Jump to content
Los Santos Roleplay (MTA)

Michael

Administrators
  • Content Count

    164
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Michael last won the day on October 21 2018

Michael had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

4 Followers

Informații Caractere

  • Caractere
    Jack Test
  • Facțiune
    Los Santos

Recent Profile Visitors

445 profile views
  1. Închis și arhivat la cererea liderului.
  2. Los Santos County Sheriff's Department "A Tradition of Service." Since 1850.
  3. SISTEM DE MARIJUANA STADIU CURENT: IMPLEMENTAT  INTRODUCERE | DESCRIERE PROCES & SISTEM | TIPURI DE PLANTE | COMENZI (Lateral - plante baby; Centru - plantă matură) INTRODUCERE Din dorința de a dezvolta modul prin care obținerea drogurilor se realizează și mai ales din dorința de a crea un sistem independent de prezența și implicarea administratorilor, am decis să creăm un sistem de creștere a plantelor de tip marijuana. Acest sistem a fost gândit în așa fel încât să aducă un plus de diversitate pe scena de roleplay ilegală. DESCRIERE PROCES & SISTEM Am decis să extindem posibilitățile de roleplay în ceea ce privește cultivarea plantelor de marijuana prin adăugarea a trei soiuri de cannabis: indica, ruberalis și sativa. Fiecare soi are proprietățile, nevoile și semințele proprii. Pentru a începe cultivarea unei plante, trebuie să vă aflați într-un interior de tip casă sau afacere, să aveți asupra voastră cheia proprietății sau să fiți proprietarul, să aveți un ghiveci (pot) și semințele specifice soiului pe care doriți să-l plantați. În prezent nu puteți cultiva plante de marijuana în proprietățile închiriate. Obiectul ghiveci (pot) poate fi achiziționat de la magazinul de unelte aflat în Los Santos, Freedom Street. În schimb, semințele de cultivare se pot obține doar în mod ilegal și doar de la dealerii specializați. Odată ce îndepliniți toate condițiile de mai sus, va trebui să folosiți comanda /plantmarijuana [Tip] în locul în care doriți ca ghiveciul să fie poziționat. Țineți cont de faptul că în prezent, ghiveciul nu poate fi mutat din poziția sa originală. În fiecare interior se pot cultiva maxim trei plante, indiferent de soiul acestora. Așadar, puteți avea câte o plantă din fiecare soi, trei plante dintr-un soi, ori să le combinați. Decizia este a voastră! După ce ați plantat un soi de marijuana, veți putea accesa comanda /nearbyplants pentru a vedea o listă cu informații vitale despre toate plantele cultivate în apropierea voastră: ID, STATUS, TIP, APĂ, VÂRSTĂ. ID: ID-ul plantei preluat din baza de date. Necesar pentru majoritatea comenzilor ce presupun interacțiunea cu planta. STATUS: Moartă - planta s-a ofilit și nu mai poate fi folosită la nimic. Trebuie ștearsă folosind /removeplant [ID plantă] odată ce atinge nivelul de apă -2. În viață - planta este în viață, este predispusă creșterii și poate fi cultivată. Culeasă - planta a atins deja stadiul de maturitate și a fost culeasă. TIP: soiul plantei de cannabis - indica, ruberalis sau sativa. APĂ: nivelul de apă al plantei. Dacă planta atinge nivelul 0 de apă, aceasta moare. Dacă planta atinge un nivel ce depășește pragul admis de supraviețuire, aceasta se va îneca și va muri. Nivelul de apă va scădea periodic, așadar trebuie monitorizat pentru a asigura condițiile cele mai optime pentru dezvoltarea plantei. Nivelul de apă poate fi ridicat utilizând comanda /waterplant [ID plantă]. Veți avea nevoie de o sticlă de apă/nivel. Aceasta poate fi achiziționată din orice 24/7. Plantele ajunse la maturitate nu mai trebuie udate, iar plantele ofilite nu mai pot fi udate. VÂRSTĂ: stadiul de dezvoltare al plantei. baby: planta este în stadiul de creștere, necesită îngrijire și monitorizare. matură: planta a ajuns în stadiul de maturitate, iar roadele acesteia pot fi culese. Pentru a culege o plantă ajunsă la maturitate, trebuie să folosiți comanda /harvest [ID plantă]. Odată acționată comanda, veți primi înapoi în inventar ghiveciul folosit și, în funcție de condițiile în care planta se află și în care a ajuns la maturitate, aceasta va da un anumit număr de grame de marijuana. Aveți în vedere faptul că orice persoană care are acces la interior poate manipula plantele la fel cum puteți și dumneavoastră. TIPURI DE PLANTE CANNABIS INDICA: Necesită semințe de tip Amnesia Haze. Trebuie să reziste și să fie îngrijită timp de 10 ore pentru a ajunge la maturitate. Dacă este cultivată în condiții de maximă optimitate, de pe această plantă se pot culege până la 10 grame de marijuana. CANNABIS RUBERALIS Necesită semințe de tip Afghan Skunk. Trebuie să reziste și să fie îngrijită timp de 15 ore pentru a ajunge la maturitate. Dacă este cultivată în condiții de maximă optimitate, de pe această plantă se pot culege până la 15 grame de marijuana. CANNABIS SATIVA Necesită semințe de tip Yellow Lemon Haze. Trebuie să reziste și să fie îngrijită timp de 20 de ore pentru a ajunge la maturitate. Dacă este cultivată în condiții de maximă optimitate, de pe această plantă se pot culege până la 20 de grame de marijuana. COMENZI /plantmarijuana [Tip] - plantează un soi de marijuana. /nearbyplants - arată toate informațiile importante despre plantele aflate în vecinătatea jucătorului. /waterplant [ID plantă] - udă o plantă. /harvest [ID plantă] - culege roadele unei plante ajunse la maturitate. /removeplant [ID plantă] - șterge o plantă moartă a cărei nivel de apă este egal cu -2.
