Sari la conținut

Michael

Administrators
  • Postări

    275
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    13

Orice postat de Michael

  1. Versiunea 1.6 a fost lansată recent! Mulțumim tuturor celor care au participat în mod activ la testarea versiunii 1.6-beta! Nu uitați faptul că puteți semnala probleme tehnice și nereguli în orice moment utilizând categoriile specifice din comunitate. Vă așteptăm cu drag să faceți tranziția dinspre versiunea anterioară 1.5.9 spre noua versiune oficială 1.6 pentru a rămâne la curent cu toate modificările de actualitate. Puteți descărca cea mai recentă versiune a platformei de pe pagina principală. Detalii suplimentare privind noua versiune 1.6 pot fi parcurse în cadrul anunțului oficial destinat segmentului internațional. Versiunea 1.6 este incompatibilă cu versiunile anterioare! Acest lucru înseamnă că nu veți putea accesa servere de joc care încă folosesc versiunea 1.5.9. Totuși, este important să cunoașteți faptul că puteți avea două versiuni de MTA instalate simultan (versiunea anterioară 1.5.9 și versiunea nouă 1.6), fiecare versiune instalată într-un folder diferit! În acest fel, puteți comuta cu ușurință în orice moment între versiuni fără să fie necesară o reinstalare sau modificare a fișierelor. Observație importantă pentru utilizatorii de Windows 7/Windows 8.x Dacă utilizați Windows 7 sau 8.x, vă recomandăm să vă actualizați sistemul de operare pe Windows 10 sau 11 cât mai curând posibil. Windows 7 și 8.x nu mai sunt sprijinite în mod oficial de către Microsoft (începând cu ianuarie 2020, respectiv ianuarie 2023) și nici de către majoritatea programelor (inclusiv Google Chrome și Steam), ceea ce înseamnă că utilizați un sistem nesigur. Multi Theft Auto va înceta, pe viitor, să sprijine Windows 7 și 8.x. CEF nu mai este actualizat pentru versiunile de Windows 7 și 8.x de MTA. Acest lucru se datorează faptului că CEF nu mai sprijină aceste versiuni de WIndows. Acest fapt pune în pericol securitatea, motiv pentru care insistăm să vă actualizați sistemul de operare la Windows 10+ și MTA la 1.6+. În prezent oferim două versiuni de client pentru MTA, una pentru Windows 10+ și una pentru Windows 7/8.x, ambele fiind accesibile pentru descărcare de pe pagina principală. Părți din cadrul acestei postări au fost preluate, traduse și adaptate din cadrul anunțului oficial pentru segmentul internațional. Toate meritele pentru aceste părți revin autorilor de drept.
  2. Salutări tuturor! Recent a fost lansată versiunea 1.6 (beta) pentru platforma Multi Theft Auto! Aceasta aduce schimbări substanțiale, unele incompatibile cu versiunile anterioare, motiv pentru care a fost luată decizia de a lansa noua versiune într-un stadiu beta. Vă invităm să luați parte la demersurile de testare a noii versiuni pentru a accelera această perioadă beta (estimată să dureze până în jurul lunii mai-iunie dacă toate condițiile necesare sunt întrunite). Cum puteți ajuta? Cel mai simplu și eficient mod este conectarea pe unul dintre serverele publice deschise provizoriu de către echipa MTA cu scopul de a facilita testarea noilor funcționalități. Puteți descărca și instala cea mai recentă versiune de MTA aici: https://nightly.multitheftauto.com/?mtasa-1.6-latest Puteți găsi detaliile de conectare pentru fiecare server în parte aici: MTA 1.6 Official Beta Server #1 Europe - IP: 57.129.0.210:22003 MTA 1.6 Official Beta Server #2 America - IP: 51.222.139.212:22003 Puteți avea două versiuni de MTA instalate simultan (versiunea anterioară 1.5.9 și versiunea nouă 1.6-beta), fiecare versiune instalată într-un folder diferit! În acest fel, puteți comuta cu ușurință în orice moment între versiuni fără să fie necesară o reinstalare sau modificare a fișierelor. Puteți citi mai multe în acest anunț: https://forum.multitheftauto.com/topic/140285-multi-theft-auto-san-andreas-16-is-ready-for-testing/ Distracție plăcută!
  3. Actualizare privind comunitatea - August 2023 Cuvânt înainte Salutare tuturor În actualizarea privind comunitatea din octombrie 2022 am precizat faptul că ne vom aloca un timp pentru a stabili o direcție convenabilă spre care să ne concentrăm eforturile comunitare. Prin intermediul acestei postări, ne dorim să oferim informații de actualitate cu privire la deciziile luate și schimbările ce vor avea loc în perioada următoare. Versiune pe scurt Aceasta este o versiune pe scurt a celor prezentate mai jos, un rezumat pentru cei pe fugă despre punctele importante discutate în această actualizare. Vă recomandăm tuturor să vă luați timp și să parcurgeți întreg materialul pentru a înțelege mai bine cele prezentate în acest rezumat! în vara anului trecut, cu precădere din nostalgie, am decis să încercăm o redeschidere pe platforma MTA (vezi aici anunțul inițial, așteptările și abordarea); din păcate, nu am reușit să stârnim interesul jucătorilor decât pentru o perioadă foarte scurtă de timp, motiv pentru care am luat o pauză în comunitate pentru a găsi o direcție potrivită (vezi aici anunțul); avem în vedere repunerea în funcțiune a server-ului de joc în perioada următoare - noua adresă de conectare va fi comunicată ulterior; toate celelalte platforme vor rămâne operaționale în forma lor curentă, cu excepția serviciilor de TS3 care vor rămâne provizoriu indisponibile; în ciuda acestei perioade de pauză, codul sursă și platformele comunității au fost întreținute și actualizate în mod continuu; vom adopta o abordare relaxată cu privire la dezvoltarea și funcționarea comunității, bazată pe atingerea unor obiective tehnice în detrimentul celor de popularitate; vom continua să lucrăm la demersul Inițiativa Școala Roleplay, având în vedere o reducere a timpilor de așteptare între fiecare episod; ne propunem să începem demersuri pentru realizarea unui gamemode nou (în sfera de roleplay) și luăm în considerare oferirea unei versiuni de bază open-source pentru cei interesați; mai multe detalii cu privire la acest gamemode vor fi furnizate pe parcurs, separat, odată ce demersul capătă mai mult contur - totuși vom detalia ideile preliminare și în această actualizare. Despre noua direcție a comunității Timp de mulți ani la rând am încercat să oferim un mediu propice și modern tuturor pasionaților de roleplay din comunitatea românească care au înțeles avantajele pe care o platformă precum Multi Theft Auto le poate oferi din punct de vedere tehnic în comparație cu alte platforme asemănătoare, cu precădere SA-MP. Poți vedea aici o comparație tehnică între cele două platforme, dar și o listă cu explicații asupra celor mai comune mituri despre MTA. Lumea evoluează și tendințele sunt mereu în continuă schimbare, iar trecerea timpului a dovedit faptul că, la un moment dat, chiar și cele mai bune lucruri ating un anumit apogeu și ajung la final. Se înțelege de la sine faptul că GTA: San Andreas este deja un joc clasic (nu mai este mult până când va serba 20 de ani!), iar apogeul erei de text-based hard-roleplay a trecut de mult timp. Noile tehnologii și sisteme din industria de gaming au făcut ca cei mai mulți jucători să fie concentrați pe noile jocuri (în speță, GTA V, dar nu numai) cu care intră în prim-contact sau către care decid să migreze definitiv din diverse rațiuni. Făcând abstracție de cei limitați de specificații tehnice, jucătorii care sunt încă prezenți în sfera de roleplay SA-MP/MTA sunt, în majoritate, cei care: simt o anumită nostalgie față de vremurile când toată acțiunea se concentra pe aceste două platforme și toată lumea era concentrată într-un singur loc; au acordat o șansă platformelor de multiplayer de pe GTA V, dar au concluzionat că atmosfera nu este aceeași; găsesc în continuare plus-valoare la nivelul comunităților de SA-MP/MTA, în contrast cu experiențele din sfera națională și internațională de GTA V. Indiferent de raționamentele jucătorilor, popularitatea în rândul comunităților de roleplay a scăzut, acestea fiind nevoite, în consecință, să se adapteze pentru a rămâne relevante într-un context care a devenit din ce în ce mai dinamic. Deoarece nevoia de adaptare a ajuns și la noi, am decis că cea mai bună opțiune pentru continuarea comunității este o abordare mult mai relaxată, bazată pe obiective de ordin tehnic în detrimentul celor de popularitate după care ne-am măsurat până nu demult succesul și progresul. De-a lungul anilor am pus foarte mult accent, ca orice comunitate obișnuită, pe modalități de a atrage jucători și de a forma un cadru numeros în rândul pasionaților de roleplay. În acești ani, cu fiecare încercare, ne-am propus diverse obiective legate de numărul de jucători în baza cărora am măsurat prosperitatea proiectului. De acum încolo, succesul proiectului va fi măsurat în baza altor indicatori, iar majoritatea resurselor vor fi îndreptate spre atingerea respectivilor indicatori. Aceasta va fi noua direcție a comunității, prin care vom încerca să