată, mutată sau ascunsă de către dumneavoastră atunci când decideți să vă retrageți de pe comunitate sau atunci când vă pierdeți dreptul de a mai juca pe această comunitate sau de a accesa această platformă sau atunci când sunteți exclus dintr-un anumit grup, facțiune sau echipă oficială a comunității. Excepție de la aceste prevederi fac situațiile în care un membru din cadrul Management își acordă consimțământul scris. Încălcarea acestor prevederi rezultă în interzicerea permanentă a accesării acestei platforme. 5. Despre avertismente Echipa administrativă vă poate acorda avertismente atunci când încălcați prevederile enumerate mai sus. Avertismentele reprezintă sancțiuni administrative și pot fi contestate administrativ. Fiecare avertisment valorează un punct, iar acumularea unui anumit număr de puncte atrage de la sine sancțiuni automate, după cum urmează: Acumularea a trei (3) puncte se sancționează cu ban 7 zile. Acumularea a șase (6) puncte se sancționează cu ban 14 zile. Acumularea a nouă (9) puncte se sancționează cu ban 21 de zile. Acumularea a doisprezece (12) puncte se sancționează cu ban 28 de zile. Țineți cont de faptul că Administratorii vă pot acorda sancțiuni mai drastice decât cele enumerate mai sus (exemplu: valoarea unui avertisment să fie mai mare de un punct) atunci când aceștia consideră necesar. Avertismentele acumulate pot fi scăzute din totalul pe care îl aveți după cum urmează: Câte un punct la fiecare 30 de zile cu condiția să nu fi fost sancționați din nou pe forum în decursul acestei perioade. Unul sau mai multe puncte în urma unei decizii favorabile asupra unei contestații administrative din partea unui Administrator. Avertismentele trebuie să vină însoțite cu link de la postarea care a încălcat regula pentru care sunteți sancționat. Totodată, un Tester vă poate sancționa postarea doar dacă aceasta nu a depășit 30 de zile. Aveți însă în vedere faptul că un Administrator vă poate sancționa indiferent de perioada în care încălcarea regulamentului a avut loc. Nu puteți fi sancționat de două ori pentru aceeași postare, însă puteți fi sancționat cu mai multe avertismente dacă postarea dumneavoastră încalcă mai multe reguli. De exemplu, nu puteți fi sancționat de doi Testeri diferiți pentru aceeași încălcare de regulă la aceeași postare, însă puteți fi sancționat cu două puncte de un Tester dacă ați încălcat două reguli în aceeași postare sau de câte un Tester diferit pentru fiecare regulă pe care postarea dumneavoastră o încalcă. Excepție de la această regulă o fac situațiile în care Administratorii consideră necesar acest lucru.
×
×
  • Create New...