  4. SERVER SCRIPT UPDATE v1.0.6 PERIOADĂ: 22/SEP/2018 - 10/OCT/2018. ADĂUGĂRI / IMPLEMENTĂRI Adăugat job timer pentru Bus Driver și Sweeper. Adăugat timer anti-spam pentru comenzi. Adăugate comenzile /tickets și /mytickets pentru a vedea lista cu toate amenzile curente. (ID amendă, motiv, sumă și termenul limită de achitare) Adăugate denumiri stradale pentru Angel Pine, Angel Pine Interstate și Shady Creek. Adăugate texte informative generate în mod aleatoriu în chat la fiecare 5 minute. Implementate 23 animații speciale/custom: /mstance, /stance [3-5], /sit [8-10], /hbh, /salute, /hitch 3, /dab, /lean [2-3], /squat, /parkour [1-5], /lay [3-5], /playguitar. Adăugată comanda /crossarms ca alternativă pentru animația /wait. Adăugată comanda /hitch ca alternativă pentru animația /hailtaxi. De acum, jucătorii vor putea vedea în /stats numărul de ore necesare până la următorul nivel. Adăugat /me automat atunci când un jucător plătește biletul călătoriei de bus. Integrat un nou sistem de car radio. Adăugat job 'Sweeper'. (Credits pentru trasee @Louie) Adăugat vehiculul Journey în Jefferson dealership. Adăugată comanda /chatanim [0-1] de a activa/dezactiva animația de vorbit. Adăugat accesoriu vestimentar tip chitară. Adăugată vestă de protecție pentru Fire Department. Adăugată comanda /fdgarage [enter/exit] pentru a accesa garajul Fire Department. Adăugate peste 70 de stații radio noi. Adăugat vehiculul Camper în Jefferson dealership. Adăugate două animații noi pentru comanda /wave. Adăugat obiect dovleac și mască dovleac pentru evenimentul de Halloween. Adăugate 2 accesorii vestimentare tip cască FD. Chat-uri colorate pentru fiecare facțiune oficială. MODIFICĂRI / ÎNLOCUIRI De acum, amenzile trebuie plătite în interiorul primăriei folosind /payticket [ID]. Convertirea mapping-ului custom de pe server în script pentru a evita furturile/copierea și utilizarea ilegală de către alte persoane și pentru a reduce mărimea fișierelor. Modificată comanda /timestamp astfel încât luna curentă să fie afișată sub formă literară abreviată în loc de formă numerică. De acum, șoferii de bus vor fi anunțați în momentul în care un pasager nou se îmbarchează și, implicit, plătește biletul. Ora locală de pe server a fost sincronizată cu ora locală din viața reală. Timpul de așteptare la alimentarea cu combustibil a vehiculelor a fost redus semnificativ. Înlăturarea integrală a job-ului 'Pizza Delivery'. Înlăturarea completă a tuturor barierelor. Înlăturat efect audio pentru semnalizarea vehiculelor. Sistemul de rapoarte din joc a fost revizuit. Odată cu terminarea turei de Sweep sau Bus, vehiculul de job va fi respawnat și alimentat din oficiu. De acum, dacă porți mască sau bandană, în chat-ul IC va apărea 'Persoană necunoscută' în loc de numele caracterului tău. O mare parte din drogurile curente au fost redenumite. REZOLVĂRI DE BUG-URI Rezolvat bug prin care animațiile speciale (custom) nu erau oprite la apăsarea tastei 'Space'. Rezolvat bug prin care jucătorii puteau adresa o singură întrebare din panoul F2 per sesiune. Rezolvat bug prin care apelul la 911 nu era trimis dacă te aflai într-un interior. Rezolvat bug prin care conversația telefonică era întreruptă brusc după o anumită perioadă de timp. Rezolvat bug prin care jucătorii din alte facțiuni puteau acorda insigne altor jucători din alte facțiuni.