ne concentrăm eforturile înspre partea tehnică și inovativă din comunitate. Această direcție se potrivește cel mai bine cu timpul liber pe care îl putem aloca proiectului, dar și cu interesele noastre pe mai departe. Cum am specificat și în trecut cu privire la subiectul mutării înspre GTA V, dată fiind situația noastră și efortul pe care o astfel de mutare îl implică, pentru noi nu este ceva realizabil în perioada ce urmează, așadar ne dorim să ne axăm pe ceva ce ne face plăcere și stăpânim suficient de bine încât să putem avea un impact notabil, chiar dacă acest impact este unul mai restrâns față de spațiul comunitar din jurul GTA V. Acest lucru nu înseamnă că perspectiva unui server de GTA V este exclusă în vreun fel din calcul, fie în regim propriu, fie sub formă de colaborare. Pentru a facilita aceste schimbări de direcție, vom avea în vederea luarea următoarelor măsuri: repunerea în funcțiune server-ul de joc - suntem interesați să oferim în continuare un mediu de roleplay propice pentru toți cei dornici și luăm în calcul ca, pe viitor, acest server sau un server conex să găzduiască un mediu de teste pentru ceea ce ne propunem să întreprindem în comunitate de acum înainte - nu avem încă o dată stabilită în acest sens. începerea demersurilor pentru realizarea unui mod de joc propriu - în principiu, vom încerca să păstrăm specificul de roleplay, însă ne dorim să realizăm ceva de la zero, într-un ritm propriu și un orizont de timp propice noii abordări din comunitate; detalii suplimentare pot fi citite în următoarea secțiune, unde vom intra în detaliu asupra ideilor preliminare ale proiectului. În ceea ce privește Inițiativa Școala Roleplay, ne propunem să ducem acest demers la bun sfârșit, prin revizuirea materialelor încărcate până în prezent și conceperea celor planificate anterior. Suntem de părere că, prin intermediul acestor ghiduri, există plus-valoare ce poate fi adusă în sfera de roleplay și intenționăm să împărtășim cunoștințele noastre cu toți cei interesați. Un nou gamemode Luăm în considerare conceperea unui gamemode de la zero, prin intermediul căruia să adresăm nevoile și dorințele din prezent ale pasionaților de roleplay. Care este motivul pentru un nou gamemode? Încă de la bun început, când am deschis pentru prima dată comunitatea, ne-am concentrat asupra experienței de joc și a modului prin care putem aduce inovație la nivelul unui gamemode ajuns de mult timp la maturitate. Suntem de părere că există în continuare oportunități și sisteme care nu au fost încă explorate (în totalitate) și care merită implementate într-un cadru modern și ușor de dezvoltat. Am optat pentru această abordare deoarece, în ciuda multitudinii de sisteme și funcționalități prezente în moduri de joc precum Owl/vG și în ciuda modernizărilor aduse acestora, arhitectura lor este una învechită și care prezintă multe provocări de ordin tehnic. Dezvoltarea pe un gamemode precum Owl/vG este posibilă și poate fi facilă cu experiența necesară, însă eforturile necesare pentru a asigura diversele aspecte (buna funcționare, compatibilitatea între sistemele existente, evitarea unui cod de tip spaghetti ș.a.m.d.) crește exponențial cu fiecare nouă modificare adusă acestuia. Un lucru important de avut în vedere este faptul că un gamemode precum Owl nu este altceva decât o iterație îmbunătățită a numeroaselor gamemode-uri anterioare, toate având ca punct de plecare vG, adică un gamemode realizat în decursul anilor ~2009 - 2012, așadar acum mai bine de un deceniu. Arhitectura și modul de relaționare în baza căruia a fost construit acest gamemode, fundația propriu-zisă, este concepută pentru a acomoda nevoile din perioada anterior menționată, când lucrurile erau mai simple din foarte multe puncte de vedere. Acest lucru nu înseamnă că Owl sau orice altă versiune de gamemode bazată pe vG este o opțiune nepotrivită pentru un server de roleplay în zilele noastre, ci doar că ne este mult mai rentabil să pornim de la ceva nou, propriu și structurat conform nevoilor noastre pentru atingerea noilor obiective pe care ni le propunem. Ce sisteme va conține și cum va fi structurat? Ne dorim să realizăm un gamemode structurat în așa fel încât să permită un anumit nivel de flexibilitate din punct de vedere tehnic. Vom detalia aceste aspecte pe viitor. Vom acoperi cele mai comune și indispensabile sisteme deja consacrate într-un mediu de roleplay (înregistrare, autentificare, creare de caracter, obiecte & inventar, proprietăți etc.), dar vom introduce și elemente de noutate. Într-un scenariu ideal, experiența de joc oferită prin intermediul acestui gamemode va permite un progres individual, cât și unul cooperativ. Astfel, eventualul număr redus de jucători nu va mai influența atât de drastic interacțiunile dintre jucători, progresul acestora și valoarea pe care aceștia o caută într-un server cu specific roleplay. Când va începe munca și când se vor putea vedea primele rezultate? Ne propunem să începem dezvoltarea propriu-zisă în viitorul apropriat, acum că versiunea stabilă de 1.6 a platformei MTA a fost lansată și aduce anumite noutăți precum: introducerea de noi funcționalități la nivel de platformă; schimbarea modului de integrare a anumitor funcții în cadrul platformei. Cum am menționat și mai devreme, acest gamemode se va afla la baza schimbării de direcție a comunității și reprezintă un demers de anvergură. În special în etapele incipiente, preconizăm că progresul se va realiza într-un ritm lent deoarece ne dorim să alocăm tot timpul necesar pentru a fundamenta structura de bază pe care vom construi ulterior toate sistemele de joc. Acest demers este un maraton, nicidecum un sprint și va necesita timp. Timp pe care îl alocăm la rândul nostru din puținul timp liber de care dispunem. Cum se poate contribui la acest demers și în comunitate în general? Considerăm că un astfel de proiect, dată fiind anvergura acestuia, nu are decât de câștigat atunci când eforturile unei întregi comunități sunt concentrate spre un obiectiv comun, în speță realizarea unui gamemode de roleplay la standarde moderne, adaptat noilor nevoi ale membrilor. Suntem deschiși la sugestii, propuneri și discuții despre cum vedeți un astfel de proiect și ce anume ar trebui să acoperim în cadrul acestuia astfel încât să aveți o experiență plăcută de joc. Până când vom pune lucrurile în mișcare pentru acest demers, vom menține server-ul de joc în forma curentă, care necesită la rândul său supraveghere și implicare. Avem o serie de posturi libere pentru echipele administrative și auxiliare pentru care căutăm persoane interesate, serioase și dornice de implicare, care văd un potențial într-un astfel de proiect. Fiecare post necesită anumite aptitudini și competențe, așadar dacă te regăsești printre cerințele respective și ești dornic să oferi o mână de ajutor, haide să ne cunoaștem! Vezi aici pozițiile disponibile Vom reveni pe viitor cu o nouă postare individuală în care vom aborda toate aspectele importante cu privire la acest proiect și prin care vom adresa cele mai comune întrebări care pot apărea în comunitate. Rămâi în permanență la curent cu toate noutățile prin alăturarea pe server-ul de Discord @ https://ls-rp.ro/discord! Cuvânt de încheiere Dacă ai parcurs întreg acest subiect, îți mulțumim! Privim cu încredere și speranță noul demers legat de realizarea acestui gamemode și direcția generală înspre care ne dorim să îndreptăm comunitatea. Cel mai important lucru de înțeles este faptul că aceste schimbări sunt unele de anvergură și că, în concordanță cu noua noastră abordare mai relaxată, aceste modificări vor prinde contur într-un orizont de timp mai îndelungat. Ca întotdeauna, ne dorim să oferim experiențe și tehnologii calitative și inovative, iar acest nou cadru ne permite alocarea unui timp suficient astfel încât să nu facem rabat în proiectarea și realizarea obiectivelor stabilite. Avem foarte multe idei pe care dorim să le materializăm în așa fel încât să oferim o nouă experiență de joc, mult mai complexă din punct de vedere tehnic, însă în același timp mult mai prietenoasă cu jucătorii, mult mai accesibilă și intuitivă acestora. Suntem deschiși în permanență la propuneri și idei din partea membrilor comunității! Comunitatea Los Santos Roleplay își continuă misiunea de a oferi un mediu cât mai plăcut tuturor celor care doresc să facă roleplay la standarde cât mai înalte, într-o atmosferă deschisă și prietenoasă, iar de acum încolo printr-o abordare mult mai relaxată, concentrată pe noi obiective și, probabil, punând la dispoziție diverse instrumente celor interesați să își găzduiască propriile comunități. Spor la roleplay! LOS SANTOS ROLEPLAY - ACTUALIZARE PRIVIND COMUNITATEA - AUGUST 2023 Copyright © 2023 Los Santos Roleplay. Toate drepturile rezervate. Acest material a fost scris și conceput de către Vinyard pentru comunitatea Los Santos Roleplay.