  5. Bună, Din dorința de a aduce un plus comunității și mediului în care facțiunile își desfășoară activitatea, am decis să deschidem grupul de Faction Management Public pentru a oferi șansa tuturor membrilor interesați să vină cu idei, propuneri și sugestii, cât și să participe în mod activ la discuțiile și dezbaterilor ce au loc în cadrul acestui grup. Nu trebuie să fiți în echipa administrativă pentru a face parte din acest grup. Nici nu trebuie să aveți experiență anterioară de pe alte comunități, deși aveți în vedere faptul că experiența anterioară vă aduce un avantaj superior. Atâta timp cât sunteți activi, vă implicați serios în toate activitățile întreprinse în cadrul grupului și aduceți un plus calitativ, nu veți avea nici o problemă în a vă alătura și a rămâne în cadrul acestui grup. Pentru a vă alătura grupului, trebuie să trimiteți un mesaj privat lui @benzema100 cu titlul 'Alăturare Faction Management Public' în care să vă exprimați dorința de alăturare, motivele care v-au făcut să luați o astfel de decizie, experiența anterioară, cât și planurile pe care le aveți odată înscris în grup. Nu există un model anume și nici o limită impusă, însă aplicația dumneavoastră poate fi respinsă în orice moment și sub orice motiv în situația în care se ajunge la concluzia că nu întâlniți profilul de candidat pe care noi îl urmărim prin intermediul acestui grup. Odată alăturați grupului, activitatea voastră va fi monitorizată și evaluată periodic pentru a determina eligibilitatea dumneavoastră la grup. De asemenea, veți primi acces la secțiunea privată a grupului accesibilă prin intermediul secțiunii 'Facțiuni'. Orice fel de întrebare, nelămurire sau problemă întâlnită poate fi adresată către Head of Factions @benzema100. Mulțumesc, Michael.
  6. LOS SANTOS POLICE DEPARTMENT HIRING SCHEDULE - OPEN Application submission: STARTING: 26/OCT/2018, AT: 12:00, UNTIL: 07/NOV/2018, AT: 20:00. Candidate stage: STARTING: 27/OCT/2018, AT: 12:00, UNTIL: 08/NOV/2018, AT: 20:00. Attending police academy: DATE: 02/NOI/2018, AT: 20:00, AND 09/NOI/2018, AT: 20:00. Departmental induction: DATE: 03/NOI/2018, AT: 14:00, AND 10/NOI/2018, AT: 14:00 Applications must be submitted on the Official Site of the Los Santos Police Department.
  7. In this topic you can suggest a forum award using the format provided below. Take into account that the forum award you're suggesting has to have specific and realistic criterias in order to be considered valid. Also, please make sure that the award you're suggesting hasn't been already suggested/doesn't already exist. You can view the complete list of awards here: https://forum.ls-rp.ro/index.php?/awards/ Los Santos Roleplay Administration has the right to refuse any suggestion if the award is considered as useless/unjustified. If you'd like to show your support for an already suggested award, please use the like button. Do not post supporting messages in this topic. Format: Award name: Obtaining criteria:
  8. Cum pot juca la cazino? În prezent, Cathay Casino este singurul cazino funcțional din Los Santos. Aici puteți juca BlackJack folosindu-vă de sistemul de jocuri de noroc. Locație Cathay Casino este amplasat pe Star Street, în vecinătatea cimitirului Los Santos. Am ajuns la cazino, acum ce fac? Intrați în interiorul acestuia. Pe holul de la intrare veți găsi un telefon public, un ATM care vă permite să sustrageți din contul bancar o sumă în valoare de până la $250,000 și, pe dreapta, casa. Mergeți la NPC-ul de la casă și accesați-l prin apăsarea tastei 'M' și click dreapta cu cursor-ul pe el. Se va deschide un meniu cu două opțiuni. (Notă: Personalul din cazino are acces și la funcția de 'Manage' care permite umplerea/golirea casei cu jetoane/bani.) Apăsați pe opțiunea 'Vorbește' pentru a deschide panoul cu funcțiile casei. În cadrul acestui panou, aveți două opțiuni: 'Cumpără' și 'Vinde'. Opțiunea 'Cumpără' vă permite să achiziționați jetoane în valoarea sumei pe care o introduceți, în timp ce opțiunea 'Vinde' vă permite să convertiți jetoanele câștigate/cumpărate înapoi în bani/să vă dați cash-out. Mi-am cumpărat jetoanele, ce trebuie să fac ca să joc? Odată ce v-ați achiziționat jetoanele, puteți merge la mesele din cazino pentru a juca BlackJack. În prezent, există patru mese cu diferite sume de joc acceptate: Între $500 și $1,000. Între $1,000 și $5,000. Între $5,000 și $10,000. Între $10,000 și $25,000. După ce v-ați ales masa la care doriți să jucați, accesați NPC-ul corespunzător mesei respective și urmați dialogul prezentat în panoul 'Controale' din dreapta jos. Odată ce ați pornit o rundă de joc, veți fi întâmpinați de următoarele opțiuni: Hit, Stai și Dublează. Hit - solicitați dealer-ului să vă acorde încă o carte de joc. Stai - vă opriți din acumularea punctelor și lăsați dealer-ul să își înceapă propria mână de joc. Dublează - solicitați dealer-ului să vă acorde încă o carte de joc, dublând în același timp suma pariată la început. Aveți în vedere faptul că această opțiune este valabilă doar dacă aveți jetoane suficiente. Pentru a vedea câte jetoane aveți, folosiți comanda /mychips. În funcție de cum jucați, puteți oricând să vă mutați la alte mese disponibile deoarece jetoanele sunt universal valabile în interiorul cazino-ului. Țineți cont de faptul că odată ce ați pierdut o anumită sumă de bani, aceasta nu mai poate fi recuperată, așadar, jucați responsabil. La fel, puteți oricând să ieșiti de la masă ca să vă cumpărați jetoane noi și puteți oricând să plecați cu tot cu jetoane, fără a vă converti banii/a vă da cash-out. Jetoanele vor rămâne salvate chiar și atunci când ieșiti din joc și sunt în continuare valabile în Cathay Casino. Aveți în vedere însă că jetoanele nu se pot vinde/transfera altor jucători. Spor la joc!
  9. Sprijină Comunitatea Los Santos Roleplay România reprezintă un proiect care a luat naștere din dorința de a dezvolta nivelul de roleplay românesc existent pe Multi Theft Auto. Ne dorim să ajungem la standardele marilor comunități de roleplay de pe San Andreas Multiplayer (SAMP). Ca orice comunitate existentă, Los Santos Roleplay România suportă lunar şi periodic o serie de costuri necesare pentru a funcționa. Aceste costuri sunt legate în principal de menținerea activă și îmbunătățirea constantă a server-ului și a forum-urilor existente, cât și a celorlalte servicii puse la dispoziția jucătorilor în mod gratuit. Până în luna septembrie 2018, comunitatea Los Santos Roleplay România s-a întreținut singură financiar. Din păcate, acest lucru nu mai este posibil din considerente pe care noi, echipa Los Santos Roleplay România, nu le putem controla. Tocmai de aceea, apelăm la voi, cei dornici să ajute la creșterea frumoasă a acestui proiect. La voi cei care vedeți potențial în ceea ce încercăm să facem și care vă doriți același lucru pe care ni-l dorim și noi. Unde ajunge donația mea? Obiectivul 1: Plata lunară pentru host server, forum și site. De cât mai avem nevoie pentru a completa acest obiectiv? 5 euro. Cum pot să donez? În prezent, acceptăm donații doar prin PayPal. PayPal este serviciul prin care ni se poate facilita plata facturilor. Pe viitor, intenționăm să integrăm și alte metode de efectuare a donațiilor. Apasă pe butonul de mai jos pentru a accesa (într-o fereastră nouă) pagina unde poți dona folosind serviciul PayPal. Înainte de a continua, te rugăm să citești cu mare atenție mai jos termenii și condițiile ce țin de efectuarea unei donații către comunitatea noastră. Asigură-te că ești de acord în totalitate cu toate prevederile menționate în termenii și condițiile noastre înainte de a dona. Pași de urmat pentru a dona cu succes: Apasă pe butonul de mai sus pentru a accesa (într-o fereastră nouă) pagina unde poți dona folosind serviciul PayPal. Introdu suma pe care dorești să o donezi comunității noastre. Ia legătura cu Michael printr-un mesaj privat pe forum intitulat '[DONAȚIE - SUMĂ] Adresă PayPal folosită' pentru a confirma donația. Completează mesajul cu modelul regăsit mai jos. Termeni și condiții pentru efectuarea unei donații Pentru a efectua o donație, trebuie să fii de acord cu toate prevederile din cadrul acestor termeni și condiții, inclusiv cu această prevedere. Prin donator, se înțelege persoana care intenționează să efectueze sau a efectuat deja o donație către comunitatea Los Santos Roleplay România. Prin Administrația Los Santos Roleplay România, se înțelege echipa administrativă a comunității Los Santos Roleplay România compusă din Administratori. Management-ul comunității Los Santos Roleplay România poate aduce excepții de la aceste prevederi acolo unde și atunci când consideră necesar. Acești