  4. Am scos din arhivă un subiect plănuit de mai demult, vă aștept impresiile tuturor!
  5. Actualizare privind comunitatea - Octombrie 2022 Cuvânt înainte Salutare tuturor În luna septembrie am făcut modificări asupra modului de joc în speranța că lucrurile se vor redresa înspre mai bine. Detalii cu privire la aceste modificări pot fi văzute aici. Prin intermediul acestei postări, ne dorim să oferim informații de actualitate cu privire la evenimentele din ultima perioadă, deciziile luate la nivelul comunității și perspectiva de viitor. Versiune pe scurt Aceasta este o versiune pe scurt a celor prezentate mai jos, un rezumat pentru cei pe fugă despre punctele importante discutate în această actualizare. Vă recomandăm tuturor să vă luați timp și să parcurgeți întreg materialul pentru a înțelege mai bine cele prezentate în acest rezumat! în vara acestui an, cu precădere din nostalgie, am decis să încercăm o redeschidere pe platforma MTA (vezi aici anunțul inițial, așteptările și abordarea); am plecat de la premiza că indiferent de ceea ce se întâmplă, rămânem împăcați că am mai încercat o (ultimă) dată să oferim valorile și calitatea în baza cărora comunitatea noastră a luat naștere acum mult timp; din păcate, nu am reușit să stârnim interesul jucătorilor decât pentru o perioadă foarte scurtă de timp, motiv pentru care punem capăt comunității în formula actuală; serviciile de TS3 și server-ul de joc se vor închide până cel târziu în data de 18 octombrie; toate celelalte platforme vor rămâne operaționale în forma lor curentă, cu mici excepții de ex. autentificarea în User Control Panel va fi limitată echipei de administratori; comunitatea ls-rp va continua să existe într-o formă sau alta - ne gândim la alte abordări mult mai de interes pentru jucători, nu neapărat în: sfera de roleplay, platforma MTA sau sub forma unui server de joc; la momentul oportun, vom anunța direcția înspre care ne vom concentra eforturile pe mai departe - cei interesați sunt sfătuiți să rămână pe discord și să se aboneze la newsletter pe forum; vom continua să lucrăm la demersul Inițiativa Școala Roleplay, însă timpii de așteptare între episoade sunt posibili să crească; mulțumim tuturor celor care și-au dovedit interesul față de proiect în forma lui actuală. Despre redeschiderea comunității pe MTA În vara acestui an, în baza unor semnale de potențial interes din partea pasionaților de roleplay și pe fondul nostalgiei, am decis să încercăm o redeschidere a comunității pe platforma Multi Theft Auto. Atunci când am luat această hotărâre, am plecat din postura unei echipe administrative restrânse, cu perspectiva dinainte stabilită că indiferent de ceea ce se întâmplă, știm că măcar am încercat să oferim valorile și calitatea în baza cărora comunitatea noastră a luat naștere acum mult timp - standarde și principii care, în ciuda a ceea ce doresc să creadă unii sau alții, nu există în prezent pe comunitatea românească de MTA. Cum am spus în anunțul de redeschidere din vară - vezi postarea originală aici: Din păcate, interesul jucătorilor nu s-a materializat decât pe termen foarte scurt (câteva zile) în ciuda eforturilor depuse la nivelul echipei în cele două repuneri în funcțiune a server-ului de joc - vezi aici modificările efectuate la nivel de server pentru a acomoda un număr mai divers de jucători, însă fără succesul preconizat. Acest lucru ne transmite un mesaj clar și ne convinge de anumite aspecte, printre cele publice putem menționa că: dorința unor standarde înalte de joc a rămas, cel puțin în rândul jucătorilor români, doar la nivel declarativ; în esență, se dorește un roleplay la standarde scăzute sau mediocre, standarde care au devenit în prezent noul 'hard-roleplay' în rândul comunităților și pasionaților (vezi aici parte din ce considerăm a fi hard-roleplay); mulți pasionați de roleplay au o adversitate față de platformă, bazată pe o serie de preconcepții sau mituri (vezi aici o analiză între SA-MP și MTA, dar și o listă cu cele mai comune mituri despre MTA); mulți jucători pleacă de la prezumția că toate comunitățile sunt construite în totalitate pe același gamemode (popularul Owl), iar atunci când sunt puși în fața unor abordări noi, prezintă adversitate; numărul pasionaților și cunoscătorilor români de hard-roleplay este în continuă scădere și nu prezintă semne de redresare. Cele enumerate mai sus reprezintă doar o parte din simplele constatări și impresii din această ultimă redeschidere. Nu punem în sarcina jucătorilor evoluția comunității, ci doar punctăm discrepanțele dintre ceea ce ne-am dorit să oferim prin acest proiect și ceea ce se caută cu adevărat, la acest moment, din partea jucătorilor. Prin comunitatea Los Santos Roleplay, ne-am dorit să oferim un cadru matur și profesionist de joc, cu standarde înalte, sisteme de joc unice (vezi o parte din ele aici) și abordări originale. A devenit din ce în ce mai clar faptul că această comunitate, în formula actuală, nu este pentru oricine, iar cei cărora ne adresăm sunt prea puțin numeroși, activează la nivel internațional sau sunt retrași cu totul din scena de roleplay. Din aceste considerente, dar nu numai, am luat hotărârea de a scoate din funcțiunile serviciile de TS3 și server-ul de joc pentru o perioadă nedeterminată. Aceste servicii se vor închide până cel târziu în data de 18 octombrie. Toate celelalte platforme vor rămâne operaționale în forma lor curentă, cu mici excepții de ex. autentificarea în User Control Panel va fi limitată echipei de administratori. Ca și oricare redeschidere, am învățat multe lucruri, am cunoscut oameni noi și am dezvoltat și mai mult infrastructura comunității, iar pentru toate acestea există o profundă recunoștință față de toți cei care au venit cu sugestii, critici constructive și interes legat de proiect. Despre inițiativa Școala Roleplay Atunci când am început demersurile pentru inițiativa Școala Roleplay, ne-am concentrat de la bun început să oferim explicații educative din experiența noastră de roleplay care să vină în sprijinul tuturor pasionaților în acest domeniu, începători sau veterani, de pe comunități low-roleplay până la hard-roleplay, de pe servere de voice-chat ori text-based. Ne propunem să continuăm această inițiativă, însă timpii de așteptare între episoade sunt posibili să crească. Evident, această inițiativă a fost integrată în jurul comunității, însă odată cu închiderea server-ului de joc, inevitabil va trece într-un plan secundar, dat fiind faptul că ne vom concentra eforturile în alte direcții. Perspective de viitor În perioada ce urmează vom începe să ne gândim înspre direcția pe care să ne concentrăm eforturile. Acest proces implică o reorganizare ce poate dura un timp îndelungat. Comunitatea ls-rp va continua să existe într-o formă sau alta. Poate nu neapărat în sfera de roleplay sau pe platforma MTA sau sub forma unui server de joc - suntem deschiși la sugestii și propuneri. Încă de la bun început proiectul a reprezentat mai mult decât un server de joc - a fost și va rămâne mereu un loc de inovație și de petrecere a timpului liber în mod plăcut pentru echipa curentă de administratori și, de ce nu, poate și pentru ceilalți entuziaști din jurul comunității. În orice caz, la momentul oportun, vom anunța direcția înspre care ne vom concentra eforturile pe mai departe - cei interesați sunt sfătuiți să rămână pe discord și să se aboneze la newsletter pe forum. Cuvânt de încheiere Dacă ai parcurs întreg acest subiect, îți mulțumim! Știm că este un material voluminos, însă considerăm că aceste explicații sunt binevenite, în special pentru a reprezenta un punct de încheiere la anunțul inițial: Comunitatea Los Santos Roleplay își continuă misiunea de a oferi un mediu cât mai plăcut tuturor celor care doresc să facă roleplay la standarde cât mai înalte, într-o atmosferă relaxată și prietenoasă în care scopul și satisfacția supremă este distracția și bunăstarea, însă în acest moment nu sub forma unui server de joc pe platforma MTA. Spor la roleplay! LOS SANTOS ROLEPLAY - ACTUALIZARE PRIVIND COMUNITATEA - OCTOMBRIE 2022 Copyright © 2022 Los Santos Roleplay. Toate drepturile rezervate. Acest material a fost scris și conceput de către Vinyard pentru comunitatea Los Santos Roleplay.
  6. Actualizare privind comunitatea - Septembrie 2022 Cuvânt înainte Salutare tuturor Suntem la o săptămână de când am redeschis server-ul de joc după o scurtă perioadă de câteva zile în care am reorganizat echipa administrativă în speranța că lucrurile se vor redresa înspre mai bine. Prin intermediul acestei postări, ne dorim să oferim informații de actualitate cu privire la evenimentele din această săptămână, dar și cu privire la evenimentele din această lună per general. Vom încerca să răspundem tuturor întrebărilor primite cu precădere pe Discord și vom adresa deciziile și schimbările ce au avut, au sau urmează să aibă loc în perioada ce urmează pe comunitate. Versiune pe scurt Aceasta este o versiune pe scurt a celor prezentate mai jos, un rezumat pentru cei pe fugă despre punctele importante discutate în această actualizare. Vă recomandăm tuturor să vă luați timp și să parcurgeți întreg materialul pentru a înțelege mai bine cele prezentate în acest rezumat! am (re)deschis server-ul de joc în data de 17 septembrie, ora 20:00, după o scurtă perioadă de reorganizare; am avut parte de mulți agitatori pe care i-am restricționat din comunitate și care nu vor mai deranja experiența membrilor; am identificat unele probleme tehnice și de balancing pe care le-am remediat, dar așteptăm în continuare și alte sugestii și propuneri: pentru a fi eligibil pentru payday, un jucător nu mai este nevoit să fie activ o oră întreagă, ci doar 30 de minute; jucătorii noi vor găsi de acum și biciclete de închiriat, care evident nu necesită un permis de conducere pentru a fi închiriate; prețurile de închiriere a vehiculelor a fost înjumătățit și variază acum între $15 - $225 în funcție de modelul de vehicul; jucătorii noi vor începe cu $550 în mână și $550 în contul bancar, având astfel posibilitatea de a încerca de două ori examenul pentru permisul de conducere până a fi nevoiți să aștepte un nou payday; radarele instalate în oraș nu mai acordă automat o amendă, ci doar anunță forțele de ordine despre încălcarea regimului de viteză; poziția de început a jucătorilor noi a fost mutată din LSX (Aeroport) în Unity Station. am avut parte de o sesiune de recrutare specială în care am acordat șansă tuturor celor interesați să devină Testeri; o parte dintre acești Testeri au fost excluși din echipă, ceea ce lasă loc altor persoane active și dornice de implicare: vezi aici mai multe detalii! Comunitatea Los Santos Roleplay își continuă misiunea de a oferi un mediu cât mai plăcut tuturor celor care doresc să facă roleplay la standarde cât mai înalte, într-o atmosferă relaxată și prietenoasă în care scopul și satisfacția supremă este distracția și bunăstarea. Vă așteptăm pe toți la roleplay! Despre (re)deschidere După închiderea temporară a server-ului de joc în data de 13 septembrie, acesta a fost repus în funcțiune în data de 17 septembrie, ora 20:00, cu o zi înainte de momentul anunțat și planificat de către echipă. Am procedat astfel în urma sugestiilor primite de către voi cu privire la faptul că, în această perioadă, ziua de duminică reprezintă adesea o zi scurtă în care se fac pregătiri pentru următoarea săptămână (școală, loc de muncă etc.) Am avut plăcerea să strângem un număr decent de jucători, ceea ce ne-a indicat faptul că încă există un interes pentru platformă și pentru ceea ce încercăm să oferim prin comunitatea Los Santos Roleplay. Totuși, mulți dintre voi ne-ați semnalat diverse probleme tehnice sau de balancing care, într-un fel sau altul, v-au determinat să luați o pauză (definitivă) de pe comunitate. Am avut parte și de mulți agitatori, a căror unic scop a fost să creeze instabilitate în rândul comunității: fie prin propagarea de informații false despre