termeni și condiții pot fi modificați în orice moment fără a vă anunța în prealabil. Toate donațiile făcute către comunitatea Los Santos Roleplay România se fac pe răspunderea persoanei care decide să efectueze o donație către comunitatea Red County Roleplay România. Los Santos Roleplay România nu returnează suma donată și nici nu este obligată să returneze suma donată. Ca și politică de bun-simț, comunitatea Los Santos Roleplay România returnează donatorului suma donată dacă acesta solicită acest lucru în maxim 24h de la efectuarea donației și numai dacă donatorul nu a utilizat deja diversele beneficii acordate în semn de recunoștință. Pentru a primi o rambursare, trimite un mesaj privat către Michael intitulat '[RAMBURSARE DONAȚIE] Adresă PayPal folosită'. Completează mesajul cu modelul de rambursare ce poate fi găsit mai jos în secțiunea de modele. Nu folosiți alte metode de recuperare a sumei donate decât metoda menționată mai sus. În caz contrar, veți fi restricționat permanent de pe tot ceea ce înseamnă comunitatea Los Santos Roleplay România, fără posibilitatea de a mai reveni, juca și face parte vreodată din această comunitate. Donatorul înțelege și este de acord cu faptul că termenul de rambursare a donației efectuate este, în general, de 24h până la 72h, însă acesta poate depăși 72h. Donatorul înțelege și este de acord cu faptul că, în unele cazuri, rambursarea donației efectuate se poate face în tranșe, în funcție de disponibilitatea pe care comunitatea Los Santos Roleplay România o are. Donatorul înțelege și este de acord cu faptul că rambursarea donației efectuate poate fi amânată sau chiar refuzată de către comunitatea Los Santos Roleplay România în situațiile de forță majoră în care comunitatea Red County Roleplay România nu dispune de fonduri suficiente. Efectuarea unei donații nu reprezintă un criteriu obligatoriu pentru a face parte și de a juca pe comunitatea Los Santos Roleplay România. Comunitatea Los Santos Roleplay România nu impune jucătorilor donaţii în schimbul bunurilor sau facilităţilor menţionate mai jos şi nici nu impune donaţii pentru alăturarea în cadrul comunităţii. Statutul de donator este valabil 30 de zile de la efectuarea donației. Bunurile și facilitățile nefolosite în această perioadă vor rămâne inactive în contul/pe caracterul jucătorului până la reînnoirea statutului de donator. Reînnoirea statutului de donator se efectuează prin realizarea unei noi donații echivalente cu unul dintre pachetele menționate mai jos. Excepție de la această prevedere o fac punctele de donator (vPoints), vehiculele și bunurile și facilitățile recompensate în regim 'OFF-SINGLE', care pot fi utilizate în continuare de jucător și care nu se subscriu în perioada de valabilitate de 30 de zile, fiind permanente. Donatorul se obligă să utilizeze bunurile și facilitățile recompensate conform regulilor și regulamentelor comunității Los Santos Roleplay România. În caz contrar, bunurile și facilitățile primite drept recompensă vor fi înlăturate de către un Administrator. Rambursarea bunurilor și facilităților recompensate pierdute se face doar în urma unei erori din partea echipei administrative Los Santos Roleplay România sau a unei probleme tehnice ce ține de partea de script a server-ului de Multi Theft Auto. Situațiile în care bunurile și facilitățile recompensate sunt înlăturate de către un Administrator sau sunt pierdute de către donator ca urmare a utilizării necorespunzătoare nu vor beneficia de rambursare. Rambursarea bunurilor și facilităților recompensate pierdute se face doar prin intermediul cererilor de înapoiere. Rambursarea bunurilor și facilităților recompensate pierdute ca urmare a unei situații de forță (exemplu: wipe la server), vor fi efectuate, însă doar în urma prezentării unor dovezi clare și concludente care să ateste deținerea respectivelor bunuri și facilități recompensate. Vehiculele șterse în urma inactivității nu vor fi rambursate. Administrația Los Santos Roleplay România își rezervă dreptul de a înlătura parțial sau total, temporar sau permanent, cu sau fără înștiințare prealabilă, bunurile și facilitățile acordate sub formă de recompensă donatorilor dacă aceasta consideră că utilizarea lor a fost realizată în mod abuziv de către donator. Donaţiile nu trebuie văzute ca un mod de a obţinute bunuri sau facilităţi pe server, ci ca un mod de a oferi o mână de ajutor în acoperirea costurilor necesare menţinerii comunităţii active şi de a ajuta la extinderea comunităţii pe toate planurile. Donatorii își exprimă consimțământul referitor la faptul că donația efectuată nu are ca scop obținerea de bunuri și facilități pe comunitatea Los Santos Roleplay România, ci are ca scop ajutarea comunității Red County Roleplay România să se întrețină din punct de vedere financiar și să se dezvolte pe toate planurile posibile. Donatorii își exprimă consimțământul referitor la faptul că bunurile și facilitățile acordate în urma efectuării unei donații sunt oferite de către comunitatea Los Santos Roleplay România sub formă de recunoștință și își exprimă consimțământul referitor la faptul că înțeleg această prevedere și că nu au nici o așteptare din partea comunității Los Santos Roleplay România pentru a fi recompensați. Sunteți de acord și înțelegeți faptul că statutul de donator nu vă acordă tratament special din partea Administrației Los Santos Roleplay România și nici nu vă exclude, parțial sau total, temporar sau permanent, de la respectarea regulilor și regulamentelor ce guvernează această comunitate. Aici intră și sancțiune administrative. Bunurile și facilitățile recompensate nu se pot transfera de pe un caracter pe altul. Excepție de la această prevedere o fac bunurile și facilitățile acordate la nivel de cont (exemplu: vPoints) care oricum nu necesită transferul pentru a fi utilizate, cât și vehiculele de donator atunci când donatorul dorește să își folosească facilitatea de transfer al vehiculului de donator. Orice problemă sau nelămurire referitoare la efectuarea unei donații și la conținutul acestui documente pot fi adresate Administrației Los Santos Roleplay România. Ce pot primi drept recunoștință? Off-Single Aceste bunuri și facilități recompensate sunt permanente și nu expiră după o perioadă anume de timp. Schimbare de nume - 1 euro/per schimbare. Schimbare nume pe forum - 1 euro/per schimbare. Număr de telefon personalizat - 2 euro/per număr. Schimbare de nume și scoatere CK - 3 euro/per schimbare și scoatere. Transferul unui vehicul de donator de pe un caracter pe altul - 5 euro/per transfer. Transfer de bunuri până în $75,000 - 5 euro/per transfer. Aici nu intră vehiculele de donator. Transfer de bunuri până în $150,000 - 8 euro/per transfer. Aici nu intră vehiculele de donator. Vehicul BF-Injection - 5 euro/per vehicul. Vehicul Banshee/Patriot - 8 euro/per vehicul. Vehicul SandKing - 10 euro/per vehicul. Vehicul Turismo/Maverick - 12 euro/per vehicul. Vehicul Infernus - 15 euro/per vehicul. vPoints vPoints sunt punctele de recunoștință pe care comunitatea Los Santos Roleplay România vi le poate oferi în urma efectuării unei donații. Fiecare vPoint se acordă la nivel de cont, aşadar poate fi folosit pe toate caracterele deţinute, nu neapărat pe cel de pe care s-a solicitat preluarea donaţiei. Punctele de donator vPoints sunt considerate Off-Single. Cele mai comune valori de referință: 1 vPoint echivalează cu 0,5€. 5 vPoints echivalează cu 2,5€. 10 vPoints echivalează cu 5€. 15 vPoints echivalează cu 7,5€. 20 vPoints echivalează cu 10€. 25 vPoints echivalează cu 12,5€. 30 vPoints echivalează cu 15€. Pe ce pot folosi vPoints? Blocarea anunțurilor din joc pe o perioadă de 7 zile - 1 vPoint Număr de telefon personalizat - 2 vPoints. Blocarea mesajelor private din joc pe o perioadă de 7 zile - 2 vPoints. Blocarea știrilor SANews pe o perioadă de 14 zile - 2 vPoints. Username de donator colorat în joc pe o perioadă de 14 zile - 2 vPoints. Reduceri de 20% în orice magazin pe o perioadă de 7 zile - 2 vPoints. Apeluri și mesaje SMS gratuite pe o perioadă de 28 de zile - 3 vPoints. Anularea taxelor de spitalizare pe o perioadă de 14 zile - 4 vPoints. Adăugarea unui slot nou de vehicul - 20 vPoints. Nu se poate transfera pe alt caracter. Donator Level 1 (5€/lună) Ce pot primi drept recunoștință? 10 vPoints bonus. Acces la grupul de donator pe forum și Discord. Acces la camera donatorilor pe Discord. Acces la comanda /quitjob fără a aștepta patru ore. 1x schimbare nume de forum, 1x schimbare nume în joc și scoatere CK. 1x schimbare vârstă caracter, 1x schimbare sex caracter. Abilitatea de a schimba stilul de mers și o singură dată stilul de luptă. Donator Level 2 (10€/lună) Ce pot primi drept recunoștință? 