comunitate, fie prin exploatarea unor vulnerabilități (identificate și remediate încă din primele ore) sau pur și simplu prin comportamentul neadecvat față de ceilalți jucători și de munca depusă în comunitate. Aceștia au fost restricționați permanent din cadrul comunității. Prin acest gest, reiterăm ideea de bază prin care comunitatea Los Santos Roleplay nu este un loc în care toxicitatea și neseriozitatea își au locul. Nu ne sfiim să luăm acțiunile necesare, atunci când situația o impune, doar de dragul de a avea un jucător în plus în comunitate. Punem preț pe experiența de joc a fiecăruia în parte și dispunem de toleranță zero atunci când observăm rea-voință din partea anumitor indivizi. Nu îi vom considera niciodată o pierdere, căci interesele acestora nu au fost niciodată bine-intenționate, iar prezența lor în comunitate a fost legată strict de aceste acțiuni și comportamente malițioase. Despre probleme tehnice identificate Dorim să ne cerem scuze pentru neplăcerile provocate și să vă anunțăm că majoritatea dintre acestea au fost remediate la scurt timp după constatarea lor. Atunci când am început să lucrăm la partea de script, acum mult timp, testele efectuate asupra diverselor sisteme de joc s-au efectuat adesea într-un cadru restrâns, ceea ce nu ne-a permis să identificăm în totalitate și de la bun început anumite probleme sau situații, ori cum se comportă în realitate, într-un cadru cu jucători numeroși, sistemele de joc implementate. Cu ajutorul vostru, totuși, le-am identificat și remediat astfel încât experiența voastră de joc să nu mai fie afectată de aceste neplăceri tehnice, iar pentru asta vă mulțumim. Continuăm să actualizăm codul sursă, atât prin actualizarea și optimizarea sistemelor de joc existente, cât și prin introducerea de noi sisteme care să aducă noi oportunități de roleplay. Așa cum am procedat mereu, vă așteptăm sugestiile și vă invităm să raportați orice probleme tehnice identificați pe parcurs. Ne asigurăm că acestea sunt preluate și rezolvate cu promptitudine de către echipă. Vă puteți exprima sugestiile în secțiunea de sugestii de pe forum sau în noua secțiune tip forum de pe server-ul nostru de Discord @ https://ls-rp.ro/discord Puteți semnala probleme tehnice folosind secțiunea de Bug Tracker de pe forum sau în mod privat către oricare dintre membrii echipei administrative folosind căile oficiale de comunicare. Un lucru foarte important de notat cu privire la codul sursă, aspect pe care l-am observat recent ca fiind foarte des neînțeles sau asumat în mod greșit, este baza de la care am pornit. Nu folosim niciuna dintre versiunile Owl Gaming, ci o iterație proprie bazată pe vG 4.0.24 și modernizată în timp. Acest lucru înseamnă că, deși există multe sisteme adaptate după Owl Gaming, nu tot ceea ce se găsește acolo este automat disponibil (sub aceeași formă) și pe comunitatea noastră. Aveți în vedere, de asemenea, că suntem în continuare într-un stadiu beta. Acest lucru înseamnă că, în ciuda eforturilor noastre de a oferi sisteme complete și integre din punct de vedere tehnic, există posibilitatea ca anumite lucruri să ne scape. Profităm de stadiul beta pentru a primi eventualele impresii și sesizări din partea jucătorilor cu privire la anomaliile sau problemele pe care ajung, din nefericire, să le întâmpine în timpului jocului. În baza acestora, ulterior, investigăm, replicăm și rezolvăm aceste probleme. Despre problemele de balancing Am identificat multe sugestii și opinii din partea jucătorilor cu privire la progresul jucătorului începător. Atât de numeroase, încât credem de bun-augur să discutăm puțin despre ele. Atunci când structurezi o economie de joc, trebuie să ai în vedere, printre altele, evoluția acestui sistem pe termen lung. Să detaliem. 1) Facțiuni și joburile de la primărie Economia noastră este structurată cu preponderență înspre facțiuni și mai puțin înspre joburile standard găsite la primărie. Acest lucru este intenționat gândit pentru a determina jucătorii să se unească în facțiuni, unde să socializeze și să găsească acțiuni roleplay de interes comun. Plata și restricțiile de la job (cu excepția delivery driver) sunt gândite astfel încât să nu favorizeze fenomenul de farming. 2) Progresul jucătorului nou, farming și accesibilitatea la bunuri de joc Nu există niciun motiv din punct de vedere al structurii economiei de joc pentru care jucătorii să fie nevoiți să apeleze la farming deoarece încă de la început avem următoarele sisteme de susținere financiară bazate strict pe activitatea jucătorului: ajutor de jucător nou acordat la fiecare payday, până la atingerea nivelului de joc 3: $2,000 până la level 2 (8 ore x $2,000, adică $16,000) $1,500 de la level 2 până la level 3 (12 ore x $1,500, adică $18,000) așadar un total de $34,000 primiți la atingerea nivelului de joc 3. happy-hour (Los Santos Hour) care oferă dublu beneficii la payday* în orele considerate de vârf (20:00 - 23:00) ajutorul de jucător nou nu este inclus în calculul acestor beneficii. Ambele sisteme recompensează jucătorii strict în baza faptului că sunt activi pe server. Un jucător care atinge nivelul de joc 3 ajunge lejer să își permită o locuință sau cel puțin 1-2 vehicule, toate acestea fără a lua în considerare banii primiți fie din job, dar mai ales din salariul de facțiune și fără a lua în considerare (printre altele) că: odată cu introducerea noului sistem de carshop, multe vehicule se găsesc și la prețuri de sub $15,000; există numeroase apartamente sau camere de hotel închiriabile; există sistemul de închiriere a vehiculelor, care sunt amplasate în puncte strategice din Los Santos, nu doar la aeroport. Considerăm că accesibilitatea la bunuri de joc este una bună, însă implică o anumită activitate din partea jucătorilor. Nu ne dorim să oferim acces rapid la extrem de mulți bani deoarece suntem de părere că o parte din farmecul unui character development reușit este creșterea financiară desfășurată în diverse etape. Ne dorim, de altfel, să nu provocăm inflație pe server și să ne trezim, de exemplu, că toată lumea are câte o colecție personală de mașini (scumpe) în curte (4-5 per persoană) pe care, raportat la clasa socială în care caracterul se regăsește, nu și le permit în mod realistic. Nu căutăm să ajungem în postura unui wipe economic la nivel de server. 3) Despre vehiculele de închiriat Atunci când am gândit sistemul de vehicule pentru închiriat, l-am conceput astfel încât acesta să fie dinamic, fiecare vehicul în parte să poată avea propriul tarif de închiriere, independent de celelalte vehicule (chiar cu același model sau marcă) și din acest punct de vedere suntem mulțumiți. Totuși, sumele cu care aceste vehicule puteau fi închiriate au fost mari raportat la câștigurile de început ale jucătorilor, iar accesul la aceste vehicule era condiționat de posesia unui permis de conducere. Ambele probleme au fost remediate. 4) Despre permisul de conducere Permisul de conducere a fost un alt punct de discuție controversat în această perioadă. Pentru mulți, permisul de conducere este o formalitate care trebuie făcută cât mai rapid pentru a putea face mai apoi job. O gândire cultivată de pe alte comunități care nu se aplică și pe comunitatea noastră. Fiind un server de hard-roleplay, examinarea auto este gândită în mod anume să fie realistică din toate punctele de vedere. Nu mai este suficient să te urci în mașina de DMV și să faci pe fugă, robotic, traseul în timp record, ci trebuie să fii atent la indicațiile examinatorului, la condițiile de trafic (vreme, perioada din zi), la semnele rutiere (semnul de stop chiar presupune oprirea vehiculului), la viteza de deplasare, echiparea centurii de siguranță etc. - exact ca într-un scenariu real. Majoritatea dintre acestea sunt aspecte de cultură generală sau sunt cuprinse tocmai în examenul teoretic. Examenul de permis este un eveniment, de obicei, unic pentru jucător și trebuie tratat ca atare. Acesta nu este dificil de parcurs dacă este tratat cu seriozitate și atenție, mai ales că examinatorul acordă un avertisment verbal plus alte trei avertismente scrise până la sistarea examenului practic și la eșuarea examinării. 5) Ce schimbări am adus? În baza sugestiilor și opiniilor din partea jucătorilor, am decis să facem următoarele schimbări legate de experiența de joc și balancing: pentru a fi eligibil pentru payday, un jucător nu mai este nevoit să fie activ o oră întreagă, ci doar 30 de minute; jucătorii noi vor găsi de acum și biciclete de închiriat, care evident nu necesită un permis de conducere pentru a fi închiriate; prețurile de închiriere a vehiculelor a fost înjumătățit și variază acum între $15 - $225 în funcție de modelul de vehicul; jucătorii noi vor începe cu $550 în mână și $550 în contul bancar, având astfel posibilitatea de a încerca de două ori examenul pentru permisul de conducere până a fi nevoiți să aștepte un nou payday; radarele instalate în oraș nu mai acordă automat o amendă, ci doar anunță forțele de ordine despre încălcarea regimului de viteză; poziția de început a jucătorilor noi a fost mutată din LSX (Aeroport) în Unity Station. Suntem în continuare deschiși la propuneri, dezbateri și sugestii cu privire la cum să facem jocul cât mai bine echilibrat pentru a acomoda cât mai mulți jucători. Despre echipa administrativă Atunci când ne-am reorganizat, am atras mult interes din partea membrilor (fie prin recomandări, fie prin abordări directe din partea acestora) pentru alăturarea în cadrul echipei administrative sau ocuparea unei poziții de lider în cadrul unei facțiuni. Având în vedere contextul special, am decis să acordăm aproape tuturor celor interesați oportunitatea de a-și dovedi intențiile și seriozitatea față de funcție și proiect în sine. Acum, o săptămână mai târziu, am tras linie și am evaluat starea de fapt privind echipa administrativă și liderii de facțiuni. Comunitatea Los Santos Roleplay este un proiect care funcționează în baza voluntariatului liber exprimat și voit de către fiecare membru administrativ în parte. Ne bazăm pe o colaborare stabilită de comun acord în baza discuțiilor purtate cu fiecare în parte, colaborare fondată pe principii, valori și mentalități cât mai comune posibil, cât și pe potențialul și încrederea în ceea ce reprezintă și oferă acest proiect, inclusiv misiunea și viziunea pe termen lung. Mulți dintre cei cu care am decis să colaborăm în ultima săptămână s-au dovedit nepotriviți echipei, fie datorită lipsei de interes (intrând doar pentru titulatură), fie datorită nepotrivirii cu standardele cerute în rândul membrilor administrativi, fapt pentru care am făcut o triere în urma căreia am încheiat colaborarea cu aceștia. Prin această cale le mulțumim totuși pentru interesul inițial acordat și le dorim succes pe mai departe. Noi rămânem cu satisfacția că am oferit această șansă tuturor acestor persoane. Această triere lasă loc deschis altor persoane active și interesate de proiect, pe care le primim cu drag în echipa noastră începând de astăzi, aplicațiile pentru funcție de Tester fiind redeschise! Detalii cu privire la aceste aplicații și modelul de aplicare propriu-zis pot fi accesate aici. Cuvânt de încheiere Dacă ai parcurs întreg acest subiect, îți mulțumim! Știm că este un material voluminos, însă considerăm că aceste explicații sunt binevenite, în special pentru a reprezenta un punct de plecare pentru discuții, sugestii și dezbateri viitoare în comunitate. Comunitatea Los Santos Roleplay își continuă misiunea de a oferi un mediu cât mai plăcut tuturor celor care doresc să facă roleplay la standarde cât mai înalte, într-o atmosferă relaxată și prietenoasă în care scopul și satisfacția supremă este distracția și bunăstarea. Vă așteptăm pe toți la roleplay! LOS SANTOS ROLEPLAY - ACTUALIZARE PRIVIND COMUNITATEA - SEPTEMBRIE 2022 Copyright © 2022 Los Santos Roleplay. Toate drepturile rezervate. Acest material a fost scris și conceput de către Vinyard pentru comunitatea Los Santos Roleplay.
  7. Michael

    [SERVER] Optimizare

    Am identificat două surse problematice care influențau performanțele de joc. Am aplicat un patch pentru acestea și ar trebui să se miște lucrurile mult mai bine. Dacă identifici probleme în continuare, nu ezita să ne anunți ca să investigăm.
  8. Michael

    [SERVER] Optimizare

    Salut @Cozy Ai observat aceste scăderi de FPS într-o zonă de joc anume sau la nivel general? Ce setări grafice/video folosești pentru MTA și GTA? Ai moduri activate, dacă da, sunt cele din /mods sau moduri adăugate de tine prin sistemul de modloader? Mersi
  9. Salutare @Cozy Ideea este foarte bună și o vom implementa cap-coadă în zilele ce urmează. Mulțumim de sugestie și te așteptăm și cu altele la fel de bune!
  10. Michael

    Prima factiune

    Salutare! O idee foarte bună cu acest topic. Am să sparg gheața din considerentul că în acest mod și alți membrii își vor împărtăși povestea! Până la urmă, toți începem de undeva, nimeni nu începe ca fiind as în ale roleplay-ului și evident nu trebuie să ne fie rușine sau să fim catalogați după primele experiențe (mai ales în facțiuni) pe care le-am avut. Mai mult decât atât, standardele (pentru cunoscători, cei mai veterani din comunitate) au fost cu totul altele la acele momente. Prima mea experiență într-o facțiune cred că a fost în SANews, undeva în jurul anului 2012 - 2013, pe un server internațional de MTA a cărui nume îmi scapă în acest moment (dar voi reveni cu edit când îmi amintesc! ) Respectivul server era destul de popular, însă nu era un hard roleplay în adevăratul sens al cuvântului, totuși întâmplarea a făcut ca CEO-ul facțiunii să fie tot un român, un băiat OctiSnooker888/Octavian, ceva în genul, care m-a integrat în facțiune după un lung proces de recrutare cu interviuri și tumbe specifice unor copii care poate aveau pentru prima dată o astfel de funcție de 'conducere'. După integrarea cu succes, a început distracția propriu-zisă. Pentru mine cel puțin, căci toată ziua făceam emisiuni și interviuri, dar mai puțin pentru jucători care, dacă nu erau donatori, aveau constant chat-ul colorat în clasicul mov de SANews de la acea vreme. Interviurile erau orientate spre diferite persoane care veneau la redacție pentru a-și transmite propriul mesaj sau spre acțiuni întâlnite ad-hoc prin oraș. În schimb emisiunile erau foarte caterincă, aveam ca sediu clasicul interior folosit de obicei și la primării, dar cu câteva îmbunătățiri la etaj pentru a ne putea desfășura în voie. (nimic ieșit din comun: o masă, câteva scaune, în limita posibilităților de atunci) În emisiuni aveam și interviurile de mai sus, dar aveam rubrici și pentru meteo, reclame sau știri propriu-zise. Nu toate emisiunile erau cu specific serios, multe dintre ele erau mai degrabă quiz show-uri de cultură generală sau discuții cu publicul (noi puneam o întrebare și așteptam răspunsuri via linia telefonică 7332 parcă). De multe ori, lucrurile escaladau și ne trezeam la sediu, peste noi în emisiune, cu diferite personaje care mai de care și se lăsa cu certuri, întreruperi ad-hoc, descinderi, exclusivități, luări de ostatici și nu numai! Din păcate cred că respectivul server nu a ținut decât o vară, ulterior s-a închis și am pierdut contactul cu toți cei de pe server, inclusiv acel român care era CEO-ul facțiunii. Asta nu e mare lucru, să vedeți experiența mea cu primul server de 'roleplay' și primii pași în acest domeniu Poate cu ocazia unui alt topic! Cheers
  11. Model de aplicație De cât timp joci pe această comunitate?: De cât timp joci MTA?: Enumeră toate caracterele de joc deținute: Vârsta reală: Locație (oraș și județ sunt suficiente): Timezone (doar dacă nu ești rezident în România): Specifică trei calități și trei defecte avute: Alte metode de contact: Care este motivul pentru care ai aplicat pentru această poziție?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Ai adus contribuții comunității până în acest moment? Dacă da, te rugăm să exemplifici: RĂSPUNSUL TĂU AICI Cum consideri că poți ajuta la dezvoltarea facțiunii din poziția de lider, ce planuri ai cu facțiunea?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Ai mai jucat pe alte comunități de roleplay? Dacă da, care, când și pe ce platformă de multiplayer? RĂSPUNSUL TĂU AICI Ai mai ocupat poziții de lider în trecut? Dacă da, în ce fel de facțiune și pe ce comunitate?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Ocupi în prezent funcții administrative pe alte comunități? Dacă da, ce fel de funcție și pe ce comunitate?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Ocupi în prezent poziția de lider de facțiune pe alte comunități? Dacă da, în ce fel de facțiune și pe ce comunitate?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Câte ore poți aloca în medie, per zi și per săptămână, pentru a coordona facțiunea?: RĂSPUNSUL TĂU AICI
  12. Salutare tuturor Aceasta este o actualizare cu privire la comunitate. Unde am fost Proiectul comunității Los Santos Roleplay a luat naștere din dorința de a oferi un mediu plăcut, serios și prietenos pentru toți românii pasionați de roleplay. Încă din 2016, atunci când am pornit pe acest drum, am avut o viziune clară despre cum trebuie să se desfășoare lucrurile din punct de vedere organizatoric și tehnic pentru a oferi experiența de joc dorită. Am avut parte de oameni buni, serioși și dedicați, care mi-au împărtășit această viziune și cu care am avut plăcerea de a forma o echipă administrativă unită. Contribuțiile acestora au jucat un rol important în ceea ce este acest proiect în prezent și prin această cale doresc să le mulțumesc. De-a lungul timpului, am avut diverse încercări de deschidere, în diferite perioade de timp, în urma cărora am tras concluzii care au devenit învățături, dar și motivații pentru a deveni mai buni. Cu fiecare încercare, am adus îmbunătățiri și am avut de-a face cu schimbări, bune sau rele. Unde suntem În acest moment, prospectăm viabilitatea unei redeschideri, dat fiind contextul pe care îl considerăm potențial favorabil. O facem din postura unei echipe restrânse, însă dornică de a se întregi. Căutăm administratori și testeri interesați să ofere o mână de ajutor. Vezi aici detaliile despre cum poți să aplici ca și tester, iar dacă aplicația ta depășește așteptările, există șanse mari să te integrăm direct ca administrator. Căutăm și lideri pentru diversele echipe organizatorice. Majoritatea atrag de la sine un rang administrativ, în funcție de complexitatea echipei. Vezi în spoiler pozițiile disponibile, iar dacă te consideri potrivit pentru vreuna, lasă-ne un mesaj! De la bun început ne-am concentrat pe platforma Multi Theft Auto și tot aici vom dori să redeschidem. Există multe motive obiective pentru care am ales această platformă în detrimentul SA-MP. Poți vedea aici o comparație între cele două platforme și să tragi singur propriile concluzii. De ce nu GTA V, dacă tot e așa la modă? Am luat în considerare și această variantă, dar am ajuns la concluzia că, dată fiind situația noastră și efortul pe care o astfel de mutare îl implică, pentru noi nu este ceva realizabil. Există multe proiecte în desfășurare care ne pot suplini prezența și, chiar dacă sunt multe plusuri comparativ cu GTA:SA, atmosfera generală ar putea avea de suferit într-un context GTA V. O precizare importantă, ne-am mutat pe un nou server de Discord! Acesta poate fi accesat cu ușurință @ https://ls-rp.ro/discord Încotro ne îndreptăm Dacă reușim să întregim echipa cu numărul minim de persoane pentru a putea funcționa în parametri optimi, și dacă vom vedea interes din partea jucătorilor, vom încerca o redeschidere. Nu știm cât ar putea dura acest lucru, așa că nu putem estima o dată calendaristică. La deschidere, avem pregătite o serie de noutăți despre care credem că vor fi pe placul tuturor jucătorilor. Pe de o parte, pregătim versiunea 1.0.9 a sistemului de joc (gamemode). Aceasta vine cu multe posibilități noi, dar și îmbunătățiri pentru ceea ce aveam și până acum. Pe de altă parte, vom lansa în stadiul beta, noul nostru User Control Panel, prin intermediul căruia ne-am dorit să aducem un plus la obiectivul nostru de a oferi o experiență cât mai completă în comunitate. Există multe funcționalități despre care așteptăm cu nerăbdare să auzim părerile și impresiile voastre! Concluzii În cele din urmă, reușita unei comunități depinde cel mai mult de interesul jucătorilor. Fără aceștia, lucrurile nu pot funcționa așa cum trebuie. Nici echipa administrativă, nici conducerea comunității, nici sistemele de joc sau diversele servicii puse la dispoziție nu pot suplini interesul jucătorilor, ci doar întregii o comunitate bună. Ne-am concentrat să oferim experiențe de joc cât mai plăcute, să facilităm prin sistemele noastre un roleplay cât mai divers și, prin organizarea noastră, să facem toate acestea dintr-o postură care să inspire încredere și seriozitate. Acum, ca și de alte dăți, vine momentul în care toate acestea trebuie întregite de către jucători, iar dacă acest lucru se va întâmpla, vom oferi din nou experiența de joc asumată.
  13. Model de aplicație De cât timp joci pe această comunitate?: De cât timp joci MTA?: Enumeră toate caracterele de joc deținute: Vârsta reală: Locație (oraș și județ sunt suficiente): Timezone (doar dacă nu ești rezident în România): Specifică trei calități și trei defecte avute: Alte metode de contact: Care este motivul pentru care ai aplicat pentru această funcție?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Ai adus contribuții comunității până în acest moment? Dacă da, te rugăm să exemplifici: RĂSPUNSUL TĂU AICI Cum consideri că poți ajuta comunitatea?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Ai mai jucat pe alte comunități de roleplay? Dacă da, care, când și pe ce platformă de multiplayer?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Ai mai ocupat poziții administrative în trecut? Dacă da, ce fel de funcție și pe ce comunitate?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Ocupi în prezent funcții administrative pe alte comunități? Dacă da, ce fel de funcție și pe ce comunitate?: RĂSPUNSUL TĂU AICI Câte ore poți aloca în medie, per zi și per săptămână, comunității?: RĂSPUNSUL TĂU AICI
  14. Salutări tuturor! Așa cum se prezintă și titlul, vă aștept părerile și propunerile despre ce considerați că ar trebui să se regăsească sau să se modifice înspre mai bine în comunitatea românească. Orice ține de comunitatea românească (platforme, servere, clarificări, evenimente, discuții de abordat, organizare etc.) este binevenit, atâta timp cât respectă prevederile regulamentelor comunității MTA.