20 vPoints bonus. Acces la grupul de donator pe forum și Discord. Premiu special 'Philantropist' pe forum. Acces la camera donatorilor pe Discord. Posibilitatea de a crea o cameră privată pe Discord. Acces la comanda /quitjob fără a aștepta patru ore. 2x schimbare nume forum, 2x schimbare nume în joc și scoatere CK. 2x schimbare vârstă caracter, 2x schimbare sex caracter. Abilitatea de a schimba stilul de mers și de două ori stilul de luptă. 1x slot vehicul gratuit. Abilitatea de a adăuga un NPC adițional în interiorul proprietății tale. Abilitatea de a adăuga o textură custom pentru skin disponibilă în Kevin Clone's. Abilitatea de a transfera bunuri o singură dată până în valoarea de $75,000. Aici nu intră vehiculele de donator. Donator Level 3 (15€/lună) Ce pot primi drept recunoștință? 30 vPoints bonus. Acces la grupul de donator pe forum și Discord. Premiu special 'Philantropist' pe forum. Acces la camera donatorilor pe Discord. Posibilitatea de a crea o cameră privată pe Discord. Adăugarea în joc a unei stații radio la alegere. Acces la comanda /quitjob fără a aștepta patru ore. 2x schimbare nume forum, 3x schimbare nume în joc și scoatere CK. 2x schimbare vârstă caracter, 3x schimbare sex caracter. Abilitatea de a schimba stilul de mers și de trei ori stilul de luptă. 2x slot vehicul gratuit. Abilitatea de a adăuga două NPC-uri adiționale în interiorul proprietății tale. Abilitatea de a adăuga o textură custom pentru skin disponibilă fie în Kevin Clone's, fie în mod privat. Abilitatea de a transfera bunuri o singură dată până în valoarea de $75,000. Aici nu intră vehiculele de donator. Abilitatea de a transfera bunuri o singură dată până în valoarea de $150,000. Aici nu intră vehiculele de donator. Ce fac după ce am efectuat o donație? După ce ai efectuat o donație, trebuie să iei legătura cu Michael printr-un mesaj privat pe forum intitulat '[DONAȚIE - SUMĂ] Adresă PayPal folosită' pentru a confirma donația. Completează mesajul privat folosind modelul de confirmare de mai jos. Exemplu de titlu pentru mesajul privat: [DONAȚIE - 5€] office@ls-rp.ro Model de confirmare a donației Selectează întreg modelul de mai jos, după care inserează codul (CTRL+V) în mesajul privat. Solicitarea confirmării donației Informații personale Nume cont în joc: Caracterul pe care se dorește acordarea beneficiilor: Adresa de PayPal folosită pentru efectuarea donației: Informații despre donație Data și ora la care s-a efectuat donația: Suma donată: Beneficiu dorit: Declarații Eu, NUME CONT, declar pe proprie răspundere faptul că am citit, înțeles și că sunt de acord cu termenii și condițiile pentru efectuarea unei donații. Totodată, declar pe proprie răspundere faptul că donația efectuată a fost realizată cu bună știință, din surse monetare asupra căror am drept de utilizare. Toate datele completate în cadrul acestui formular sunt de actualitate și veridice. Model de rambursare a donației Pentru a beneficia de rambursarea donației, trebuie să iei legătura cu Michael printr-un mesaj privat pe forum intitulat '[RAMBURSARE DONAȚIE] Adresă PayPal folosită' pentru a solicita rambursarea donației. Completează mesajul privat folosind modelul de confirmare de mai jos. Exemplu de titlu pentru mesajul privat: [RAMBURSARE DONAȚIE] office@ls-rp.ro Selectează întreg modelul de mai jos, după care inserează codul (CTRL+V) în mesajul privat. Solicitarea rambursării donației Informații personale Nume cont în joc: Caracterul pe care se dorește acordarea beneficiilor: Adresa de PayPal folosită pentru efectuarea donației: Informații despre donație Data și ora la care s-a efectuat donația: Suma donată: Beneficii primite: Declarații Eu, NUME CONT, declar pe proprie răspundere faptul că am citit, înțeles și că sunt de acord cu termenii și condițiile pentru efectuarea și rambursarea unei donații. Nu am utilizat bunurile și facilitățile acordate drept recompensă în urma efectuării donației și nu am depășit termenul de 24h în care am putut solicita rambursarea donației mele. Totodată, declar pe proprie răspundere faptul că donația efectuată a fost realizată cu bună știință, din surse monetare asupra căror am avut drept de utilizare. Toate datele completate în cadrul acestui formular sunt de actualitate și veridice.