  15. Ca urmare a preluării și însușirii acestei interpretări de către comunitatea Baywatch Roleplay și publicarea acesteia în data de 12 ianuarie 2021 în spațiul public din cadrul platformei de forum aflate în administrarea acestora, fără consultarea prealabilă a conducerii comunității Los Santos Roleplay cu privire la această acțiune, cât și ca urmare a manipulării rezultatelor originale de către comunitatea Baywatch Roleplay astfel încât să nu reprezinte, chiar și în mod extrapolat, o imagine fidelă a răspunsurilor acordate de către respondenți, ci una avantajoasă comunității per general, cât și a locației în care comunitatea adoptă practicarea activității de roleplay, conducerea comunității Los Santos Roleplay a decis să publice rezultatele inițiale și originale culese în urma desfășurării chestionarului, cu mențiunea că informațiile personale de identificare (în mod concret, adresa de e-mail), au fost cenzurate pentru a păstra anonimatul respondenților. Comunitatea Los Santos Roleplay nu tolerează și nu încurajează practici lipsite de etică și moralitate, bazate pe o transparență falsă, plagiat, cât și manipulare a datelor și rezultatelor în scopul prezentării unei imagini false a răspunsurilor acordate de către respondenți. Rezultatele inițiale și originale în baza cărora s-a realizat interpretarea din postarea anterioară se pot descărca și vizualiza în formă Excel accesând următorul link: https://www.upload.ee/files/12759024/Chestionar_Social_Roleplay_2020_raspunsuri.xlsx.html
  16. Salutări, La începutului anului 2021, ca urmare a interesului comun de a înțelege mai bine anumite aspecte legate de platforma San Andreas Multiplayer, a fost realizat un chestionar la nivelul comunității românești de roleplay pentru a determina situația curentă, anumite preferințe, perspectivele și interesul exprimat de jucători pentru un nou proiect în cadrul acestei platforme. Interpretările de mai jos reprezintă înțelegerea generală strict a grupului autor ca urmare a parcurgerii datelor acumulate prin răspunsurile respondenților și poate să difere față de alte posibile interpretări. În cadrul chestionarului au participat 34 de respondenți dintr-un grup format din cel puțin 150 de persoane. pentru un nivel de confidență de 95% (standardul practicat la nivel de industrie) asupra veridicității răspunsurilor acordate, marja de eroare este constată la 15%; Dintre aceștia, 29 de respondenți (echivalentul a 85,30%) au afirmat că platforma San Andreas Multiplayer reprezintă în prezent principala platformă în cadrul căreia practică roleplay, în timp ce restul de 5 persoane (echivalentul a 14,70%) practică roleplay în principal pe platforma Rage Multiplayer. Întrebați fiind cum apreciază starea curentă a comunității românești de roleplay din cadrul platformei San Andreas Multiplayer, respondenții au afirmat următoarele: 17 dintre aceștia (echivalentul a 50%) consideră că platforma se află într-o perioadă de stagnare din care își poate reveni; 11 dintre aceștia (echivalentul a 32,40%) consideră că platforma se află în declin și nu va mai rezista pentru mult timp; 5 dintre aceștia (echivalentul a 14,70%) consideră că platforma se află într-o perioadă de stagnare din care nu își poate reveni, urmând să intre în declin în scurt timp; 1 respondent (echivalentul a 2,9%) consideră că platforma trece printr-o perioadă de creștere și că va mai rezista mult timp. În ceea ce privește perspectivele asupra locației care oferă cele mai multe oportunități, respondenții au considerat următoarele: 22 dintre respondenți (echivalentul a 63%) consideră Los Santos ca fiind zona care oferă cele mai multe oportunități; 6 respondenți (echivalentul a 17%) consideră Red County ca fiind zona cu cele mai multe oportunități; 4 respondenți (echivalentul a 11%) sunt de părere că San Fierro oferă cele mai multe oportunități; 3 respondenți (echivalentul a 9%) apreciază că Las Venturas repezintă zona cu cele mai multe oportunități; Nici un respondent nu consideră zona Bone County ca fiind zona care oferă cele mai multe oportunități. Întrebări cu răspuns multiplu și răspuns liber Ca și preferință în materie de locație pentru desfășurarea activităților de roleplay, s-au constatat la nivel general următoarele: 20 dintre respondenți (echivalentul a 51%) preferă Los Santos; 9 respondenți (echivalentul a 23%) preferă Red County; 5 respondenți (echivalentul a 13%) preferă Las Venturas; 4 dintre respondenți (echivalentul a 10%) preferă San Fierro; 1 respondent (echivalentul a 3%) preferă Bone County. Dintre cei 29 de respondenți care utilizează platforma San Andreas Multiplayer ca și mediu principal pentru practicarea activității de roleplay, au fost exprimate următoarele motive pentru alegerea acestei platforme: 20 dintre respondenți (echivalentul a 68,96%) preferă atmosfera și controalele de tip arcade de pe San Andreas Multiplayer; 12 respondenți (echivalentul a 41,37%) au ales această platformă deoarece aici joacă și prietenii lor; 10 respondenți (echivalentul a 34,50%) au afirmat faptul că nu dispun în prezent de posibilități pentru a se juca pe GTA V; 4 respondenți (echivalentul a 13,80%) dețin o funcție administrativă / fac parte dintr-o echipă auxiliară în comunitatea pe care activează; 1 respondent (echivalentul a 3,4%) este de părere că mărimea hărții de pe GTA V este prea mare; 1 respondent (echivalentul a 3,4%) a motivat alegerea prin faptul că nu există un server românesc de roleplay pe GTA V. Dintre cei 5 respondenți care utilizează platforma Rage Multiplayer ca și mediu principal pentru practicarea activității de roleplay, următoarele motive pentru alegerea acestei platforme au fost în mod egal selectate de către respondenți: avansul tehnologic (sisteme, grafică) în comparație cu San Andreas Multiplayer; lipsa jucătorilor de pe San Andreas Multiplayer; aici au ales să joace și prietenii mei. Dintre aceiași 5 respondenți, s-au constat următoarele cu privire la condițiile și posibilitatea revenirii pe platforma San Andreas Multiplayer: 2 dintre respondenți (echivalentul a 40%) ar lua în considerare o revenire în condițiile unei echipe administrative serioase, profesioniste și a unui mediu serios de roleplay; 2 dintre respondenți (echivalentul a 40%) nu iau în considerare o revenire; 1 respondent (echivalentul a 20%) nu a dorit să răspundă la această întrebare. Întrebați fiind ce soluții ar propune pentru a îmbunătăți situația în care roleplay-ul românesc se află în prezent, cei 34 de respondenți au afirmat în mod general următoarele: se impune necesitatea unei singure comunități (în detrimentul mai multor comunități care să împartă numărul existent de jucători) care să găzduiască un mediu de roleplay serios și profesionist; este necesar ca respectiva comunitate să dispună de o echipă administrativă profesionistă, sociabilă și cu deschidere față de jucătorii noi, formată și gestionată pe criterii și prin mijloace obiective; sunt necesare sisteme de joc noi, utile și unice, dar care să fie în același timp suficient de accesibile pentru toți jucătorii, indiferent de nivelul acestora; anumiți respondenți au sugerat migrarea pe platforma Rage Multiplayer ca fiind singura soluție viabilă pe termen lung; anumiți respondenți au sugerat atragerea jucătorilor de pe modul de joc tip RPG și integrarea acestora în cadrul comunității de roleplay prin învățare și accepțiune comună și continuă. Totodată, aceeași 34 de respondenți și-au exprimat în mod general părerea cu privire la comunitățile românești de roleplay care activează în prezent pe platforma San Andreas Multiplayer astfel: atmosfera și mediul de joc sunt extrem de neprietenoase cu ansamblul general de jucători care activează în comunitățile respective; echipele administrative și comunitățile respective propriu-zise prezintă carențe grave, fiind administrate și organizate într-un mod deficitar, bazat pe criterii subiective precum relațiile de prietenie și interesul de câștig financiar, fapt ce duce în mod inevitabil la o reducere semnificativă a standardului calitativ practicat; la nivelul sistemelor de joc, se constată practicarea în proporții mari a fenomenului de preluare și reproducere a sistemelor regăsite în comunitățile internaționale consacrate; o parte redusă dintre respondenți nu au sesizat cele de mai sus și consideră situația curentă ca fiind una bună și în ton cu standardele pe care aceștia le caută; Cei 34 de respondenți au enumerat următoarele caracteristici esențiale pe care le consideră necesare în cadrul unei comunități de roleplay de succes: aproape întreg completul de respondenți a căzut de comun acord cu faptul că este nevoie de o echipă administrativă serioasă, profesionistă, transparentă și deschisă față de jucători, formată și gestionată pe criterii și prin mijloace obiective; sisteme de joc care să permită dezvoltarea oportunităților de roleplay, unice, ușor de înțeles și utilizat, stabile și actualizate în mod constant; schimbarea clasei de jucători care datorită comportamentului neadecvat, fenomenului de elitism practicat, a lipsei de interes și experiență administrativă, periclitează atmosfera plăcută, standardele calitative și bunăstarea generală a comunităților;