  10. INFORMATION ABOUT SUGGESTIONS Before creating a topic, please make sure you read and follow our posting guidelines: The title of your topic must follow this format: '[TYPE] Suggestion name', where [TYPE] = FORUM/SERVER. Example: '[SERVER] Adding a Pizza Delivery job' or '[FORUM] Changing the banner'. Make sure the suggestion you're about to make hasn't been already proposed and discussed. If you'd like to post multiple suggestions, please make sure you're creating a different topic for each one of them. This helps keep the section organized. Avoid making vague posts such as 'PRO', '+/-1', '(Dis)Agree' without giving any further explanation about your decision to (not) support the suggestion. This kind of posts will receive punishments according to the forum rules. POSTING FORMAT In-game account name: Title of the suggestion: Suggestion description: What advantages would this suggestion have?: Are there any disadvantages?: Images/videos (optional):
  11. INFORMATIONS REGARDING ADMINISTRATIVE APPEALS You can file an administrative appeal in this section in the event that a staff member has issued you a sanction that you consider to be unfounded and, therefore, you consider that your actions were not breaking any of the rules and regulations that govern this community that could have made you eligible for administrative sanction. Before making an administrative appeal, take your time and resume the sequence of events in order to make sure you have not directly or indirectly infringed the rules and regulations. Try contacting the administrator who gave you the sanction if you have any doubts, and if you have failed to reach a favorable denominator with him, you can file an administrative appeal. When making an administrative appeal, please be aware of the following: If you feel that the response to an administrative appeal is unfavorable and you still consider that the administrator was wrong when he sanctioned you, you can make a complaint against him by accessing this link. When you decide to file an administrative appeal, please make sure you are following everything listed down below: Do not contact staff members in order to ask or request them to handle or respond to your appeal faster. All the evidence attached inside the report must be yours and must belong to you. All the evidence must be attached in their original form and must not be, by any means, modified or altered in any way. Make sure your evidence is easily accesible and does not require access to services that require you to create an account or download certain programs/the evidence. Use known and secure platforms (such as YouTube and imgur.com) to upload your evidence. Use direct links when posting evidence and do not use media insertion tags. In case you would like to appeal a Character Kill, please file the appeal in the 'Character Kills' sub-section. ADMINISTRATIVE APPEAL FORMAT The appeal's title must be in the following format: [Sanction given] Your full character name or [Sanction given] Forum name. Example: [Admin-Jail] John Doe or [Forum Warn] Joe. ADMINISTRATIVE APPEAL Your in-game name: Your game account name: The staff member who sanctioned you: The staff member's rank: Sanction type (ajail/ban/warn etc.): Reason: Duration: Date and time of the incident: Incident explanation: Evidence (direct link): Witness(es):
  12. INFORMATIONS REGARDING STAFF REPORTING In the event that you decide to report a staff member's misconduct, please send a private message to Michael following the guidelines and the format as described down below. REPORT GUIDELINES AND FORMAT The report's title must be in the following format: [Staff Report] Staff member's forum name. Example: [Staff Report] Michael. STAFF REPORT Your in-game name: Staff member's in-game name: Staff member's forum name: Where was the rule broken? (server/forum/etc.): Broken rule: Date and time of the incident: Incident explanation: Evidence (direct link): Witness(es):
  13. INFORMATIONS REGARDING PLAYER REPORTS You can file a player report in this section in the event that you've been involved in an incident where another player's actions has led to him breaking, consciously, the rules and regulations that govern this community. Take into account that a report should not represent the primary action you take when/after dealing with such an incident and that it is recommended that you first attempt to address the issues that have arisen with the player before proceeding to file a player report. In the event that you cannot clarify the situation with the player, or if you consider that approaching the player you wish to report would only lead to the escaladation and complication of the situation, feel free to file a player report. You have the obligation, however, to inform the player you plan to report that you intend to file a player report against him in order to give him the chance to defend himself. In the event that the player cannot be noticed (e.g. is not online anymore/their private messages are turned off/blocked), you can request assistance from an available in-game administrator or you can wait until the administrator which handles the report informs the player you're reporting. It is heavily recommended that you attempt to inform the player by yourself as it will speed up the report handling process. This section does not represent a place where a player's capacity or abilities should be questioned, nor does it represent a place where unfounded assumptions are to be made based on the incident's events. In the event that you have solid proof and your experience has been affected in a negative way, the administration team will investigate and solve your report. When filling a player report, you must meet the following criterias: Do not file a report if the incident took place over seven days ago. Do not contact staff members in order to ask or request them to handle or respond to your report faster. All the evidence attached inside the report must be yours and must belong to you. All the evidence must be attached in their original form and must not be, by any means, modified or altered in any way. Make sure your evidence is easily accesible and does not require access to services that require you to create an account or download certain programs/the evidence. Use known and secure platforms (such as YouTube and imgur.com) to upload your evidence. Use direct links when posting evidence and do not use image insertion tags. REPORTING LSPD'S MEMBERS In the event that you decide to file a player report against a faction member of the Los Santos Police Department based on In-Character events, or events that are in conflict with the internal rules and regulations of the faction, you will have to address a complaint towards the faction's leader. For more information about reporting faction members of the Los Santos Police Department, please follow this link. You can only file a player complaint in this section if the faction member broke the rules and regulations of the community. REPORTING FACTIONS In the event that you decide to file a complaint against a faction, you must address it towards the Head of Factions. For more information about this, please follow this link. REPORT FORMAT The report's title must be in the following format: [Broken Rule] Reported player's name Example: [Deathmatch] John Doe or [Off Topic] Joe. PLAYER REPORT Your in-game name: Reported player(s) name(s): Where was the rule broken? (server/forum/etc.): Broken rule: Date and time of the incident: Incident explanation: Evidence (direct link): Witness(es):
×
×
  • Create New...