  17. Acest subiect a fost preluat, tradus și adaptat din comunitatea Multi Theft Auto. Vezi aici postarea originală. Toate drepturile de autor asupra conținutului sus-numit revin autorului postării originale. Notă importantă: înainte de a utiliza acest patch, descărcați din nou cea mai recentă versiune de MTA de pe https://mtasa.com/ și reinstalați MTA deoarece programul de instalare conține o procedură pentru a vă aduce în mod automat jocul GTA în stare compatibilă (fără a modifica fișierele originale ale jocului), procedură care, din motive tehnice, nu este inclusă în sistemul MTA de actualizare automată pe care mulți utilizatori se bazează de mulți ani fără a instala MTA, creând așadar o problemă dacă locația instalării jocului GTA se schimbă la un moment dat. Așadar, dacă în prezent nu dispuneți de compatibilitate, aveți o versiune de GTA ce nu este sprijinită (sugerându-vă să vizualizați acest subiect) sau orice altă problemă similară, vă rugăm să reinstalați MTA întâi de toate. Dacă acest lucru nu ajută, atunci parcurgeți instrucțiunile de mai jos. Acest subiect oferă un patcher care se poate aplica pe următoarele versiuni de Grand Theft Auto: San Andreas: USA 1.01 USA 2.00 European 1.01 European 2.00 German 1.00 German 1.01 German 2.00 Acest patch NU vă modifică fișierul gta_sa.exe într-un crack/No-CD, ci vă modifică fișierul gta_sa.exe într-o versiune 1.00 EU. Vă rugăm să realizați rezervele (backups) necesare pentru situațiile în care întâmpinați o problemă; nu suntem responsabili pentru fișiere stricate sau distruse. Deși vă veți întoarce către o versiune a jocului care permite utilizarea completă de moduri, veți pierde totodată și îmbunătățirile din 1.01+, așadar faceți downgrade pe propria răspundere. Țineți minte, puteți oricând să reveniți la versiunea 1.01, iar dacă întâmpinați orice fel de probleme puteți oricând reinstala GTA:SA. Alegeți una din următoarele adrese pentru descărcare: DOWNLOAD MIRROR 1 (files.mtasa.com) DOWNLOAD MIRROR 2 (MediaFire) Utilizatorii versiunii de Steam a GTA: San Andreas Acest patch nu este compatibil cu versiunea de Steam a San Andreas, în principiu deoarece fișierul .exe este complet diferit. Nu trebuie să folosiți acest patcher pentru versiunea de Steam deoarece procedura prin care MTA devine compatibil este acum inclusă în programul de instalare a celor mai recente versiuni MTA. Așadar, dacă aveți versiunea de Steam, urmați acești pași: 1) instalați versiunea de Steam a GTA. Dacă o aveți deja instalată, asigurați-vă că jocul, mai concret spus fișierul EXE este nemodificat, altfel este posibil ca MTA să nu poată efectua această operațiune. 2) descărcați cea mai recentă versiune de MTA (asigurați-vă de asta) de pe https://mtasa.com/ > "Download" și instalați MTA. Dacă MTA este deja instalat, asigurați-vă că efectuați o reinstalare (fișierele și setările nu se vor pierde, MTA va fi doar suprascris pentru a asigura faptul că operațiune de compatibilitate Steam este efectuată de către programul de instalare. * Asigurați-vă că reluați acest proces de fiecare dată când vă reinstalați versiunea de Steam a jocului GTA, când efectuați o "verificare a fișierelor" în Steam sau oricând survine o problemă în lansarea GTA. Ultima soluție Acest subiect și patcher-ul au fost create pentru a ajuta un grup de utilizatori care se întâmplă să dispună fie o versiune modificată, fie o versiune îmbunătățită a GTA. MTA San Andreas este conceput pentru, și implicit sprijinit cel mai bine, pe versiunea originală a GTA:SA (fișierele EXE ale US 1.0 și EU 1.0) fără îmbunătățirile ulterioare (1.01+) aplicate acestuia. Aceste îmbunătățiri schimbă doar fișierul EXE, nu și alte fișiere ale jocului, și strică compatibilitatea MTA. Acest lucru înseamnă de asemenea și că dacă nimic din acest subiect nu vă ajută, ultima soluție (mai bine spus cea mai bună metodă în orice situație) este să vă reinstalați jocul de pe DVD în așa fel încât să obțineți fișierul EXE original (US sau EU 1.0) pe care MTA îl sprijină în totalitate. În conformitate cu cele mai bune cunoștințe ale noastre, nici o versiune de DVD nu conține o versiune îmbunătățită a fișierului EXE (1.01+), ci doar 1.0. Dacă găsiți o versiune de retail cu un fișier EXE îmbunătățit, acest patcher este posibil să funcționeze în continuare, spre deosebire de orice versiune modificată a GTA (bazată pe 1.01+) din surse obscure pe care patcher-ul posibil să nu le recunoască. Așadar, datorită ratei crescute de succes pentru jocul original în orice formă, vă recomandăm să obțineți jocul original doar din retail (DVD sau descărcare digitală) și tindem să oferim sprijin doar pentru jocurile provenite din aceste surse. MTA nu va oferi sprijin pentru încercări de downgrade/compatibilitate asupra unei instalări GTA amplu modificată sau care are la bază un crack. Pe lângă aspectul etic, MTA este conceput pentru a sprijini cel mai bine versiunea nemodificate, iar stabilitatea și funcționalitatea nu este nici măcar garantată în alte scenarii. Pentru mai multe informații despre locuri unde puteți achiziționa versiuni legitime și sprijinite ale GTA, vă recomandăm să vizitați această pagină wiki: https://wiki.multitheftauto.com/index.php?title=RO/Where_to_buy_GTASA
  18. Fie că este vorba despre poze roleplay, o reclamație, o cerere sau orice altă situație în care log-urile pot servi ca dovadă și sunt luate în considerare, făcând astfel o diferență, este bine de știut unde și cum le putem accesa atunci când avem nevoie de acestea. Pentru a realiza acest lucru, trebuie să accesați dosarul de instalare a Multi Theft Auto, iar mai apoi să urmați mods > deathmatch > resources în cadrul căruia ar trebui să găsiți un folder denumit 'lsrp_logs'. Odată ce ați identificat și accesat acest folder, accesați folder-ul 'logs' din cadrul 'lsrp_logs' unde veți găsi câte un folder pentru fiecare zi în care ați intrat pe server, spre exemplu: Mai mult, pentru o bună organizare și acces rapid, în cadrul fiecărui astfel de folder există subfoldere pentru fiecare oră jucată în parte. Să luăm ca exemplu primul folder, cel din 09 / OCT / 2019 care, odată accesat, va conține (în acest caz) următoarele: Acest lucru indică faptul că m-am autentificat și am accesat unul dintre caractere cel puțin o dată în intervalul 18:00 - 18:59 (6PM - 6:59PM), 19:00 - 19:59 (7PM - 7:59PM), 20:00 - 20:59 (8PM - 8:59PM) și așa mai departe. Dacă am nevoie, de exemplu, de log-urile unui eveniment ce a avut loc în jurul orei 18:30 (6:30PM), voi accesa direct fișierul '18' și nu mai sunt nevoit să caut prin zeci sau chiar sute de linii de text. Cea mai bună parte referitoare la acest sistem de salvare și înregistrare este că toate intrările în chatbox rămân salvate și stocate chiar și dacă te reconectezi. Prin urmare, în comparație cu modul în care se întâmplă pe alte platforme, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la pierderea tuturor informațiilor de care aveți nevoie permanent, deoarece toate aceste înregistrări rămân salvate până când decideți să le ștergeți.
  19. Salutări! După cum bine știi, comunitatea s-a deschis de curând. Fiind la început de drum și în contextul oferit de comunitatea de pe MTA, trebuie să ne unim forțele cu toții și să facem tot ce ne stă în putință în așa fel încât să ne facem cunoscuți și să dovedim de ce suntem capabili. Indiferent că ești jucător sau membru al echipei administrative, întotdeauna există modalități prin care poți ajuta comunitatea să se dezvolte și să crească, atât în numărul de jucători, cât și în standarde. Și nu, nu ne referim la efectuarea unei donații, lucru pe care oricum probabil l-ai auzit deja peste tot pe unde ai mai jucat anterior. Există lucruri mult mai importante decât banii. În continuare am alcătuit o listă succintă cu câteva din lucrurile pe care le poți face în mod simplu și rapid: Dă vestea mai departe prietenilor și cunoștințelor tale despre faptul că această comunitate există. Asigură-te că pui în valoare experiența ta pozitivă și lucrurile care te impresionează și fac această comunitate să fie diferită față de celelalte. Oferă detaliile de conectare și cele sociale. O metodă simplă și rapidă este să atașezi un link către prezentarea comunității noastre de pe forum-ul Multi Theft Auto. Aceasta conține toate informațiile necesare despre comunitate și poate fi găsită dând click aici. Nu recurge la spam și nu merge să faci reclamă pe alte comunități, indiferent de platforma de multiplayer și indiferent de locul și modul prin care o faci. Genul acesta de comportament nu face nimic altceva decât să te pună pe tine și pe comunitate într-o lumină proastă. Interacționează cu platformele noastre de social media. Dă-ne un follow pe pagina de Facebook și lasă o recenzie despre experiența ta. Acest lucru îi va ajuta pe jucătorii interesați de comunitate să își facă o părere și să decidă dacă vor sau nu să se alăture. Dă-ne un follow pe pagina de Twitter. Postăm aici în special cele mai importante informații despre comunitate. Dă-ne un subscribe canalului de YouTube. Plănuim să postăm videoclipuri cu acțiuni de pe comunitate și chiar și un trailer, iar un număr de abonați mai mare ne permite să deblocăm opțiuni în plus din partea YouTube. Vino cu o propunere de promovare/contact din partea unui YouTuber și ajută-ne să o transformăm în realitate. Realizează materiale care să ajute la dezvoltarea comunității. Realizează ghiduri și tutoriale originale pe care să le postezi pe forum. Deschide o facțiune care să ofere experiențe noi de roleplay sau care să acopere o lipsă pe respectivul domeniu. Alătură-te unei facțiuni deja existente și fă roleplay cu aceasta. Realizează un topic de character development în această secțiune și postează poze roleplay. Sugerează lucruri noi pe care ți le-ai dori să le vezi pe comunitate postând în această secțiune. Raportează erorile tehnice pe care le-ai întâlnit în timpul sesiunii tale de joc postând în această secțiune. Propune sau participă într-un subiect de dezbatere/discuție postând în această secțiune. Discută despre celelalte jocuri pe care le joci în timpul tău liber postând în această secțiune. Filmează-te în timp ce te joci pe server și postează în mediul online. Asigură-te că adaugi detaliile de conectare pe care le găsești dând click aici, iar titlul videoclipului tău începe cu [LS-RP Romania]. Intră și rămâi în joc pentru cât mai mult timp, atâta cât îți permiți. Nu e nici un secret faptul că pentru cei mai mulți, numărul de jucători online este principalul criteriu de alăturare a unui server. Deși considerăm că este un mod greșit de gândire, trebuie să ne adaptăm situației. Și asta nu este tot, orice consideri că ar aduce un beneficiu comunității, este primit cu căldură. Asigură-te doar că nu pui comunitatea într-o lumină proastă sau că nu încalci regulamentele comunității. Dacă nu ești sigur pe ceea ce dorești să faci, mai bine iei legătura cu un administrator înainte pentru o a doua părere. Fiecare lucru pe care îl faceți pentru a ajuta comunitatea este apreciat și luat în considerare, atât ca și criteriu de departajare, cât și de avantajare, în eventuale aplicații sau cereri de pe comunitate. Alte recompensări pot fi acordate după caz, în funcție de implicare și impactul pe care ajutorul tău îl are.
  20. INFORMAȚII DESPRE SUGESTII Înainte de a crea o sugestie, vă rugăm să vă asigurați că ați citit următoarele indicații de postare: Titlul sugestiei trebuie să fie sub forma: '[TIP] Denumire sugestie', unde [TIP] = FORUM/SERVER/DISCORD. Exemplu: '[SERVER] Adăugare job de pizza delivery' sau '[FORUM] Schimbarea banner-ului'. Asigurați-vă că sugestia pe care doriți să o postați nu este sau nu a fost deja postată și discutată. Dacă doriți să postați mai multe sugestii, asigurați-vă că postați fiecare sugestie într-un topic separat. Acest lucru ajută la organizarea secțiunii. Evitați postarea de mesaje vagi precum 'PRO', '+/-1', 'De acord', 'Contra' fără a oferi o explicație sau un motiv pentru care (nu) susțineți propunerea făcută. Aceste tipuri de postări vor fi sancționate conform regulamentului de forum MODEL DE POSTARE Nume cont de joc: Denumirea sugestiei: Descrierea sugestiei: Ce avantaje ar aduce această sugestie?: Există dezavantaje?: Imagini/videoclipuri sau alte surse (opțional):
  21. INFORMAȚII PRIVIND RECLAMAREA JUCĂTORILOR Puteţi întocmi o reclamaţie în această secţiune în cazul în care aţi fost implicat într-un incident cu un alt jucător al căror acţiuni au dus la încălcarea cu bună ştiinţă a regulilor şi regulamentelor comunităţii. Ţineţi cont de faptul că o reclamaţie nu trebuie să reprezinte prima acţiune luată de către dumneavoastră în momentul sau după încheierea incidentului şi că este recomandat să încercaţi să rezolvaţi problemele apărute adresându-vă jucătorului respectiv înainte de a vă decide să întocmiţi o reclamaţie. Totuşi, în cazul în care nu aţi reuşit să clarificaţi situaţia şi să ajungeţi la un numitor comun cu respectivul jucător, ori consideraţi faptul că abordarea jucătorului în cauză poate duce la escaladarea şi complicarea situaţiei, puteţi întocmi o reclamaţie. Aveţi obligaţia de a anunţa jucătorul dinainte despre faptul că intenţionaţi să întocmiţi o reclamaţie asupra sa pentru a oferi şansa acestuia de a se apăra. În cazul în care jucătorul respectiv nu poate fi contactat (ex. a ieşit de pe server/are PM-ul blocat), puteţi cere asistenţa unui administrator disponibil în joc sau puteţi aştepta ca administratorul care a preluat reclamaţia spre verificare să o facă. Această secţiune nu reprezintă un loc în care capacitatea jucătorilor să fie pusă sub semnul întrebării sau în care să se facă presupuneri nefondate pe baza celor întâmplate. În cazul în care aveţi dovezi concrete şi experienţa dumneavoastră sau a altor jucători a fost afectată într-un mod negativ, echipa administrativă va investiga şi rezolva reclamaţia dumneavoastră. În momentul întocmirii unei reclamaţii, vă rugăm să aveţi în vedere următoarele: Nu depuneţi o reclamaţie dacă evenimentele au o vechime mai mare de şapte zile. Nu contactaţi membrii echipei administrative pentru a prelua sau a da un răspuns mai rapid reclamaţiei dumneavoastră. Toate dovezile ataşate în cadrul reclamaţiei trebuie să vă aparţină. Toate dovezile ataşate trebuie să fie originale şi nicidecum modificate sau editate în vreun fel. Asiguraţi-vă că dovezile dumneavoastră sunt uşor accesibile şi nu necesită accesarea unor servicii care solicită crearea unui cont sau descărcarea anumitor programe sau a dovezilor propriu-zise. Folosiţi servicii cunoscute (precum YouTube sau imgur.com) pentru a încărca pe internet dovezile pe care le aveţi. Folosiţi link-uri directe în momentul în care postaţi dovezile şi nu folosiţi tag-uri de inserare imagini. RECLAMAŢII ADUSE JUCĂTORILOR DIN LSPD În cazul în care doriţi să întocmiţi o reclamaţie în urma unui incident neplăcut cauzat de către un membru din cadrul facţiunii Los Santos County Sheriff's Department bazat pe fapte In-Character, ori care nu respectă regulamentul intern al facţiunii, veţi fi nevoit să vă adresaţi liderului de facţiune. Pentru mai multe informaţii privind reclamarea ofiţerilor accesaţi acest link. Puteţi întocmi o reclamaţie în această secţiune doar în cazul în care jucătorul a încălcat strict regulamentul comunităţii. RECLAMAŢII ADUSE FACŢIUNILOR În cazul în care doriţi să întocmiţi o reclamaţie în urma unui incident neplăcut cauzat de către o anumită facţiune, veţi fi nevoit să vă adresaţi către Head of Factions. Pentru mai multe informaţii accesaţi acest link. MODEL RECLAMAŢIE Titlul reclamaţiei trebuie să fie sub forma: [Regula încălcată] Nume şi prenume jucător reclamat. Exemplu: [Deathmatch] John Doe sau [Off Topic] Joe. RECLAMAŢIE JUCĂTOR Numele tău în joc: Jucătorul pe care îl reclami: Unde a fost încălcat regulamentul? (server/forum): Regula încălcată: Data şi ora incidentului: O explicaţie a acţiunii: Dovezi (cu link direct): Martor(i):
  22. INFORMAȚII PRIVIND RAPORTAREA MEMBRILOR STAFF În cazul în care v-ați hotărât să reclamați conduita și comportamentul unui membru din cadrul echipei administrative, vă rugăm să trimiteți un mesaj privat lui Michael folosind modelul și indicațiile prezentate mai jos. INDICAȚII ȘI MODEL RECLAMAȚIE Titlul reclamației trebuie să fie sub forma: [Reclamație Staff] Nume forum membru staff reclamat Exemplu: [Reclamație Staff] Michael RECLAMAȚIE STAFF Numele tău în joc: Numele membrului staff în joc: Unde a avut loc incidentul? (server/forum/etc.): Regulă încălcată: Data și ora incidentului: Explicația incidentului: Dovezi (link direct): Martor(i):
  23. APLICAȚII MODERATORI PERIOADĂ: ÎNCEPÂND CU 24 SEPTEMBRIE 2022. Trimiterea unei aplicații pentru funcția de Moderator este primul pas pe care un jucător trebuie să îl facă pentru a deveni un membru al Administrației Los Santos Roleplay. Atunci când te hotărăști să trimiți o aplicație pentru funcția de Moderator, te rugăm să iei în considerare următoarele: ATRIBUȚII GENERALE Sprijinirea jucătorilor prin oferirea de răspunsuri la întrebările acestora referitoare la comunitate, termenii roleplay, regulile și regulamentele comunității, funcționalitățile gamemode-ului și, în general, la dificultățile pe care aceștia le întâmpină pe comunitate - fie în joc, pe forum sau pe alte platforme oficiale oferite sau utilizate de către comunitate. Moderarea pe forum pentru a asigura faptul că toți membrii urmează regulile și regulamentele acestui forum. Atunci când este necesar, se așteaptă din partea Moderatorilor să acorde, folosind instrumentele oferite de către platformă, sancțiuni administrative celor care încalcă regulile și regulamentele. Testarea de viitoare sisteme și raportarea sau confirmarea problemelor tehnice raportate de către alți jucători sau găsite chiar de către tine. CERINȚE STANDARD Capacitatea de a înțelege și scrie corect în limba română. Capacitatea de a lucra într-un mediu de echipă și de a urma instrucțiuni și indicații oferite de către superiorii din cadrul echipei administrative. Comportament matur și respectuos, în special în interacțiunea cu jucătorii. Documentare bună privind sistemele de joc, platformele utilizate, cultura comunității și reglementările noastre. Istoric administrativ lipsit de sancțiuni administrative grave în ultimele trei luni. Orice sancțiune mai gravă de kick va fi discutată de la caz la caz și există posibilitatea să cerem explicații suplimentare privind incidentele în cauză. INFORMAȚII SUPLIMENTARE Aplicațiile trebuie postate printr-un topic nou în această secțiune. Doar tu și administratorii pot vedea aplicația. Aplicațiile trimise sau postate altundeva nu vor fi luate în considerare. Titlul aplicației trebuie să fie Aplicație Moderator - Numele contului de membru. Numele contului de membru înseamnă numele contului cu care te-ai înregistrat în joc. Exemplu: Aplicație Moderator - Michael Asigură-te că tot ceea ce răspunzi și pretinzi este bazat pe adevăr și numai adevăr. Sinceritatea este preocuparea noastră principală, tocmai de aceea te sfătuim să iei în considerare faptul că tot ceea ce specifici în cadrul aplicației tale trebuie dovedit cu dovezi concrete în situația în care Administrația Los Santos Roleplay are dubii privind anumite aspecte legate de aplicația ta. Ascunderea de informații față de Administrația Los Santos Roleplay va duce la respingerea aplicației tale și la aplicarea de sancțiuni administrative. Asigură-te că depui efortul maxim și că dai tot ce ai mai bun atunci când întocmești aplicația. Ne așteptăm la răspunsuri cât mai detaliate. Aplicațiile care sunt vizibil făcute în grabă vor fi respinse. Ne așteptăm la oameni autentici și serioși care au un interes real în ajutarea comunității. Persoane care sunt dispuse să își sacrifice din timpul propriu pentru a-i ajuta pe alții și pentru a ajuta comunitatea să se dezvolte fără a avea așteptări prea mari în schimb. Te rugăm să iei în considerare și să înțelegi că această poziție nu îți oferă un statut superior în fața jucătorilor care nu dispun de funcții administrative. Nu are sens să aplici dacă plănuiești numai să te folosești de beneficiile pe care această funcție le aduce sau dacă intenționezi să te folosești de această funcție pentru propriul tău câștig/propria satisfacție - chiar dacă ești acceptat, garantăm că nu vei rămâne pentru foarte mult timp în echipa noastră dacă te-ai alăturat doar din aceste motive. Orice fel de întrebare legată de procesul de aplicare poate fi adresată oricărui membru din cadrul echipei administrative.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.
For more information, please read our Termeni de Utilizare & Politică Confidențialitate.